چاپ این صفحه

کامپوزیت سولافیل ساخت کدام کشور است؟

تعداد بازدید : 699
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۲۴

دندان های سفید و زیبا نقش مهمی در لبخند ما دارد و لبخند زیبا باعث زیبایی چهره انسان می شود. به همین دلیل خیلی از افراد در پی راه حلی برای یکدست شدن و زیباتر شدن دندان های خود هستند. کامپوزیت دندان یکی از راه حل های است که امروزه دندانپزشکان از آن استفاده می کنند. در این مطلب قصد داریم تا یک برند معروف کامپوزیت دندان به نام کامپوزیت سولافیل که به تازگی وارد ایران شده است را معرفی کنیم. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

کامپوزیت چیست؟

قبل از این که درباره کامپوزیت سولافیل صحبت کنیم، بهتر است که کامپوزیت دندان را مورد بررسی قرار دهیم. کامپوزیت نوعی ماده خمیری است که از آن برای ترمیم پوسیدگی های دندان استفاده می کنند. این ماده برای زیبایی دندان کاربرد فراوانی دارد و به همین دلیل برای جلوی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد. درمان با استفاده از مواد کامپوزیت باعث سفیدی دندان ها و زیباسازی می شود بدون این که تراشی بر روی دندان ها باشد در واقع در این روش به دندان ها آسیبی وارد نمی شود و به آن ارتودنسی فوری هم می گویند.

کامپوزیت چیست؟

زمان انجام کامپوزیت

زمان بندی کامپوزیت سولافیل با دیگر کامپوزیت ها تفاوتی ندارد و به طور کلی در بیشتر مواقع می توان کامپوزیت های دندانی را در یک جلسه ویزیت قرار دارد اما موضوع زمان به میزان حفره موجود در دندان های شما هم بستگی دارد وهمچنین به دندانپزشکی هم که این کار را برای شما انجام می دهد وابسته است. در واقع برای اجرای کامپوزیت دندانی لازم است که دندان های شما کاملا خشک باشد تا لایه های کامپوزیت دندان به آن اضافه شود. برای این کار هم از یک نور ویژه استفاده می شود که کمتر از یک دقیقه زمان می برد تا کامپوزیت کاملا محکم شود.  در واقع کامپوزیت های دندان یکی از روش های سریع برای زیباسازی دندان و رفع عیب دندان ها می باشد و به همین دلیل هم بسیار محبوب می باشد.

کامپوزیت سولافیل

کامپوزیت سولافیل یک برند انگلیسی است که به تازگی وارد ایران شده است و نظر بسیاری از دندانپزشکان را به خود جلب کرده است.  یکی از مزیت های این نوع کامپوزیت، قیمت مناسب آن می باشد. کامپوزیت solafil M90 یک ماده ترمیم کننده جهانی می باشد که دارای پر کننده های ماکرو و میکرو است و از خصوصیات بسیار عالی برخوردار می باشد. این فن آوری ترکیبی اجازه می دهد تا این ترمیم کننده از نظر ایده آل برای آنلی ها و روکش ها و ترمیم  دندان های های قدام و خلفی دندان مناسب باشد. این ماده ساخت کمپانی trent dent در کشور انگلستان می باشد.

کامپوزیت سولافیل

معرفی کمپانی تولید کننده کامپوزیت سولافیل

همانطور که گفته شده کامپوزیت سولافیل ساخت کمپانی Trent Dent Products Limited است که یک کمپانی در لندن است که به توزیع و تولید مواد ترمیمی دندان در بازارهای صنعت دندان پزشکی انگلستان ، آمریکا ، اروپا ، آسیا و استرالیا مستقر است. این مجموعه دارای هدف ارتقاء سطح خدمات به طور مداوم با توسعه ایده ها ، تکنیک ها و راه حل های نوآورانه می باشد.

مزیت های کامپوزیت سولافیل

  • 4گرمی
  • مناسب برای استفاده انامل و دنتین (Universal)
  • میکروهیبرید
  • مقاومت فشاری 500 مگاپاسکال
  • از دیگر مزیت های این کامپوزیت میتوان به استحکام بالای آن
  • shade های متنوع در مدل m90
  • پالیش پذیزی و شاینینگ بسیار بالا در مدل n50
  • درصد فیلر بسیار بالا در مدل flow
  • زیبایی و مطابق با سلیقه های افراد مختلف.
  • دارای رنگ بندی های مختلف که می توانند تطابق مناسب با رنگ دندان های مراجعه کنندگان داشته باشند.
  • نصب آن ها بر روی دندان ها بسیار روان و بدون دردسر می باشد و همچنین در برابر باکتری های غذایی و خوراکی ها مقاوم هستند.
  • پس از نصب کامپوزیت سولافیل بر روی دندان ها، شما می توانید نتیجه و ظاهر طبیعی آن را مشاهده کنید.
  • دارای سطح همگن است. به دلیل وجود تکه های پرکننده ی بسیار ریز، می توان با این کامپوزیت ها ترمیم های کاملا همگنی انجام داد.

مزیت های کامپوزیت سولافیل

مقایسه کامپوزیت سولافیل

در واقع یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده است تا دندانپزشکان جذب کامپوزیت سولافیل شوند، قیمت بسیار مناسب آن می باشد. البته ممکن است که خیلی از افراد تصور کنند چون این کامپوزیت قیمت ارزانی دارد، از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشد اما این تصور کاملا اشتباه است. این مدل کامپوزیت با ارز دولتی وارد کشور می شود و به همین دلیل از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

ویژگی های کامپوزیت سولافیل

  1.  یکی از ویژگی های مهم کامپوزیت سولافیل میتوان به قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد که این ویژگی باعث شده نظر بسیاری از دندانپزشکان به این کامپوزیت جلب بشود.
  2. کامپوزیت سولافیل که ساخت شرکت ترنت دنت انگلستان میباشد از کیفیت بسیار بالایی نسبت به قیمت مناسب خود برخوردار است
  3. از دیگر ویژگی های این کامپوزیت میتوان به استحکام بالای آن و shade های متنوع در مدل m90 آن و پالیش پذیری و شاینینگ بسیار بالا در مدل n50 و درصد فیلر بسیار بالا در مدل flow آن اشاره کرد.
  4. کیفیت بالای این نوع کامپوزیت باعث شده است تا مطابق با استاندارد های جهانی باشد.
  5. کامپوزیت های سولافیل جنبه ی ترمیمی برای دندان های قدامی و خلفی دارند.
  6. یکی از ویژگی های جذاب آن ها، محکم کردن دندان های لق می باشد که جز مزیت و ویژگی های جالب کامپوزیت سولافیل است.

ویژگی های کامپوزیت سولافیل

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با "کامپوزیت سولافیل ساخت کدام کشور است؟” آشنا کنیم چرا که بر این باوریم در راستای توسعه ­ی خدمات دندانپزشکی سهیم هستیم همچنین اگر شما متخصص گرامی به دنبال دریافت بهترین تجهیزات دندانپزشکی می­باشید، می­توانید از وبسایت دنتی دنتال اقدام به سفارش نموده و یک خرید عالی با پشتیبانی بی­نظیر را داشته باشید

چاپ این صفحه