چاپ این صفحه

هزینه لابیاپلاستی یکی از سوالات مهمی است که ما به ان میپردازیم

تعداد بازدید : 584
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۸

هزینه لابیاپلاستی یکی از سوالات مهمی است که ما در مورد روش های جراحی پلاستیک خود دریافت می کنیم.

 

جراحی پلاستیک دنور برای کمک به کاهش درد، خارش، سوزش یا خودآگاهی ناشی از گشاد شدن لابیا مینور (لب های داخلی) که از لابیا ماژور می گذرد، لابیاپلاستی را ارائه می دهد که به عنوان "جراحی کاهش لب" یا به سادگی "جراحی لابیا" نیز شناخته می شود. لب های بیرونی).

 

این روش توسط  کاترین پزشکی، فارغ‌التحصیل برنامه جراحی پلاستیک تهران، که دارای سال‌ها تجربه در کار با زنان برای رفع نگرانی‌های زنانه آنهاست، انجام می‌شود، بلکه خودش با بسیاری از مسائل مشابه دست و پنجه نرم کرده است. او در تمرین خود درمان می کند.

 

در حالی که برخی از محافل اجتماعی از بحث در مورد مسائل صمیمی خودداری می کنند، جامعه زنان در جراحی پلاستیک دنور صحبت در مورد لابیاپلاستی و سایر موضوعات حساس را تنها بخشی از زندگی روزمره می دانند.

 

بدون خجالت خجالت نداره ما همه آن‌ها را دیده و انجام داده‌ایم، و اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم احساس بهتری داشته باشید - با هر ظرفیتی که برای شما مناسب باشد.

 

قبل از پرداختن به هزینه لابیاپلاستی در دنور، مهم است که بررسی کنیم که لابیاپلاستی شامل چه مواردی می‌شود، چگونه کار می‌کند، خطرات و مزایای آن و سایر جزئیاتی که به شما کمک می‌کند تا ایده بهتری در مورد اینکه آیا لابیاپلاستی ممکن است انجام شود یا خیر. مناسب برای شما

چه کسانی می توانند لابیاپلاستی انجام دهند؟

 

بدن هر زن کاملاً متفاوت است. لابیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر زن دارای ویژگی های واژن منحصر به فرد کلیتوریس، لابیا (جمع) و واژن است.

 

و در حالی که اکثر زنان با آرایش طبیعی خود راحت هستند، ممکن است دیگران اینطور نباشند.

 

هنگامی که لابیا در زیر لابیا ماژور مو دار آویزان می شود، برخی از زنان متوجه می شوند که این باعث پیچش و/یا کشیدن می شود که می تواند ناراحت کننده یا حتی بسیار دردناک باشد.

 

همچنین ممکن است پوشیدن لباس شنا برای آنها ناراحت کننده باشد و از خطر افتادن لابیاها یا قرار گرفتن در معرض عموم بیمناک باشند.

 

اگر احساس می‌کنید از فعالیت‌هایی مانند دوچرخه‌سواری، اسب‌سواری، یا حتی احساس ناراحتی در پوشیدن شلوار یوگا یا ساق‌دار ندارید، می‌توانیم کمک کنیم.

 

بسیاری از زنان نمی دانند که راهی برای اصلاح لابیا وجود دارد که برای آنها راحت تر باشد!

 

اگر با هر یک از این مشکلات مواجه هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لابیاپلاستی، هزینه و مزایا، ادامه مطلب را بخوانید.

لابیاپلاستی چگونه عمل می کند؟

 

لابیاپلاستی یک راه حل موثر برای لابیاهای کشیده است.

 

این روشی است که به وسیله آن جراح بافت اضافی لابیا را برش داده و برمی دارد. پس از بهبودی، این روش می تواند زندگی را تغییر دهد.

 

در واقع، مطالعات متعدد نشان می دهد که لابیاپلاستی با نرخ رضایت بیش از 90 درصد همراه است.

 

در طول مشاوره و دریافت، دکتر راجرز بحث عمیقی در مورد این روش و آنچه که باید انتظار داشت، خواهد داشت.

انواع مختلف لابیاپلاستی

 

اصطلاح "لابیاپلاستی" در واقع شامل دو روش خاص است که بر روی لابیا انجام می شود که هر کدام مزایای خاص خود را دارند.

 

روش برش

 

متداول ترین نوع لابیاپلاستی روشی است که در بالا توضیح دادیم. لابیا برای کاهش بافت اضافی، درمان تغییر رنگ و بهبود راحتی کوتاه می شود.

 

این روش معمولاً در مطب جراحی پلاستیک دنور قابل انجام است، مگر اینکه بیمار ترجیح دهد آن را در بیمارستان انجام دهد.

چاپ این صفحه