چاپ این صفحه

مدل های شال و روسری جدید و شیک نفیسه روشن

تعداد بازدید : 893
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۲۴

مدل های شال و روسری جدید یکی از مواردی است که خانم ها به آن بسیار اهمییت می دهند. شال و روسری یکی از ارکان مهم استایل بانوان می باشد و در زیبایی و شیک شدن استایلشان تاثیر زیادی دارد. در این مطلب قصد داریم درباره مدل های شال و روسری جدید و شیک نفیسه روشن صحبت کنیم و مدل های روسری این بازیگر را با هم مشاهده کنیم. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

مدل های شال و روسری جدید نفیسه روشن

نفیسه روشن یکی از بازیگران خوش استایل و شیک پوش عرصه سینما می باشد و به تازگی مدل تبلیغاتی شال و روسری برند معتبری شده است که طرفداران بسیاری جذب کرده است. در ادامه قصد داریم که تصاویری از مدلینگ نفیسه روشن برای شال و روسری را با هم مشاهده کنیم.

مدل های شال و روسری جدید نفیسه روشنانواع فرم صورت

اما قبل از این مدل های شال و روسری جدید نفیسه روشن را با هم مشاهده کنیم. بهتر است که با انواع فرم صورت آشنا شویم و ببینیم هر فرم صورت باید شال و روسری خود را چگونه ببندد.

صورت های بیضی شکل

اگر دارای فرم صورت بیضی شکل هستید می تواند از تمام مدل های روسری مجلسی استفاده کنید. البته اگر این تصور را دارید که صورت کشیده ای دارید، می توانید از یک دستمال سر یا هدبند استفاده کنید و گوشه روسری خود را داخل بزنید تا از کشیدگی صورت شما کم شود.

فرم صورت گرد و مثلثی

برای صورت های که گرد هستند، لازم است تا از هدبند در زیر روسری خود استفاده کنند اما باید به این نکته دقت داشته باشید که نباید بیشتر از یک چهارم پیشانی پوشانده شود. در واقع اگر صورت گردی دارید باید دقت کنید که ارتفاع پیشانی شما کم نشود. برای این کار می توانید از هدبند های رنگ روشن استفاده کنید و ارتفاع پیشانی شما بیشتر نشان داده می شود. همچنین دقت کنید که کناره‌ های شال و روسری خود را تا نزنید. برای افرادی که صورت‌ های گرد دارند، پیشنهاد می‌شود از شال و روسری‌ های که پارچه‌ های حالت‌دار و محکم دارند، استفاده کنند.

برای صورت های مثلثی، باید به گونه ای روسری خود را ببندید که عرض پیشانی شما کم شود. در این فرم صورت عرض چانه کم است و با کم کردن عرض پیشانی، پیشانی و چانه شما متناسب می شود.

فرم صورت گرد و مثلثیفرم صورت مربعی یا ذوزنقه ای

اگر دارای فرم صورت مربعی هستید باید روسری خود را به گونه ای ببندید که گوشه های مربعی صورت شما گرد نشان داده شود. این نوع فرم صورت به مانند مستطیلی شکل است. فرم صورت ذوزنقه ای دو مدل موجود است، در مدل اول عرض پیشانی از عرض چانه کمتر می باشد که در این نوع فرم صورت باید روسری خود را به گونه ای ببندید که لبه های فک صورت پوشیده شود. در این نوع فرم صورت به هیچ وجه از هدبند در زیر روسری خود استفاده نکنید. همچنین سعی کنید از رنگ های روشن استفاده کنید.

در نوع دوم عرض پیشانی از عرض چانه بزرگتر است که در این نوع بستن روسری برای این مدل فرم صورت اگر قصد استفاده از هدبند را دارید باید از هدبند های تیره استفاده کنید. برخی از افراد هم دارای فرم صورت قلبی شکل هستند به این صورت که چانه کوچکی دارند اما پیشانیشان بلند است. در نوع روسری و بستن این مدل صورت ها باید دقت کنید که چانه هایتان را مخفی نکنید.

قواره های روسری

برای آشنا مدل های شال و روسری جدید لازم است که با قواره های روسری آشنا شوید:

  • قواره ۷۰ : این نوع روسری مناسب کودکان در رده سنی ۳ تا ۱۵ سال می باشد.
  • قواره ۹۰ : این نوع روسری مناسب نوجوانان است، برای این رده ساز کودک کوچک و بزرگسال بسیار بزرگ است.
  • قواره ۱۰۰ : این نوع روسری امروزه کمتر مورد پسند قرار می گیرد مناسب استفاده با گیره روسری است نباید این نوع روسری را گره زد.
  • قواره ۱۱۰ : اگر به دنبال روسری هستید که بتوان آن را گره زد و گردن هم به خوبی پوشیده نشود بدون شک همین قواره است.
  • قواره ۱۲۰ : استانداردترین نوع روسری هستند با همه نوع سلیقه ای می توان آن ها را استفاده کرد.
  • قواره ۱۴۰ : در واقع نوع جدیدی از روسری هستند که مخصوص گره زدن های لاکچری و خاص طراحی شده‌اند، شما می توانید این روسری‌ها را با مدل های مختلف گره استفاده کنید.

تصاویر مدل های شال و روسری جدید و شیک نفیسه روشن

تصاویر مدل های شال و روسری جدید و شیک نفیسه روشنتصاویر مدل های شال و روسری جدید و شیک نفیسه روشنتصاویر مدل های شال و روسری جدید و شیک نفیسه روشنتصاویر مدل های شال و روسری جدید و شیک نفیسه روشنکلام آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا مدل های شال و روسری جدید و شیک نفیسه روشن را با هم مشاهده کنیم و از این مدل ها ایده بگیریم. همچنین با خواندن این مقاله با انواع فرم صورت و قواره های شال و روسری آشنا شدید و این موارد به شما کمک می کند تا خرید بهتری داشته باشید. برای خریدی راحت و ایمن می توانید سایت مروا مزون را مشاهده کنید. در این سایت انواع مدل شال و روسری جدید و به روز را مشاهده خواهید کرد.

چاپ این صفحه