چاپ این صفحه

20 مدل درب کشویی فلزی جدید

تعداد بازدید : 621
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۳

20 مدل درب کشویی فلزی جدید مطلبی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. درب کشویی فلزی ساختمان یکی از مدل های جدید درب ساختمانی می باشد. درواقع درب های ساختمانی به عنوان محافظ حریم خصوصی در مکان های مختلف ساختمان و به عنوان یک حفاظ در میان محیط بیرون و محیط داخل ساختمان برای شما ایجاد می کند و به همین دلیل دارای نقش بسیار مهمی است. پس لازم است که از دربی استفاده شود که علاوه بر حفظ امنیت ساختمان از نمای زیبایی هم برخوردار باشد تا جلوه زیبایی به ساختمان دهد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی انواع درب ساختمان

در ابتدا قبل از معرفی 20مدل درب کشویی فلزی جدید بهتر است که با انواع درب ساختمانی آشنا شویم:

  • درب کشویی فلزی
  • درب تاشو
  • درب کرکره ای
  • درب دولنگه
  • درب تک لنگه

معرفی درب کشویی فلزی

در ادامه مقاله 20مدل درب کشویی فلزی جدید، قصد داریم تعریف کوچکی از درب کشویی فلزی داشته باشیم. در واقع درب های ریلی اتوماتیک کشویی در پارکینگ مخصوص پارکینگ های است از فضای محدودی در عمق و بالا پارکینگ برخوردار هستند. این نوع درب ها قابلیت جابه جایی به طرفین را دارند و جز محبوب ترین درب های پارکینگی ساختمان محسوب می شود. یکی از مزیت های این نوع درب های پارکینگ این است که، در فضاهای جانبی سمت راست یا چپ محل نصب درب برای حرکت کشویی درب اتوماتیک به اندازه کافی فضا وجود دارد. مکانیزم این نوع درب های ریلی به صورت کششی می باشد و با استفاده از چرخ دنده پرقدرتی که بر روی دنده شانه ای قرار دارد. این نوع درب ها از سیستم اتوماسیون قدرت گیربکس در دو مدل چرخ دنده شانه ای و زنجیری ارائه می شود.

معرفی درب کشویی فلزی

 

برای ساخت درب کشویی فلزی با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

طرز عملکرد درب کشویی

تمام این مدل درب ها به یک جهت یا دو جهت باز و بسته می شوند و باید دقت کنید که سمت باز یا بسته شدن درب کشویی ساختمان باید در امتداد چهارچوب و دیوار ها باشد. درواقع یکی از مواردی که این مدل ها درب ها را محبوب کرده است، عدم اشغال فضای زیاد برای نصب درب ها و باز و بسته شدن آن است. درب کشویی فلزی جدید برای آپارتمان ها با محوطه فضای کوچکی که دارند بسیار مناسب است.

درب کشویی از چه موادی ساخته شده است؟

متریال و موادی که در درب کشویی فلزی جدید به کار رفته است باید استحکام و مقاومت بسیار بالایی داشته باشد و به این صورت نباشد که به مرور زمان پایداری خود را از دست بدهد. از نکات دیگری که در متریال و مواد اولیه این مدل درب ها باید دقت کرد این است که از زیبایی ویژه ای برخوردار باشد با توجه به این موضوع انواع متریال چوب، ورق های فولادی، شیشه، فایبرگلاس و کامپوزیت برای تولید درب کشویی ساختمان مناسب هستند. تلفیق درب کشویی فلزی با شیشه های رنگی بسیار جذاب و زیبا خواهد بود و می تواند نمای زیبایی به ساختمان شما دهد.

