چاپ این صفحه

ویژگی های یک سرویس خواب مناسب که از آن بی‌اطلاعید!

تعداد بازدید : 397
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۱

نکات اولیه خرید سرویس خواب

چه بخواهید اتاق خواب خود را از ابتدا با خرید وسایلی جدید چیدمان کنید و چه اتاق خوابتان از قبل طراحی و چیده شده و حال زمان خریدن سرویس خواب برای آن رسیده باشد لازم است این 4 مورد یعنی: بودجه‌، اندازه، نوع تشک، نوع چهارچوب تخت و سایر وسایل اعم از مبلمان لوکس متناسب با سرویس خواب و دیگر مزومات را در نظر داشته باشید و به مواردی که در ادامه ذکر می‌شود توجه داشته کنید.

فضا و محل قرارگیری سرویس خواب

به مکانی که قرار است سرویس خوابتان را در آن قرار دهید و فضایی که توسط آن اشغال می‌شود از قبل فکرکنید. تخت‌خواب‌ها در اندازه‌‌‌های مختلفی با توجه به نیاز و فضای شما طراحی و ساخته می‌شوند که می‌توانید با توجه به این موارد آن را انتخاب کنید که در ادامه آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تخت‌خواب کودک: به لحاظ سایز و ابعاد جزو کوچکترین سایز در تخت‌‌خواب‌ها است و طول آن در حدود 140 و عرض 60 و ارتفاع 35 سانتی متری است.

تخت‌خواب یک‌نفره: این نوع از تخت‌خواب دارای سایزهای متفاوتی است اما همگی معمولا به طول 200 سانتی متر هستند ولی تفاوت آن‌‌ها در عرضشان است که در اندازه‌های 90، 100، 120، و 140 سانت موجود می‌باشد.

فضا و محل قرارگیری سرویس خواب

تخت‌خواب یک و نیم نفره: این نوع از تخت را با عنوان تخت‌‌خواب دوقلو نیز می‌‌شناسیم و جزو تخت‌خواب‌های تک نفره با ابعادی بزرگ‌تر هستند و برای افرادی با فیزیک درشت‌تر کاربرد دارد و اندازه‌ی آن معمولا 200 در 140 سانتی‌متر می‌باشد.

تخت‌خواب دونفره: ابعاد استاندارد برای این مدل از تخت‌‌خواب 200 سانتی‌متر در طول آن و عرض 160، 180 و 200 سانتی‌متر می‌باشد که مدل‌های کویین، کینگ و سوپرکینگ را شامل می‌شود که تفاوت آن‌‌ها در ابعاد است.

مدل های مختلف سرویس خواب را از این لینک ببینید.

منبع

https://moblefidar.com/classic-bed-service/

 

چاپ این صفحه