چاپ این صفحه

از اهمیت هدایای سازمانی برای اعضای مجموعه چه می دانید؟

تعداد بازدید : 404
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۶

هدایای سازمانی یا هدایای تبلیغاتی امروزه در همه‌ی مجموعه‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. با گسترش دانش‌های مرتبط با بازاریابی و برندینگ، تکنیک‌های ویژه‌ای نیز برای موفقیت در این راستا ارائه شده است.

یکی از تکنیک‌های موثردر پیشرفت یک شرکت، بازاریابی با استفاده از هدایای سازمانی و تبلیغاتی است. مجموعه‌های مختلف سالانه مبالغی از بودجه خود را معین کرده و صرف این نوع از تبلیغات می‌کنند. البته ممکن است گاهی هدف از این کار بازاریابی نبوده  و در راستای اهداف اقتصادی نباشد و از انجام آن  اهداف دیگری داشته‌باشند. برای  مثال می توان از هدایای نوروزی نام برد که در واقع استفاده از آن غیر اقتصادی است.

این هدایا می‌توانند هدیه کاربردی باشند، تا یکی از نیازهای مختلف افراد را بر طرف کنند، و یا صرفا یادبود و یا بزرگداشتی برای مخاطبان آن شرکت باشد. در این صورت، بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی می‌تواند به عنوان یادبودی خوب و به‌یاد‌ماندنی از یک مناسبت خاص در طول سال باشد.

چاپ این صفحه