معرفی درب کشویی فلزی

مزیت های استفاده از درب کشویی فلزی جدید

همانطور که در این مطلب اشاره کردیم درب کشویی فلزی جدید یکی از انتخاب های مناسب برای آپارتمان های کوچک که از محوطه کمی برخوردار هستند، می باشد. برای نصب این مدل درب ها تجهیزات و لوازم جانبی بسیار کمی لازم است. همچنین باز و بسته شدن این مدل درب ها بر روی یک ریل انجام می شود و نیاز به لولا ندارند. از دیگر مزیت های درب کشویی، انعطاف پذیری آن ها برای نصب در مکان های مختلف می باشد و حتی انتخاب مناسبی است مجزا کردن برخی از مکان ها داخل ساختمان است. این مدل درب ها دارای تنوع طرح و رنگ های مختلفی می باشد.

ساخت درب کشویی فلزی جدید

برای ساخت درب کشویی فلزی جدید باید از آلیاژ مناسبی استفاده شود تا مقاومت و کارآیی درب افزایش پیدا کند. در واقع ساخت درب های ریلی آهنی باید به صورت گسترده جوشکاری شود و کیفیت جوشکاری تاثیر زیادی در افزایش استحکام درب ها دارد. این مدل درب ها بر روی یک ریل فلزی در کف کلاف فلزی و چند هرزگرد در بالای کلاف فلزی به آرامی با یک نیروی انسانی به حرکت در می آید. عرض این نوع درب ها با توجه به فضای ساختمان از دو تا شش متر طراحی می شود.

ساخت درب کشویی فلزی جدید

ویژگی های کلی درب کشویی فلزی جدید

درب های ریلی آهنی در اندازه‌ها و اشکال مختلف قابل طراحی هستند و می‌توانید طرح هماهنگ با نمای ساختمان را انتخاب کرده و زیبایی سازه را دو چندان کنید.

این درب‌ها راحت‌تر از درب های قدیمی باز و بسته شده و سر و صدای کمتری ایجاد می‌کنند

درب های کشویی در داخل یا بیرون فضای دیوار باز و بسته می‌شوند از این رو فضای داخلی یا خارجی را اشغال نکرده و جای کافی برای پارک خودرو و عبور افراد باقی می‌ماند.

درب های کشویی فلزی جدید از استحکام بالایی به خاطر ساختار و طراحی خاصشان برخوردار هستند و با روکش ضد زنگ و ضد هوا خوردگی ساخته می‌شوند.

درب های کشویی به راحتی با فشار دادن یا هر نیروی دیگری باز نمی‌شوند از این رو، امنیت بالایی دارند و برای مراکز تجاری، بانک‌ها و ادارات هم مناسب هستند.

با توجه به اینکه از آلیاژ فلزی در ساخت درب های ریلی فلزی استفاده شده؛ از استحکام و عمر بیشتری در مقایسه با سایر درب‌ها برخوردار هستند.

در ادامه چند مدل از درب کشویی فلزی جدید را می توانید مشاهده کنید:

مدل از درب کشویی فلزی جدیدمدل از درب کشویی فلزی جدیدمدل از درب کشویی فلزی جدیدمدل از درب کشویی فلزی جدیدمدل از درب کشویی فلزی جدیدمدل از درب کشویی فلزی جدید

کلام آخر

در این مقاله شما را با درب کشویی فلزی جدید آشنا کردیم و چند مدل از این نوع درب ها را به شما معرفی کردیم و با مطالعه این مقاله می توانید یک درب ریلی مناسب با ساختمان خود را انتخاب کنید. زیرا همانطور که گفته شده درب ساختمان علاوه بر نقش مهمی که در تامین امنیت دارد بر روی زیبایی نمای ساختمان هم تاثیر زیادی دارد. تکنومتال از مجریان ساخت سازه های فلزی در تهران و کرج می باشد که توانسته با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و در نظر گرفتن قیمت های استثنایی طرفداران خود را پیدا کند. برای اطلاع از شرایط فروش، نصب و آخرین قیمت با کلیک بر تکنومتال اقدام نمایید. هدف ما کسب رضایت 100 درصدی شما عزیزان می باشد.

چاپ این صفحه