چاپ این صفحه

راهنمایی خرید روسری های مدل جدید

تعداد بازدید : 658
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۳۱
روسری چی مده

روسری و شال یکی از اکسسوری و پوشش های مهم زنانه می باشد. بسیاری از خانم ها انتخاب شال و روسری برایشان سخت است. هر ساله تنوع و طرح و رنگ های جدیدی از روسری وارد بازار می شود که ممکن است انتخاب را برای شما سخت کند. در این مقاله قصد داریم تا بررسی کنیم که روسری چی مده و به طور کامل انواع مدل و طرح های مختلف روسری را معرفی کنیم تا بتوانید طبق استایل و سبک خود روسری های خود را انتخاب کنید.

روسری های گل دار

امسال یکی از مد روسری، استفاده از طرح گل در روسری ها می باشد. در واقع استفاده از طرح ها و تزئینات گل دار در لباس و کفش ها یکی از ترند های ۱۴۰۰ می باشد. یکی از نکات جالب و دیدنی در این مد می توان به استفاده از گل های ریز و درشت در روسری اشاره کرد. به این صورت که روسری با گل های خیلی درشت و روسری با گل های خیلی ریز ترند شده است.پ

روسری های گل دار

روسری های راه راه

استفاده از طرح راه راه در روسری ها یکی دیگر از مد روسری می باشد که بسیار محبوب است. در سال های قبل طرح های ببری یا زبرا ترند بود اما امسال طرح راه راه ترند شده است. این طرح ها از رنگ های زیادی برخوردار است و بسیار شیک می باشد.

طرح شطرنجی

این مدل طرح برای روسری چند سالی می باشد که باب شده و بسیار محبوب گردیده در سال ۱۴۰۰ هم این طرح جز ترند ها به حساب می آید. این مدل به طور معمول به رنگ سفید و مشکی یا در ترکیب با گل ها دیده می شود.

طرح شطرنجی

طرح های چهارخانه

طرح های چهارخانه یا به نوعی استفاده از الگو چهار خانه جز طرح هایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد. با توجه به این موضوع در سال ۱۴۰۰ طرح چهار خانه برای روسری ها جز ترند های سال می باشد.

روسری آبرنگی با طرح ابسترک

یکی از ترند های رنگی رنگی در سال ۱۴۰۰ که بسیار محبوب و جذاب می باشد، روسری آبرنگی می باشد. در این مدل روسری ها به طور معمول از رنگ های روشن، گرم و پاستیلی بیشتر استفاده می شود . این نوع طرح روسری بسیار جذاب و محبوب در میان دختران است.

طرح ابر و بادی

روسری با طرح ابر و بادی از دیگر ترند های سال ۱۴۰۰ می باشد که این طرح هم به مانند الگو شطرنجی هیچ وقت از مد نمی افتد این طرح در سال های گذشته هم وجود داشته و امسال هم مد می باشد.

طرح ابر و بادی

روسری های گیپور

یکی از برترین ترند های سال ۱۴۰۰ می توان به روسری های گیپور اشاره کرد. این طرح امسال بسیار ترند شده و استفاده از روسری گیپور برای مجلس و مهمانی ها مناسب است و به نوعی به عنوان روسری مجلسی محسوب می شود.

روسری های گیپور

روسری با عکس یا طرح زنجیر

استفاده از طرح و عکس های زنجیر در روسری ها در برند هرمس بسیار دیده می شود. اما با توجه به ترند شدن این طرح امسال برند های دیگر هم از این طرح استفاده کرده اند و عکس زنجیر را بر روسری های خود آورده اند.

روسری با عکس یا طرح زنجیر

روسری حریر نازک

یکی از زیبا ترین و ظریف ترین طرح ها در سال ۱۴۰۰ استفاده از روسری های حریر نازک می باشد. در واقع باید به شما توصیه کنیم که اگر به دنبال یک پوشش مجلسی و شیک و خاص هستید، از این مدل روسری استفاده کنید.

روسری حریر نازک

رنگ روسری

در واقع هر سال رنگ مخصوص خود را دارد و مانند هر مدی می توان طبق رنگ سال شال و روسری خود را انتخاب کنید. امسال دو رنگ زرد و خاکستری به عنوان رنگ سال معرفی شد . پس شما به راحتی می توانید روسری با رنگ های زرد و خاکستری انتخاب کنید اگر یک مانتو خاکستری دارید انتخاب روسری زرد بهترین انتخاب می باشد.

رنگ روسری

سفید و مشکی

استفاده از رنگ سفید و مشکی نیز یکی از ترند های سال ۱۴۰۰ می باشد. با توجه به این موضوع برای روسری خود می توانید از رنگ های سفید یا مشکی یا ترکیب هر دو این ها استفاده کنید. طرح روسری های چهارخانه و راه راه که معرفی کردیم جز انتخاب های خوب است.

رنگ های پاستیلی

در سال ۱۴۰۰ استفاده از رنگ های پاستیلی در روسری ها بسیار ترند شده است. می توانید روسری های با طرح زنجیر و ابر و بادی  و پاستیلی را انتخاب کنید که در این مدل روسری ها از رنگ های پاستیلی استفاده شده است.

کدام طرح روسری مد نیست؟

در پاسخ این سوال باید بگوییم که امسال بهتر است که از روسری های با طرحزبرا، پلنگی،  ببری و لوگویی استفاده نکنید. این طرح های در سال قبل ترند بوده اند اما امسال در طرح روسری ها استفاده نشده است.

کلام آخر

برای انتخاب روسری خود که طبق ترند و مد باشد این مقاله بسیار مفید خواهد بود با خواند این مقاله به راحتی با طرح های ترند سال ۱۴۰۰ آشنا خواهید شد. توصیه می کنیم که اگر از مانتو های طرح دار استفاده می کنید یک روسری ساده انتخاب کنید اما اگر مانتو شما ساده می باشد استفاده از روسری های طرح دار توصیه می شود. مروا مزون یکی از فروشگاه های آنلاین در حوزه شال و روسری می باشد که در این سایت می توانید جدید ترین مدل های روسری و شال را مشاهده و خریداری کنید.

چاپ این صفحه