چاپ این صفحه

بایدها و نبایدهای لباس بارداری

تعداد بازدید : 464
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۴

 

خانم ها اغلب دوست دارند جذاب و خوش تیپ باشند.به خصوص در دوران بارداری اهمیت نوع پوشش برای خانم ها دو چندان میشه و در این دوره خاص و زیبا باید سعی کنید که بیشتر از هر وقت دیگه ایی خودتون دوست داشته باشید و بیشتر به ظاهر خودتون اهمیت بدید.از دغدغه ی خانم های باردار انتخاب نوع مانتو در مجالس و مهمانی ها و یا محیط بیرون است که باید متناسب با فرم بدنتون باشه پیشنهاد ما به شما مدل مانتو عبایی که نه خیلی گشاده و نه تنگ و اون راحتی رو هم براتون به همراه دارد در ادامه این مطلب شمارو با نکاتی در انتخاب مانتو مناسب آشنا می کنیم.

 

جدیدترن مانتو عبا

 

ممکنه اینطور تصور کنید بهترین مدل لباس و مانتو بارداری باید به گونه ای باشه که اندازه شکم شما رو مخفی نگه داره! بهتره این مفهوم رو کنار بگذارید! چرا که هیچ دلیلی برای پنهان کردن شکم در دوران بارداری وجود نداره و لباس هایی که برای استایل های مدرن بارداری طراحی و تولید شدند هم به گونه ای هستند که اندازه شکم رو برجسته نشون میدن. پس این نکته رو همیشه به یاد داشته باشید که شما باردار هستید و باید به این واقعیت افتخار کنید.

 

جدیدترین مدل های مانتو عبایی مجلسی 2019

 

سعی کنید مانتویی را انتخاب کنید که خیلی گشاد نباشد، در اینصورت فرم اندام شما را نامناسب نشان می دهد. علاوه بر این رنگ مانتوی بارداری نیز باید روشن و زیبا باشد، زیرا روحیه خانم ها در این دوران حساس تر از همیشه می باشد.

 


بدن شما در دوران بارداری دچار تغییرات مکرری میشه که یکی از مهمترین این تغییرات ، تمایل به تغییرات سریع دمای بدن هست. مثلا ممکنه گاهی احساس کنید که در سونا هستید و به شدت عرق کنید و دقایق بعدی ممکنه این احساس رو داشته باشید که در زمستان و بدون کت بیرون هستید و از سرما می لرزید. با لباس پوشیدن به لایه های مختلف می تونید به بهترین شکل ممکن این تغییرات دمای بدن رو کنترل کنید.

 

عبا عربی رنگی


این موضوع طبیعیه که نسبت به تغییراتی که با آن روبرو هستید استرس داشته باشید ، اما این بدان معنا نیست که باید تا 9 ماه آینده برای تمام موقعیت های پیش رو ، لباس های خیلی گشاد و آزاد بپوشید و استایل مناسب و جذابی داشته باشید

 

مانتو عبا سفید

 

در هنگام انتخاب مانتو برای دوران بارداری باید به جنس پارچه به کار برده شده در آن نیز توجه کنید و سعی کنید که مانتوهایی با پارچه نرم و لطیف مانند مانتو حریر را انتخاب کنید. علاوه بر این نباید در دوران حاملگی از شلوارهای خیلی چسب نیز استفاده کنید تا سلامت خود و جنین را تهدید کنید.

 

مانتو عبا شیک و مجلسی


مواد مصنوعی مثل نایلون و اکریلیک به اندازه مواد طبیعی مانند پارچه ، ابریشم ، پنبه و پشم قابل تنفس نیستند و به دلیل عدم تنفسی که در لباس های دارای مواد مصنوعی وجود داره ، خیلی زود احساس گرما خواهید داشت. علاوه بر این ، مواد مصنوعی میتونن پوست حساس خانم های باردار رو تحریک کرده و باعث ایجاد بثورات و التهاب شوند. پس همیشه لباس هایی رو تهیه کنید که از مواد طبیعی دوخته شدند و درصد استفاده از مواد مصنوعی در لباس های مورد نظر شما بسیار پایین باشه.

 

مانتو عبایی از کجا بخرم

 

بهتره در هنگام انتخاب مانتو بارداری یا لباس بارداری حتما به این موضوع دقت داشته باشید و مانتو یا لباسی رو انتخاب کنید که از پارچه های دارای قابلیت کشسانی دوخته شده باشند. این کشسان بودن لباس کمک میکنه تا هم احساس راحتی بیشتری در هنگام راه رفتن ، نشستن و برخاستن داشته باشید و هم گردش خون شما رو محدود نمیکنه.
همانطور که گفتیم نوع پارچه و طراحی و دوخت لباس های بارداری باید به گونه ای باشد که مادر در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشد؛ حال در صورتی که به دنبال انتخاب و خرید مانتوی حاملگی مناسب و در عین حال شیک و زیبا برای پوشیدن در مجالس و مهمانی های مختلف هستید به مدل های پایین که مناسب مجالس رسمی مانند عقد و عروسی است دقت کنید.
مانتوهای عبایی یکی از مدلهای پرطرفدار مانتو برای خانم ها هستند که تقریبا برای همه اندام ها مناسب هست و استایل شیک و زیبایی رو به وجود میاره. شما میتونید مانتو عبایی رو هم در تمام روزهای بارداری بپوشید و هم بعد از زایمان نیز مورد استفاده قرار بدید و در هر دو صورت استایلی شیک و جذاب داشته باشید.​​​​​​​

 

چاپ این صفحه