چاپ این صفحه

عاقا یه سوال دارم در مورد تاتو موقت

تعداد بازدید : 788
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱/۲۸

سلام دوستان عزیز، همسر من الان شش ماه هست که باردار هست بچه مونو، بچمون پسره و اسمشو هم میخوایم بذاریم آرمین، حالا یه موردی توی اینستاگرام دیده پدر ما رو در آورده بابتش. یه چیز هست بنام اسپری تاتو موقت، مثل اینکه با این میشه تتو زد، با بچه هایی که اینو میفروختن صحبت کردم گفتن که اصلا در دوران بارداری استفاده نکنید که برای بچه ضرر داره از یکی از خانوم دکترایی هم که میشه اقواممون پرسیدم همین رو بهم گفتن، حالا دو تا سوال دارم خدممتتون و ممنون میشم که جوایم رو بدید.

یک اینکه تا حالا کسی از این اسپری تاتو موقته استفاده کرده یا نه؟؟؟ کلا اگه استفاده کردید چه تجربه ای دارید در این زمینه؟؟؟

دو اینکه اگه استفاده کردید میخوام بدونم فروشگاه این بندگان خدا رو میشناسید؟ جای معتبری هست و میشه از اینا خرید انجام داد؟

فروشگاهشون اسمش تاتو فست هست. من از این قزتی بازیا بلد نیسم این آدرس سایتشونم براتون اینجا میفرستنم ببینید این سایت رو دیدید اصلا؟

صفحه ی اینستاگرامشوتم نگاه کنید. اینا به من گفتن از طریق سایت سفارشتون رو باید ثبت کنید به خاطر همینه که سایت رو میفرستم ولی شما یه زحمت بکشید ایسنتاگرامشونو هم نگاه کنید. خدا خیرتون بده

https://tattoofast.ir/

چاپ این صفحه