چاپ این صفحه

راهنمای خرید سرویس پاسماوری جدید

تعداد بازدید : 1584
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۲۲

همه ی کسانی که برای خرید جهیزیه اقدام میکنند خوب میدانند که خرید جهیزیه چقدر سخت و چالش بر انگیز است . یکی از سخت ترین و همینطور اصلی ترین قسمت های خرید جهیزیه خرید لوازم آشپزخانه است . شاید در نگاه اول فقط لوازم بزرگ آشپزخانه به چشم بیایند اما نباید از این مسئله غافل شویم که لوازم جانبی آشپزخانه ها مانند پاسماوری ها تاثیر بسیار زیادی در زیبا نشان دادن دکوراسیون آشپزخانه دارند . سرویس پاسماوری جدید از جمله وسایل بسیار پرکاربرد در آشپزخانه هستند ، امروزه مدل هایی از پاسماوری جدید روانه بازار شده اند بدین ترتیب بهتر است تا قبل از خرید آن ها ، با جدیدترین مدل های پاسماوری شیک موجود در بازار آشنا شوید .

این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است تا تمام لوازم آشپزخانه شما از کوچک به بزرگ به گونه ای انتخاب شوند که از نظر کیفیت تضمین شده باشند و علاوه بر آن از ظاهر زیبا و منحصر به فردی هم برخوردار باشند

 

سرویس پاسماوری شامل چیست ؟


این سوال که سرویس پا سماوری شامل چیست؟ سوالی است که برای اکثر افراد پیش می آید . اقلام سرویس های پا سماوری بر اساس برندی که انتخاب میکنید ، مدلی که انتخاب میکنید ، جنس و تعداد پارچه متفاوت است ، اکثر سرویس پاسماوری ها از پاسماوری سرامیکی و یا چینی هستند . اما به طور کلی اقلام ست پاسماوری شیک شامل موارد زیر است :

  • ظرف چای
  • ظرف قند
  • ظرف شکر
  • ظرف نبات

موارد فوق از اصلی ترین اقلام پاسماوری شیک هستند اما برخی از آن ها آیتم های زیر را نیز دارند :

  • جا ادویه ای
  • بطری روغن و آبلیمو
  • سطل برنج
  • ظرف ماکارونی
  • بانکه های حبوبات و …

کاربرد سرویس پاسماوری چیست ؟


کسانی که اولین بار نام پاسماوری را می شنوند این سوال برای آنان به وجود می آید که کاربرد پاسماوری چیست ، سرویس پا سماوری در آشپزخانه کاربردهای بسیاری دارد . نمیتوان گفت جزو موارد بسیار ضروریست ولی نبودنش هم می تواند کمی شما را با مشکل مواجه کند . از مهم ترین کاربرد سرویس پاسماوری جدید میتوان موارد زیر را نام برد :

  1. سرویس های پاسماوری شیک در رنگ و طرح های مختلف می تواند جلوه زیبایی به محیط آشپزخانه شما بدهد .
  2. پا سماوری از به هم ریختگی مواد خوراکی مانند قند ، نبات ، چای و … جلوگیری میکند .
  3. با وجود پا سماوری های درب دار هیچگونه حشره و یا میکروبی به مواد خوراکی شما مانند قند و شکر و چای وارد نمیشود .
  4. برخی مدل پاسماوری جدید جای انواع کوکی و شیرینی ، محفظه ماکارونی و … نیز دارند که خیال شما را از بابت نگهداری این موارد غذایی راحت خواهد کرد .

راهنمای خرید سرویس پاسماوری جدید


1. خرید پا سماوری متناسب با دکوراسیون آشپزخانه

همانطور که بالاتر هم توضیحات کوچکی در این باره دادیم بهتر است قبل از خرید سرویس پاسماوری شیک خود ابتدا ببینید که دکور آشپزخانه شما چه نوع سبکی دارد، به عنوان مثال کسانی که  آشپزخانه هایی در سبک و حال مدرن دارند بهتر است به سراغ پاسماری مدرن بروند و بلعکس کسانی که آشپزخانه فانتزی شکلی دارند ، پاسماوری جدید فانتزی مناسب آنان است .

2. انتخاب در رنگ مناسب پاسماوری جدید


با توجه به جدیدترین مدل های پاسماوری که مثال زدیم احتمالا متوجه شده اید که پا سماوری ها از تنوع رنگ و جنس زیادی برخوردار هستند ، شما می توانید به راحتی سرویس پاسماوری جدید خود را با رنگ کتری و قوری خود و یا با رنگ و طرح ظروفی مانند نمکدان ، جا آبلیمویی و … ست کنید .

به عنوان مثال اگر سماور شما از جنس استیل است می توانید به سراغ پا سماوری های استیل بروید و یا اگر کتری و قوری شما به رنگ صورتی و سفید است با انتخاب یک پاسماوری به همین رنگ می توانید ست زیبایی را ایجاد کنید .

پاسماوری جدید

3. انتخاب پاسماوری شیک در تعداد پارچه و سایز مناسب


جدیدترین مدل های پاسماوری جدید در تعداد پارچه های متفاوت و نیز در اندازه های متفاوتی در بازار وجود دارند ، برخی از ست پاسماوری ها فقط برای قرار دادن قند ، شکر و چای سیاه استفاده می کنند مطمئنا خرید سرویس پاسماوری 8 پارچه برای آن ها کاربردی ندارد و شاید فقط از سه بانکه آن استفاده کنند و بقیه را خالی نگه دارند ، در این هنگام بهتر است به جای هزینه اضافی سرویس پاسماوری شیکی با تعداد پارچه کمتر انتخاب کنید .

سرویس پاسماوری عروس از کجا بخریم ؟


 فروشگاه لوازم آشپزخانه نیلادکور انواع پاسماوری جدید را متناسب با سلیقه بانوان ایرانی برای عرضه و فروش قرار داده .اگر به دنبال پاسماوری شیک برای جهیزیه هستید نگران نباشید هرچیزی را که در ذهن دارید ما داریمش!! انواع پاسماوری ارزان را بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت برای عرضه و فروش قرار داده ایم

منبع: دلاوا
 

چاپ این صفحه