چاپ این صفحه

آشنایی با قابلیت های گوپرو مکس

تعداد بازدید : 609
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۲۰

گوپرو مکس یکی از دوربین های 360 درجه شرکت گوپرو می باشد که بسیار محبوب است. در واقع شرکت و برند های زیادی در زمینه تولید دوربین های 360 درجه در حال فعالیت هستند و کمپانی گوپرو یکی از محبوب ترین تولید کننده های دوربین های ورزشی می باشد که محصولات این برند از قابلیت و امکانات فراوانی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم درباره نحوه کار با گوپرو مکس را مورد بررسی قرار دهیم و این مدل دوربین ورزشی را معرفی کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ظاهر دوربین گوپرو مکس

این دوربین دارای ارتفاع ۶۹ ، عرض ۶۴ و قطر ۲۵ میلیمتری است و گوپرو مکس را می توان یک اکشن کمرای قابل حمل، سرسخت و بسیار سبک و جمع و جور دانست .اکثر دوربین های 360 درجه دارای دو لنز واید در اطراف دوربین هستند و در گوپرو مکس هم این ویژگی وجود دارد و علاوه بر مشاهده لنز های با کیفیت دارای شبکه های دریافت صدا می باشد و در کناره های دوربین می توانید دکمه خاموش و روشن را ببینید. در سمت دیگر آن درگاه باتری و کارت حافظه موجود است. در این دوربین گوپرو مکس زیر لنز شما شاهد نمایشگر لمسی برای دسترسی به تنظیمات و منو وجود دارد. این ویژگی را در گوپرو فیوژن وجود ندارد.

ظاهر دوربین گوپرو مکس

قابلیت های گوپرو مکس

این مدل دوربین ها دارای دو دوربین با زاویه دید بالا هستند که در دو طرف بدنه قرار گرفته است. همانطور که گفته شد یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مدل دوربین ها وجود نمایشگر لمسی آن می باشد که زیر یکی از دوربین ها قرار گرفته است. با استفاده از این نمایشگر شما به تنظیمات منو دسترسی دارید و می توانید فریم تصویر برداری را مشاهده کنید. در ادامه به بررسی امکانات گوپرو مکس می پردازیم

قابلیت شارژ سریع

یکی از قابلیت های این نوع دوربین ها، باتری با کیفیت آن است که امکان شارژ سریع را به شما می دهد. باتری مورد استفاده در Gopro Max 360 از نوع لیتیوم یون 1600 میلی آمپر است که قابلیت تعویض را دارد. باتری مورد استفاده در این نوع دوربین ها بسیار با کیفیت است و قابلیت شارژ بسیار بالایی دارد و شما در کمترین زمان ممکن می توانید دوربین خود را شارژ کنید.

ضدآب

دوربین گوپرو مکس تا عمق 5 متر ضدآب است و شما به راحتی از این دوربین می توانید در شرایط مختلف حتی در محیط های آبی همچون استخر و دریا استفاده کنید و لحظات خود را ثبت کنید.

ضدآب

میکروفون های با کیفیت

بر روی بدنه این محصولف میکروفون های با قدرتی قرار گرفته است که باعث می شود که ضبط صدا را با کیفیت عالی انجام دهید. قابلیت سیستم صوتی که این نوع دوربین دارد در تصویربرداری های حرفه ای بسیار کاربردی است و شما می توانید ویدئو های جذابی را ضبط کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد میکروفون های آن، جلوگیری از سر و صدا های اضافی است.

لنز های دیجیتال

با استفاده از 4 لنز دوربین گوپرو مکس شما می توانید یک تصویر برداری حرفه ای داشته باشید. این نوع دوربین دارای لنز های: Narrow, distortion-free Linear, Wide and SuperView می باشد. با لنز wide مورد استفاده در این دوربین به شما دید گسترده تری می دهد.

تصاویر پانوراما

شما به راحتی با استفاده از یک کلیک می توانید از مناظر و صحنه های اکشن تصاویر پانوراما 270 درجه ثبت کنید. در واقع تصاویر پانوراما باعث می شود تا دورنمای وسیعی از دید مخاطب را در یک قاب به تصویر بکشد.

ویژگی های کلی دوربین گوپرو مکس

ویژگی های کلی دوربین گوپرو مکس

  • سیستم لرزشگیر دقیق گوپرو مکس به نام هایپر اسموت است. این سیستم لرزشگیر حتی از گیم بال هم بهتر عمل می کند.
  • وجود نمایشگر رنگی بر روی خود دوربین که باعث میشود شما به راحتی و در همان لحظه تصاویر را ببینید
  • ضد آب و گرد و غبار
  • دارای باتری قوی 1600 میلی آمپری ، و  قابل تعویض بودن باتری از نکات ویژه است که خیال شما را از بابت خالی شدن باتری راحت میکند .
  • دارای فرمان صوتی برای انجام فیلمبرداری
  • دارای میکروفون های قوی برای ضبط صدا
  • قابلیت سوییچ شدن حالت 360 درجه به حالت تصویر برداری معمولی

نحوه کار با دوربین Gopro Max 360

برای کنترل منو های این نوع دوربین دو کار می توانید انجام دهید، راه اول این است که با استفاده از پردازنده mode و دکمه select برای انتخاب پی‌درپی حالات مختلف دستگاه را تنظیم کنید. راه دوم، استفاده از اپلیکیشن gopro است.

معرفی اپلیکیشن Gopro

این برنامه گوپرو به شما امکان می دهد که عکس بگیرید، ویرایش کنید و حتی با دیگران به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن به صورت خودکار می تواند ادیت های خوبی بر روی تصاویر شما بزند و اشتراک گذاری را برای شما بسیار راحت کرده است.

معرفی اپلیکیشن Gopro

حالت های تصویر برداری گوپرو

  1. گذر زمان یا Time laps
  2. حرکت آهسته یا Slow motion
  3. عکس‌های پشت سرهم یا Burst
  4. حالت عکاسی پیوسته یا Continuous shooting mode

کلام آخر

در این مقاله به طور کامل دوربین گوپرو مکس را معرفی کردیم و نحوه کار با آن را آموزش دادیم. همانطور که مشاهده می کنید این نوع دوربین از قابلیت و امکانات منحصر به فردی برخوردار است که باعث می شود تا عکاسی و فیلمبرداری با آن بسیار لذت بخش باشد. شاپ هشت و چار ارائه دهنده انواع تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی است و با مراجعه به سایت می توانید خرید مطمئن و راحتی را داشته باشید.

چاپ این صفحه