چاپ این صفحه

چگونه یک شال گردن مناسب انتخاب کنیم؟

تعداد بازدید : 427
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۷

با نزدیک شدن پاییز و فصل سرما یکی از اکسسوری های مهم مورد استفاده در این فصل استفاده از شال گردن است. شال گردن ها به استایل شما زیبایی و تنوع منحصر به فردی می دهند و باید در انتخاب شال گردن و رنگ و مدل آن دقت کنید تا متناسب با استایل و لباس شما باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع رنگ و مدل شال گردن برای فصل پاییز را به شما معرفی کنیم.

چگونه یک شال گردن مناسب انتخاب کنیم؟

قبل از معرفی رنگ و مدل شال گردن برای فصل پاییز بهتر است که بدانیم برای انتخاب شال گردن باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم. مهم ترین نکته در انتخاب شال گردن این است که به جنس الیاف آن توجه داشته باشید و این الیاف به نوع نیاز و محلی که قصد استفاده آن را دارید کاملا وابسته است. به طور کلی شال گردن ها به دو دسته ضخیم و نازک تقسیم می شوند. شال گردن های ضخیم از جنس پشم هستند و برای فصل زمستان کاملا مناسب هستند و جنس دیگر از ابریشم و پارچه و کشمیری است که برای فصل پاییز مناسب می باشد.

 

چگونه یک شال گردن مناسب انتخاب کنیم؟

دومین نکته ای که در انتخاب شال گردن برای فصل پاییز دقت کنید، رنگ آن است. اگر می خواهید از شال گردن خود در محیط های اداری و رسمی استفاده کنید بهتر است که از رنگ های تیره و بدون طرح استفاده کنید. اما اگر قصد استفاده در محیط های عمومی دارید انتخاب رنگ های روشن با طرح های متنوع می تواند گزینه های مناسبی برایتان باشد.

 

معرفی مدل های شال گردن برای فصل پاییز

طرح چهارخانه

یکی از طرح های جذاب و زیبا برای شال گردن برای فصل پاییز، طرح و مدل های چهارخانه است. در فصل پاییز شما این طرح را می توانید بر روی کیف، مانتو و شال گردن مشاهده کنید. این مدل  و طرح برای زمانی مناسب است که لباس و استایل ساده ای دارید و به کمک شال گردن چهارخانه به ظاهر خود رنگ و تنوع می دهید . این طرح در رنگ های متنوعی در بازار وجود دارد و شما به راحتی می توانید لباس های خود را با این مدل شال گردن ست کنید.

 

طرح چهارخانه

شال گردن بزرگ

یکی از مدل های شال گردن برای فصل پاییز، شال گردن های با سایز بزرگ است. البته که امروزه شال گردن ها از سایز معمولی خود بزرگ تر هستند اما اگر دوست دارید که تو چشم باشید می توانید از سایز های خیلی بزرگ شال گردن استفاده کنید اما در انتخاب رنگ این مدل دقت کافی داشته باشید و باید توجه کنید که بقیه لباس هایتان را ساده انتخاب کنید تا ظاهر تمیز و مرتبی داشته باشید.

شال گردن مشکی

اگر از لباس های رنگ و طرح دار استفاده کرده ایید می توانید شال گردن مشکی را انتخاب کنید. به این دلیل که این رنگ کاملا خنثی است و با هر رنگ و طرحی به راحتی ست می شود. جالب است که بدانید از شال گردن مشکی می توانید در استایل اسپرت خود هم استفاده کنید این مدل شال گردن با هر نوع استایلی ست می شود و برای ست کردن آن هیچ نگرانی نداشته باشید.

شال گردن طوسی

رنگ طوسی هم به مانند مشکی یک رنگ خنثی است و به راحتی با هر رنگ و لباسی می توانید آن را ست کنید. با استفاده از شال گردن طوسی شما می توانید رنگ های سفید، مشکی یا حتی با تونالیته طوسی استفاده کنید و یک استایل مینیمالیست داشته باشید. یکی از استایل های جذاب شال گردن برای فصل پاییز، استفاده از شال طوسی به همراه شلوار جین مشکی، پالتویی آزاد و اسپورت و یک جفت بوت می باشد.

 

شال گردن طوسی

شال گردن قرمز

یکی دیگر از رنگ های جذاب شال گردن برای فصل پاییز، رنگ قرمز است. با استفاده از شال گردن قرمز می توانید استایلی روی مد و منحصر به فرد داشته باشید. این رنگ بسیار جذاب است و به ظاهر شما تنوع و زیبایی منحصر به فردی می دهد. این رنگ شال گردن را می توانید با رنگ های تونالیته قرمز، آبی آسمانی و حتی لباس های چند رنگ استفاده کنید.

 

شال گردن قرمز

شال گردن سفید

یکی از رنگ های شال گردن که بسیار جذاب است، سفید می باشد. این رنگ علاوه بر این که برای فصل زمستان و سرما مناسب است برای فصل بهار هم کاربرد دارد. شما این رنگ شال گردن را می توانید با انواع رنگ ها و لباس ها ست کنید.

شال گردن صورتی

رنگ صورتی یکی از رنگ های جذاب و دخترونه است که از جذابیت و زیبایی آن را نمی توان نادیده گرفت. می توانید شال گردن صورتی را با لباس های به رنگ خنثی ست کنید و از این طریق از شلوغی بیش از حد رنگ ها جلوگیری می شود و علاوه بر این رنگ صورتی خود را به خوبی نمایش می دهد.

 

شال گردن صورتی

کلام آخر

در این مقاله انواع مدل و رنگ شال گردن برای فصل پاییز را معرفی کردیم. شما می توانید با انتخاب هر کدام از این رنگ ها و مدل ها استایل زیبا و منحصر به فردی در فصل پاییز داشته باشید. لازم است که این نکته را بگوییم برای خرید انواع شال و روسری مخصوص فصل پاییز می توانید به سایت مروا مزون مراجعه کرده و خرید خود را به راحتی به صورت آنلاین انجام دهید.

 

چاپ این صفحه