چاپ این صفحه

تست صدا برای خواننده شدن

تعداد بازدید : 568
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۷

تست صدا برای خوانندگی در موسسات معتبر که زیر نظر وزارت ارشاد اداره می شوند با استودیوهای خانگی و استودیوهای زیرزمینی تفاوت زیادی دارد.

مهمترین نکته ای که باید بدانید این است که آژانس ارائه دهنده خدمات زیر نظر وزارت ارشاد ، خواننده را به صورت قانونی و عمدی راهنمایی می کند. اما این در مورد استودیوهای خانگی صادق نیست که فقط به منظور ایجاد درآمد به خوانندگان خود خدمت می کنند.

بنابراین ، با اعتماد به موسسات معتبر و شناخته شده که در زمینه استعداد خوانندگی و تولید آلبوم موسیقی فعالیت می کنند ، راه خواننده کوتاه می شود و خواننده به دلیل مسیر مارکینگ خوانندگی و درآمد نجوم مشهور است.

اما آیا همه آنچه که در بالا می گوییم در مورد مسابقات تلویزیونی و استعدادهای درخشان صدق می کند؟ احتمالاً برنامه های تلویزیونی را مشاهده کرده اید که در زمینه های آکادمی صدا و سرمایه گذاری خوانندگی تولید شده اند. این مسابقات آهنگ به طور کلی سرگرم کننده است و به طور خاص بر استعداد خوانندگی شما تمرکز نمی کند.

بنابراین ، نمی توان آنها را حامی آهنگ یا حامی موسیقی دانست. اگر فقط می خواهید شانس خود را برای تست صدا آزمایش کنید ، ممکن است گزینه های خوبی باشند. اما برای ورود به عرصه هنر خوانندگی لازم است به صورت تخصصی و حرفه ای به مرکز تخصصی این اثر مراجعه شود.

چاپ این صفحه