چاپ این صفحه

مدت زمان صدور ویزای تحصیلی کانادا چقدر است؟

تعداد بازدید : 333
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۶

زمانی‌که مدارک و درخواست شما برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا پذیرفته شد، معرفی‌نامه POE یا مجوز سفر الکترونیکی ETA صادر می‌شود. این مجوز به پاسپورت شما الصاق شده و به مدت 5 سال نیز معتبر است. مهمترین نکته اینکه شما با گذرنامه‌ای که در زمان اپلای از آن استفاده کرده‌اید، اجازه سفر خواهید داشت.

به منظور اخذ ویزا باید این مجوز را به همراه گذرنامه (پاسپورت)، مدارک مالی و نامه پذیرش تحصیلی به آژانس خدمات مرزی کانادا (BBSA) تحویل دهید تا Study Permit و اجازه ورود به خاک کانادا برای شما صادر گردد.

به منظور دریافت ویزای تحصیلی کانادا برای دانش‌آموزان زیر 18 سال، باید فردی مسئولیت دانش‌آموز را بر‌عهده گیرد. تمامی مدارس مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش کانادا هستند. انجام آزمایشات اما برای متقاضیان ایرانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، الزامی نخواهد بود.

موسسه کاناداپاس در تمامی مدارس و دانشگاه‌های کانادا نماینده‌ای دارد که انجام تمامی امور مربوط به دریافت ویزا را بر‌عهده می‌گیرند. درخواست ویزای تحصیلی کانادا به صورت آنلاین تا 9 هفته پس از انجام پروسه انگشت‌نگاری مورد بررسی قرار می‌گیرد. اگر نتیجه درخواست مثبت باشد، متقاضی باید باید پاسپورت خود را در سفارت کانادا در آنکارا، مهر کند. اگر بنا به هر دلیلی، با درخواست متقاضی موافقت نشود، دلایل این عدم موافقت اعلام خواهد شد.

هدف شغلی مشاوران مجرب در حوزه‌ی مهاجرت نیز همین موضوع است. اینکه متقاضیان را به صورتی راهنمایی کنند که در زمان اقدام برای درخواست و جمع‌آوری و ارائه مدارک تا حد امکان نسبت به رفع ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنند.

چاپ این صفحه