چاپ این صفحه

۱۲روش برای بزرگ کردن آلت تناسلی

تعداد بازدید : 452
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۱۳

اندازه آلت تناسلی بر اساس قرار گیری در معرض هورمونهای جنسی مشخص میشود و در افراد مختلف تفاوت زیادی دارد. اما بطور متوسط میتوان گفت:

در حالت شل، بین ۳.۴ تا ۳.۷ اینچ (۸۶ میلیمتر تا ۹۳ میلیمتر)
در حالت نعوظ، بین ۵.۱ تا ۵.۷ اینچ (۱۳ سانتیمتر تا ۱۴.۴ سانتیمتر)


🔔 متوسط قطر آلت تناسلی در حالت نعوظ بین ۳.۵ تا ۳.۹ اینج (۸.۹ تا ۹.۹ میلیمتر) است.

آیا اندازه ی آلتم کوچک است؟

بسیاری از مردان از اندازه آلت تناسلی خود راضی نیستند و تصور میکنند آلتشان خیلی کوچک است. با این حال تحقیقات نشان میدهند بیشتر کسانی که فکر میکنند آلت تناسلی شان کوچک است نیازی به درمان ندارند و اندازه آلت شان نرمال است. 

اغلب مراجعه به متخصص اورولوژی مجرب و رفع ابهامات خود پیرامون اندازه آلت، نتیجه خوبی برای افراد دارد. گاها لازم است فرد به روانشناس ارجاع داده شود تا روی اعتماد به نفس فرد کار شود. قبل از آنکه به فکر بزرگ کردن الت خود باشید بهتر است برای مدتی روال زیر را در پیش گرفته تا علت اصلی این احساس مشخص شود:

۱_ موی ناحیه شرمگاهی خود را بتراشید: موهای ناحیه شرمگاهی ممکن است جلو آمده و باعث شوند آلت تناسلی کوچکتر از چیزی که هست به نظر برسد.

۲_ وزن اضافی را کم کنید: چربی اضافی پایین شکم بر روی ناحیه تناسلی می افتد و باعث میشود، آلت تناسلی کوچکتر به نظر برسد.

۳_ سعی کنید اندام خود را متناسب کنید: تناسب اندام و خوش فرم شدن بدن نه تنها شما را جذاب تر میکند بلکه زندگی جنسی تان را نیز بهبود میبخشد.


⚠️ بسیاری از روش های افزایش سایز آلت، فقط جنبه تبلیغاتی داشته و تاثیر مثبتی بر بدن شما نمیگذارند، در ادامه تک به تک آنها را بررسی کرده و بهترین راهکارها را برای افزایش سایز و قطر آلت بیان میکنیم.

طبق تحقیقات بعمل آمده، مردان خیلی بیشتر از همسرشان به اندازه آلت تناسلی خود فکر میکنند و نگران آن هستند.این در حالیست که ۸۵ درصد از زنان، از اندازه آلت تناسلی شریک جنسی خود رضایت دارند و تنها ۱۵درصد از آنها تمایل دارند آلت تناسلی همسرشان بزرگتر باشد. در این میان هستند افرادی که از اندازه ی الت خود رضایت نداشته، به همین علت در این مقاله ما راه های بزرگ کردن الت تناسلی را برایتان بیان کرده ایم…

🔔 در بیشتر موارد اندازه آلت تاثیری بر توانایی جنسی افراد نمیگذارد و نشانه مردانگی یا میزان تستسترون یا قدرت باروری نیست.

فرآیند بزرگ شدن آلت تناسلی در دوران بلوغ

بخش زیادی از فرآیند رشد آلت تناسلی در بلوغ اتفاق می افتد، اما پس از آن نیز تا اوایل دهه سوم زندگی (۲۰ سالگی) ادامه می یابد. بلوغ بین ۹ تا ۱۴ سالگی شروع، و تا ۵ سال ادامه می یابد. اینکه فرایند بلوغ و رشد آلت تناسلی در شما تا کی ادامه پیدا میکند، بستگی به این دارد که کی شروع شده باشد. 

به طور کلی معمولا هنگامی که به ۱۸ یا ۱۹ سالگی میرسید، احتمال افزایش طول یا قطر آلت کم میشود. سرعت رشد آلت تناسلی در بلوغ، در افراد مختلف متفاوت است. 

طبق تحقیقات، سرعت متوسط رشد آلت تناسلی در پسران 11 تا 15 ساله کمتر از نیم اینچ (12 میلیمتر) در سال است. پس از آن رشد آلت تا 19 سالگی ادامه پیدا میکند، اما با سرعتی آهسته تر. تولید مایع منی (semen)، نعوظ و انزال نیز در این دوره شروع میشود.

چاپ این صفحه