چاپ این صفحه

ترند رنگ های پاییزی ۲۰۲۱ و تاثیر آن بر مد و فشن

تعداد بازدید : 451
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۲۹

ترند رنگ های پاییزی 2021 حتماً برای شما هم جالب هستند. فصل پاییز را همیشه فصل هزار رنگ نامیده اند. پس تعجب نکنید که ده ها پوشش هم با خود بیاورد. حتما گاهی با خود میگویید: پاییز چه رنگ لباسی را بپوشم که حال و هوای پاییز داشته باشد. 

در زمان های مختلف همیشه تکه ای به لباس هایمان اضافه می کنیم، گاهی در فصل بهار و تابستان کمی از لباس های اضافه را برمی داریم و به جای آنها لباس های سبک تری می پوشیم و گاهی در فصل پاییز و زمستان لباس هایی همچون پالتو، شال گردن، چکمه، بوت و چیزهای دیگری به پوششمان اضافه می کنیم. 

رنگ ها نقش مهمی در به چشم آمدن استایل ما دارند و یکی از راه های مد روز بودن استفاده از رنگ های ترندی در کمد لباس و استایل مان است. رنگ های پاییزی 2021 موارد بیشماری را در پالت رنگ های خو دارند. رنگ هایی که می تواند خود به تنهایی رنگ سال باشند و پاییز و زمستان شما را مد روز و زیبا نشان دهد.

پالت رنگ های پاییزی 2021

ظاهرا امسال به گفته ی کارشناسان موسسه ی رنگ بنتون برای پالت رنگ های پاییزی 2021 (و همچنین زمستان ۲۰۲۱ ) از رنگ های برگرفته از طبیعت و معنادار استفاده کرده است. این رنگ ها همگی دارای هیجان هستند و حس خوش سرگرمی و هدف را منتقل می کنند و می توانند دوام و ماندگاری بالا و حساسیت کلاسیک را نشان دهد. همچنین نشان دهنده ی خلاقیت هستند و احساس اعتماد نفس را القا می کنند.

پالت رنگ های پاییزی ۱۴۰۰

ترند رنگ های پاییزی ۲۰۲۱

ترند رنگی در دنیای مد و فشن در سال ۲۰۲۱ الهام گرفته از سال قبل است، طی سالی که جهان با بحران کرونا دست و پنجه نرم می کرد. بر این اساس رنگ های طبقه بندی شده در این سال، نشات گرفته از ایجاد و احساس امید، خوش بینی و طراوت است که بسیاری بعد از یک بحران طاقت فرسا، به دنبال آن هستند. 

ترند رنگ های پاییزی 2021 و به طور کلی ترندهای رنگی در سال ۲۰۲۱ به سمت رنگ های روشن و چشم نواز دیگری گرایش خواهد داشت. همانطور که برای امسال پاییز پیش بینی کرده اند؛ رنگ قرمز همچون آتش، صورتی گرم و آبی، آبی روشن با الهام از دریای اژه، را به عنوان ترند رنگ پاییزی ۲۰۲۰ مشخص کرده بودند و رنگ مشترک بهار و پاییز، رنگ گل همیشه بهار بود، گل همیشه بهار به طور معمول در فصل پاییز هم یافت می شود، اما رنگ غنی آن یک فضای دنج و دوستانه را تداعی می کند که در بهار نیز یافت می شود.

 یکی از رنگ های پاییز 2021 قرمز ماندارینی است که در پالتای رنگ ابدا سرخ حذف نمی شود و تنها از فصلی به فصل دیگر، پس از آن جابجا می شود. این رنگ، رنگ قرمزی خواهد بود که با رنگ نارنجی تقویت می شود و حس تلاطم زیادی دارد. استفاده از این رنگ، حس جاودانگی به شما خواهد داد و در گونه رنگ های خیلی خیلی تحریک آمیز است.

منبع: خرید شومیز زنانه

چاپ این صفحه