چاپ این صفحه

طراحی سایت با وردپرس ؟ آری یا نه!!!!

تعداد بازدید : 1063
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۷

آیا وردپرس گزینه مناسبی برای سئو است؟

در سال های اخیر به دلیل توجه به سایت سازی و سئو سایت چالش بزرگی در بین افراد به وجود آمده که از نظر سئو کدام سایت بهتر است. در تحقیقی که انجام گرفته است بیش از 30% وب سایت های سراسر دنیا از وردپرس استفاده می کنند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که در سال 2003 توسط مت مولن وگ و مایک لیتل ساخته شده است و طی تمامی این سال ها تکامل یافته است. به طور کلی و بدون بررسی نمی توان به قطع گفت که کدام سایت ساز قوی تر است مثلا وردپرس بهتر است یا جوملا به علاوه اینکه در مورد گوگل باید گفت این مرورگر فقط تعدادی کد HTML را می بینید و بر اساس آن رتبه بندی خود را انجام می دهد. این امکانات سیستم های سایت ساز مختلف می باشد که آنها را از هم متمایز می کند. اما در این مطلب می خواهبم به طور تخصصی به این بحث بپردازیم که آیا وردپرس گزینه مناسبی برای سئو است یا خیر؟ برای مشاهده پاسخ این پرسش در ادامه با ما همراه باشید.

 

قیمت طراحی سایت با وردپرس

سئو چیست؟

برای درک بهتر پرسش اولیه در ابتدا بهتر است که مفاهیمی را برای عزیزانی که در این زمینه اطلاعاتی ندارند ارائه دهیم. اگر بخواهیم سئو را در یک بند تعریف کنیم سئو باعث بهینه سازی موتور جستجو می شود. البته که مسیر بهینه سازی آن غیر اخلاقی و یا با فریبکاری نیست بلکه برای کمک کردن به بهبود وب سایت ها در نتایج جستجوی طبیعی می باشد البته که هدف سئو سایت رسیدن به بالاترین رتبه در این جستجو می باشد. البته که رعایت اصول سئو کار ساده ای نیست بلکه نیازمند دانش و علم زیاد و صبر می باشد. سئو سایت یا همان بهینه سازی سایت فعالیتی است که باید توسط سئو کار صورت گیرد.

 

طراحی سایت با وردپرس چیست

آیا وردپرس گزینه مناسبی برای سئو است؟

در ادامه مزیت هایی از وردپرس را در اختیارتان می گذاریم تا ببینید که آیا سایت وردپرسی برای سئو مناسب است یا خیر.

بهینه سازی آسان

از مهم ترین ویژگی هایی که وردپرس در اختیار افراد قرار می دهد سادگی در راه اندازی آن می باشد. شما وقتی از داشبورد وب سایت بخواهید استفاده کنید با توجه به اینکه ابزار های مختلف سئو را در اختیارتان گذاشته است با صرف زمان کمی می توانید با جایگذاری اطلاعات مربوطه کار هایی که به سئو ارتباط دارد را انجام دهید. البته که برای شروع مفاهیمی هرچند کم و ساذه را باید بشناسید ولی با آشنا شدن با این تعاریف خیلی راحت می توانید در شروع بلاگ نویسی خود تمامی مفاهیم متا، تگ ها و دسته بندی ها، متا دیتا، کلمات کلیدی، چکیده ها و… را جایگذاری کنید. هر چه با این موارد بیشتر آشنا شوید زمان کمتری برای آنها خواهید گذاشت در نتیجه تمرکز خود را بر روی تولید محتوا عالی می گذارید.

 

پروژه طراحی سایت با وردپرس

موتورهای جستجو آدرس URL خوب می خواهند

آدرس شما است که مشخص می کند موتور جستجو چطور با محتوا شما برخورد کند. اگر آدرسی که می دهید مطابق با کلمه کلیدی که مشخص کرده باشید به نفع شما است. وردپرس این ویژگی را در اختیارتان می گذارد که مشخص کنید آدرس یک شناسه از قبل تعیین شده است و یا اینکه خودتان آن را مشخص کرده باشید. برای اینکه موتور های جستجو قبل از بررسی خود محتوا بتوانند متوجه آن شوند بهتر است که قبل از انتشار پست لینک آن را شخصی سازی کنید که این امکان فقط در وردپرس امکان پذیر است و برای کاربر و موتور های جستجو بسیار مهم است.

 

آموزش طراحی سایت شرکتی با وردپرس

افزونه های قدرتمند سئو کدام اند؟

در زمینه سئو سایت افزونه های قدرتمند و خوبی مانند Yoast ; Aii-in-one SEO ; Pack وجود دارند که بدون شک از بهترین های سئو در وردپرس هستند. البته که بسیاری از بخش های این افزونه ها رایگان می باشد و البته که بخش های غیر رایگان آنها نیز امکانات خوبی در اختیارتان می گذارد.

 

سفارش طراحی سایت وردپرس

به اشتراک گذاشتن اتومات افزونه ها

برای اینکه همیشه مخاطبان و دنبال کنندگان شما از هرگونه اتفاق در سایت شما خبردار شوند شما باید اتفاقات جدید کسب و کارتان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید اما اگه این اتفاق بیفته خیلی بهتره افزونه های موجود در مخزن وردپرس این توانایی را دارند تا هرگونه رویداد در وب سایت شما را در اختیار مخاطبان شما در تمامی شبکه های اجتماعی بگذارد.

سرعت لود بالا

خود شما به عنوان یک کاربر اگر وارد سایتی شوید و دیر لود گردد سریعا از آن خارج می شوید. سایتی دارای طرفداران بالا می باشد که در زمان 2 الی 3 ثانیه بالا بیاید. افزونه های بهینه سازی سرعت وردپرس می توانند سایت شما را در کوتاه ترین زمان ممکن بالا بیاورند.

 

ساخت سایت وردپرسی با گوشی

طراحی سایت وردپرسی در تهران

اگر با خواندن مطالب بالا به این نتیجه رسیدید که وردپرس گزینه مناسبی برای سئو است می توانید برای نصب آن از استودیو هشت و چار کمک بخواهید. هدف شما به عنوان یک صاحب کسب و کار جذب بیشتر مخاطب و فروش بالاتر می باشد اما در کنار این ها باید به نکاتی مانند طراحی سایت وردپرسی، تولید محتوا منحصر به فرد، انجام سئو سایت به بهترین شکل و… باشد اما تنهایی از پس این کار بر نمی آیید و باید اینکار را به عهده شرکتی با تجربه که در زمینه طراحی سایت و مدیریت آن فعالیت دارید بسپارید. برای برقراری ارتباط با شرکت و همکاران ما کافی است فقط با کلیک بر استودیو هشت و چار اقدام نمایید.

 

چاپ این صفحه