چاپ این صفحه

لابیاپلاستی یک پروسه جراحی است که جهت از بین بردن شلی واژن به کار میرود .

تعداد بازدید : 463
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۳

لابیاپلاستی جراحی است که دستگاه تناسلی  (واژن ) که با افزایش سن و زایمان طبیعی  شل و گشاد شده به وضعیت اولیه برمی گردد .

برخی از جراحان به ویژه کالج زنان امریکا در تلاش و پیگیری جهت اقداماتی در جهت افزایش حساسیت دستگاه تناسلی می باشند .

همانطور که میدانید بافت واژن قابلیت کشش زیاد و الاستیسیته زیاد دارند و تنگ کردن آن با عمل جراحی نمی تواند گارانتی جهت افزایش حس دستگاه تناسلی باشد .

افزایش حس دستگاه تناسلی ، افزایش ارگاسم ، نیاز و لذت جنسی ، کاملا تحت تاثیر فاکتورهای مختلف مانند وضعیت روحی روانی ، عاطفی و هیجانات و ارتباطات میان دو نفر میباشد .

و با جراحی به تنهایی نمی توان حس دستگاه تناسلی را به تنهایی افزایش یافت . گاهی اوقات عمل جراحی باعث درد در این ناحیه میگردد .

 

لابیاپلاستی یک پروسه جراحی است که جهت از بین بردن شلی واژن به کار میرود . خانم هایی که دچار شلی و ریلکسشین واژن شده اند . معمولا از کاهش لذت جنسی هنگام نزدیکی شکایت دارند .

معمولا خانم ها از عدم رسیدن به ارگاسم و شلی واژن شاکی هستند . مهمترین عامل کاهش ارگاسم و شلی واژن از دست دادن قوام عظلات خلفی دیواره داخلی واژن میباشد که تا دهانه ورودی واژن امتداد میبابد .

که در نتیجه بیمار از احساس افتادگی ، شلی و عدم ارگاسم حین نزدیکی شاکی میگردد .

همانطور که ذکر شد ضعف بافت های نگه دارنده لگن و نازک شدن تیغه ریکتوواژینال ( تیغه بین مقعد و واژن ) می توانند باعث افتادگی دیواره واژن شوند .

برای ادامه اطلاعات به سایت مراجعه کنید . 

http://jarahbartarlabiaplasty.com/

چاپ این صفحه