چاپ این صفحه

بهترین فروشگاه روسری ژاکارد در تهران

تعداد بازدید : 597
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۱۷

در این مقاله قصد داریم تا بهترین فروشگاه روسری ژاکارد در تهران را به شما معرفی کنیم. در واقع روسری ژاکارد جز مدل های متنوع و محبوب در میان خانم ها می باشد. جنس این روسری از نخ ژاکارد بسیار نرم و لطیف می باشد. این مدل روسری دارای طرح و تنوع زیادی است . در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را نحوه خرید این جنس روسری و بهترین فروشگاه روسری را به شما معرفی کنیم.

بهترین فروشگاه روسری ژاکارد در تهران

روسری ژاکارد چیست؟

قبل از معرفی بهترین فروشگاه روسری ژاکارد در تهران لازم است که با این نوع روسری و این جنس روسری آشنا شوید. پارچه ژاکارد از پارچه های ابریشم و نخ ساخته شده است. در واقع ژاکارد نوعی پارچه است که توسط دستگاه مخصوص بافندگی، بافته می شود. این نوع پارچه برخلاف دیگر پارچه های بافت که طرحشان بر روی آن چاپ می شود، در مدل ژاکارد طرح ها در هنگام بافت پارچه ایجاد می شود. این پارچه می تواند از طیف گسترده ای از الیاف تشکیل شده باشد.

ویژگی های روسری ژاکارد

در روسری های ژاکارد بافتی که استفاده شده است برجسته و کاملا قابل لمس می باشد و از ویژگی های اصلی آن، این است که طرح پارچه بر روی روسری چاپ نمی شود. این مدل پارچه در مقایسه با پارچه های دیگر از مقاومت بالایی برخوردار است و هیچ طرحی رو این پارچه ها حک نمی شود و شامل گلدوزی و تزئینات نیستند و به این صورت است که در هنگام بافت پارچه، طرح ایجاد می شود. این مدل روسری ها دور دست دوز هستند. یکی از ویژگی های روسری ژاکارد این است که از روی سر لیز نمی خورد و یکی از مدل های مجلسی محبوب است. همچنین لازم است که بدانید ژاکارد ابریشمی پارچه‌ای بسیار سبک و راحت است که برای تابستان بسیار خنک و عالی است

ویژگی های روسری ژاکارد

انواع مدل های روسری ژاکارد

در ادامه مقاله بهترین فروشگاه روسری ژاکارد در تهران لازم است تا با انواع مدل و طرح های روسری ژاکارد آشنا شوید:

روسری ژاکارد مشکی با نقش برجسته

روسری ابریشمی ژاکارد ۱۴۰

روسری ژاکارد نخی

روسری ژاکارد ابریشم

مدل های گل دار

مدل های سنتی

مدل ترمه

مدل های تک رنگ

مدل‌های مجلسی

انواع الیاف روسری ژاکارد

پنبه

یکی از الیاف پر استفاده در روسری ژاکارد، پنبه است که دارای ویژگی هایی همچون قابلیت تنفس، نرم بودن و همچنین مات بودن است.
پشم

الیاف پشم ویژگی هایی همچون نرمی، مات بودن و همچنین گرم بودن را به پارچه ژاکارد می بخشند.
 ابریشم

 اگر روسری ژاکارد شما از الیاف ابریشم باشد، دارای ویژگی هایی همچون نازکی، صافی و همچنین براقی و یا ماتی خواهد بود.
 کتان

کتان یکی دیگر از الیافی است که از آن برای تولید پارچه ژاکارد استفاده می شود و ویژگی هایی که در پارچه ایجاد می کنند مشابه همان ویژگی هایی است که الیاف پنبه در پارچه ایجاد می کنند.
ترکیبی

در روسری ژاکارد می توانید ترکیبی هم از الیاف ها استفاده کنید به این صورت که از پارچه نرم تا کمی زبر باشد و همچنین داری درجات مختلفی از شفافیت خواهد بود.
اگر چه ویژگی‌های این پارچه به مواد ترکیبی آن بستگی دارد. اما برخی از ویژگی‌های آن، در همه آنها مشترک است. ازجمله، پارچه های ژاکارد با دوام، با ثبات، محکم، دارای خاصیت کشسانی و در برابر سایش و چروک مقاوم هستند.

خرید روسری ژاکارد

 برای خرید روسری ژاکارد علاوه بر این که لازم است که از فروشگاه مطمئنی خریدارید کنید که در این مقاله ما به شما بهترین فروشگاه روسری ژاکارد در تهران را معرفی خواهیم کرد اما باید برای خرید روسری ژاکارد به نکات دیگری همچون رنگ پوست خود هم توجه داشته باشید.  زیرا روسری و شال نزدیک ترین بخش لباس به صورت شما هستند و اگر رنگ مناسب انتخاب کنید باعث می شود تا بازتاب رنگش به زیباتر شدن پوست شما کمک کند. توجه داشته باشید که در هنگام خرید، شال و روسری مناسب با هر فصل را انتخاب کنید و در انتخاب خود به راحتی هم توجه داشته باشید. در واقع راحتی به این معنی است که پارچه آن سبک باشد و لیز نخورد و بهتر است که جنسی را انتخاب کنید که هر لحظه نیاز به اتو نداشته باشد. خرید روسری ژاکارد یکی از گزینه های مناسب می باشد که علاوه بر سبک بودن به ندت هم چروک می شود و ایستایی بالایی دارد.

خرید روسری ژاکارد

معرفی بهترین فروشگاه روسری ژاکارد در تهران

برای خرید روسری ژاکارد در تهران به شما توصیه می کنیم که به مروا مزون سر بزنید. در واقع مروا مزون دارای فروشگاه آنلاین است و همه افراد در شهر های مختلف با مراجعه به وبسایت مروا مزون می توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و انواع مدل و طرح های روسری ژاکارد در برند های مختلف را مشاهده و خریداری کنند. این مجموعه علاوه بر فروش انواع روسری ژاکارد مدل و طرح های دیگر شال و روسری را هم می توانید در این سایت خریداری کنید. با مروا مزون خرید ایمن و راحت را تجربه کنید.

چاپ این صفحه