چاپ این صفحه

آموزش فست فود رو اینجا ببین

تعداد بازدید : 719
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۱۴

شام فست فودی چی بپزم؟ احتمالا سوال خیلی از خانم ها می باشد. در واقع دغدغه بسیاری از خانم ها این است که شام چه غذایی بپزند که تنوع داشته باشند و راحت و سریع هم آماده باشد. اما دیگر لازم نیست نگران باشید زیرا در این مطلب قصد داریم تا چند دستور غذا فست فودی را به شما آموزش دهیم که علاوه بر راحت بودن سالم هم هستند. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

سالاد پاستا و سوسیس

اولین شام فست فودی که قصد معرفی آن را داریم، سالاد پاستا با سوسیس می باشد. برای تهیه این شام خوشمزه باید در ابتدا ابتدا باید یک بسته پاستای فرمی را به روش معمول در آب جوش بریزید و وقتی نرم شد آن را در آبکش بریزید. مواد اولیه دیگری که در این سالاد استفاده می شود عبارتند از سوسیس پخته خرد یا ورقه شده، خیار شور ریز شده، ذرت پخته یا کنسروی، زیتون حلقه شده و سه جعفری خرد شده است. تمام این مواد را با هم مخلوط کنید و به همین راحتی پاستا شما آماده خواهد شد.

سالاد پاستا و سوسیس

قارچ شکم پر با گوشت و سوسیس

برای تهیه این غذا خوشمزه لازم است تا یک عدد پیاز را به صورت نگینی خرد کنید و در تابه‌ای با روغن تفت دهید. سپس گوشت چرخ کرده را هم با کمی زردچوبه، نمک، فلفل به پیازه خود اضافه کرده و تفت بدهید. بعد از آن سوسیس را خرد کنید و به تابه اضافه کنید.
هنگامی که مواد بدون آب شد، آن را از روی حرارت بردارید تا خنک شود. موادی که اماده شده است را داخل شکم قارچ ها بریزید. روی آنها را با کمی پنیر پیتزای رنده شده پر کنید و روی قارچ ها را با کمی روغن یا روغن زیتون چرب کنید. آنها را به مدت 20 دقیقه تا نیم ساعت در فر از پیش گرم شده با دمای 180 درجه سانتیگراد قرار دهید.

کوکو سیب زمینی با سوسیس

یکی دیگر از شام فست فودی تهیه کوکو سیب زمینی با سوسیس می باشد. برای پخت این کوکو سیب زمینی متفاوت لازم است تا سیب‌ زمینی را آب‌پز و بعد نگینی خرد کنید. در تابه‌‌ای کمی روغن بریزید. پیاز خرد شده و حبه سیر له شده را در روغن تفت دهید. سپس سوسیس کوکتل حلقه شده اضافه و سرخ کنید. تابه را از روی حرارت بردارید و کناری بگذارید تا خنک شود. در کاسه‌ای  تخم‌مرغ بشکنید و با چنگال مخلوط کنید
روغن زیتون در تابه بریزید تا داغ شود. مایه کوکو را در تابه بریزید و سطح آن را صاف کنید. می توانید روی آن پنیر فتای خرد شده بریزید و در فر به مدت نیم ساعت حرارت دهید.

کوکو سیب زمینی با سوسیس

سالاد سیب زمینی و کالباس

برای پختن این شام خوشمزه و راحت باید سیب‌ زمینی را آب‌پز کرده و سپس آن را مکعبی خرد کنید. کالباس ها را خرد کنید ، سپس خیارشور ها هم خرد کنید و کرفس ریز خرد شده را هم به سیب زمینی‌ها اضافه کنید. در کاسه‌ای دیگر سس سالاد را درست کنیدطبق سلیقه خود می‌توانید مواد دیگری مثل پیازچه، شوید، جعفری یا گشنیز خرد شده به سالاد اضافه کنید. اگر می‌خواهید کالری این غذا کم شود، مقدار مایونز را کم کنید و به جای آن ماست اضافه کنید.

رول بادمجان و ژامبون

یکی دیگر از شام فست فودی که می خواهیم طرز تهیه آن را آموزش دهیم، رول بادمجان و ژامبون می باشد. بادمجان های  قلمی انتخاب کرده و آن ها  را بشویید و به صورت طولی و نازک ورقه کنید. آنها را یک ربع در محلول آب و نمک خیس کنید. بعد از این مدت خشک‌شان کنید و در تابه آن ها را تفت دهید البته با روغن کم.
سپس گوشت چرخ کرده و پیاز و ژامبون با ادویه های لازم را تفت داده و روی هر ورقه بادمجان کباب شده بریزید و بادمجان را رول کنید. با یک خلال دندان رول را ثابت کنید. همه رولها را آماده کنید و در ظرف دلخواه بچینید.. با برگ تازه نعنا هم می توانید تزئین کنید.

رول بادمجان و ژامبون

هات داگ با سس مخصوص

گوجه‌فرنگی را پوره کنید سپس در قابلمه‌ای مناسب مقداری روغن زیتون بریزید و روی حرارت بگذارید. مقداری پیاز یا پیازچه ریز خرد شده را در روغت تفت دهید. کمی نمک، فلفل و زردچوبه اضافه کنید و سپس پوره گوجه فرنگی را به آن اضافه کنید. هات داگ ها را یا سرخ کنید یا کباب کنید و داخل نان ها بگذارید. سس آماده را روی هات داگ بریزید و روی آن را هم با کمی پنیر گودا، چدار یا موزارلای رنده شده تزئین و سرو کنید

کلام آخر

در این مقاله چند نوع طرز تهیه شام فست فودی ساده و خوشمزه را به شما آموزش دادیم که علاوه بر خوشمزه بودن بسیار سالم هم می باشند. تنها در تهیه این غذا ها باید دقت کنید که از سوسیس و ژامبون ارگانیک استفاده کنید.یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فرآورده های گوشتی، سوسیس و ژامبون دهکده پروتئین است که تولید کننده انواع سوسیس، ژامبون، همبرگر و … می باشد. دهکده پروتئین تولید کننده سوسیس و کالباس و همبرگر ارگانیک بدون استفاده از مواد نگهدارنده است، از دیگر ویژگی های دهکده پروتئین امکان خرید اینترنتی سوسیس و کالباس، همبرگر و…  و یا از طریق شعب موجود می باشد

چاپ این صفحه