چاپ این صفحه

اگر این 7 نکته را نمی دانید هرگز جارو شارژی نخرید!

تعداد بازدید : 648
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۲۱

پارس شیائومی با مقایسه قیمت جارو شارژی و ارائه بهترین برندهای جارو شارژی در بازار ایران شما را راهنمایی می کند تا بهترین تصمیم را برای خرید جهیزیه بگیرید. جارو شارژی از آن دسته لوازمی است که می تواند در کنار جاروبرقی عملکرد مفید و کارآمدی داشته باشد. با استفاده از جارو شارژی می توانید به سرعت زباله ها یا ذراتی که به هر دلیلی روی فرش یا سطوح دیگر ریخته شده اند را بدون نیاز به جابجایی جاروبرقی و اتصال آن به برق تمیز کنید.

اگر در خانه بچه دارید، خرید یک جارو شارژی می تواند کمک بزرگی به تمیز نگه داشتن خانه شما باشد. اگر به فکر خرید یک جارو شارژی برای جهیزیه هستید، شک نکنید که تصمیم درستی گرفته اید و بدون شک یکی از لوازمی خواهد بود که برایتان مفید خواهد بود. در مقاله راهنمای خرید جارو شارژی بهترین برند جارو شارژی چه جارو شارژی ایرانی و چه جارو شارژی خارجی لیست قیمت جارو شارژی و نکاتی برای خرید بهترین جارو شارژی را در اختیار شما قرار می دهیم.

برای اینکه بهترین جارو شارژی موجود در بازار را داشته باشد می توانید از فروشگاه پارس شیائومی اقدام به خرید جارو شارژی کنید تمامی محصولات این فروشگاه از برند محبوب شیائومی بوده و از کیفیت بالایی و قیمت مناسبی برخوردار است

راهنمای خرید جارو شارژی

نکاتی که قبل از خرید جارو شارژی باید بدانیم

  1. سعی کنید یک جارو شارژی بخرید که دارای فیلتر هوا باشد. این نوع فیلتر تا 99.97 درصد ذرات را جذب می کند. جارو مجهز به فیلتر هپا قیمت بالاتری دارد.
  2. بهترین جارو شارژی باید قدرت مکش بالایی داشته باشد. اگر در خانه خود حیوان خانگی دارید، دستگاهی با قدرت مکش بالاتر انتخاب کنید.
  3. در برخی از مدل ها ابزار و لوازم دیگری مانند سری مثلثی، مستطیلی، لوله های اضافی و ... وجود دارد که برای جاروکردن درزها، سطوح باریک و غیر قابل دسترس استفاده می شود. اگر به آن نیاز دارید، به جای پرداخت هزینه گزاف برای وسیله ای که هرگز از آن استفاده نخواهید کرد، یک جارو شارژی بخرید که استفاده بهینه را به شما بدهد.
  4. توجه داشته باشید که جارو شارژی به عنوان کمک کننده جاروبرقی محسوب می شود، هیچ وقت نمی تواند برای شما مثل جاروبرقی کار کند، نه از نظر قدرت مکش، نه از نظر ظرفیت کیسه و ....
  5. هنگام خرید جارو شارژی به قدرت باتری، مدت زمان شارژ شدن آن و زمان شارژ نگه داشتن باتری توجه کنید. به خاطر داشته باشید که باتری ها حتی در بهترین جاروبرقی های قابل شارژ نیز عمر کوتاهی دارند و پس از مدتی باید آنها را تعویض کنید.
  6. به حجم و ظرفیت مخزن جارو شارژی دقت کنید. اگر زیاد از جارو استفاده نمی کنید، جارو با ظرفیت کم نیز برای شما مفید خواهد بود.
  7. بهترین جارو شارژی خود را از نمایندگی های جارو شارژی خریداری کنید. برندهای معتبر را انتخاب کنید و قبل از خرید از شرایط گارانتی، مرجوعی، تعویض و تعمیر دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.

یکی از مهم ترین عواملی که در خرید انواع جارو شارژی به شما کمک می کند توجه به دفترچه راهنمای جارو شارژی است که در آن تمامی ویژگی های آن بررسی شده است. همچنین توجه به اندازه دهانه جارو شارژی بسیار مهم است زیرا جاروهای شارژی با دهانه بزرگ سرعت تمیز کردن را افزایش می دهند.

راهنمای استفاده از جارو شارژی:

یکی از مهمترین ویژگی های جارو شارژی بی سیم بودن آنهاست. این نوع جاروبرقی ها با باتری کار می کنند. تا زمانی که دستگاه شارژ باشد، به طور مداوم کار می کند و در صورت تمام شدن باتری، قدرت مکش خود را از دست می دهد و برای شارژ مجدد نیاز به شارژ دارد. استفاده از جاروهای شارژی به دلیل استفاده آسان از محبوبیت بالایی برخوردار است.از دیگر ویژگی های مهم جاروهای شارژی وزن سبک و قابل حمل بودن آنهاست.

خرید جارو شارژی از فروشگاه پارس شیائومی

نکات ایمنی راهنمای استفاده جارو شارژی:

توجه به نکات ایمنی در دفترچه راهنمای استفاده از جارو شارژی تاثیر مهمی در سلامت دستگاه و افزایش عمر مفید آن دارد. برخی از مهمترین نکات ایمنی به شرح زیر است:

 

  • وقتی دستگاه به برق وصل است از آن استفاده نکنید.
  • از دستگاه با فیلتر و مخزن پر و کثیف استفاده نکنید.
  • از دستگاه به طور مداوم برای مدت طولانی استفاده نکنید.
  • اتصال طولانی مدت دستگاه به شارژر به آن آسیب می رساند، زیرا میزان شارژ دستگاه ارتباط مستقیمی با مصرف برق و ولتاژ باتری دارد.
  • جارو شارژی برای جاروبرقی قطعات تیز، ضخیم و مرطوب مناسب نیست.
  • دستگاه را در کنار وسایل گرمایشی یا زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

نحوه‌ تمیز کردن جارو شارژی:

برای افزایش کیفیت کارایی و همچنین افزایش طول عمر استفاده از جارو شارژی لازم است به صورت دوره ای آن را تمیز کنید و برای این منظور ابتدا باید از دفترچه راهنمای جارو شارژی و روش تمیز کردن آن استفاده شود. توجه به مراحل و نکات زیر در نظافت اولیه جارو شارژی ضروری است.

 

  • ابتدا جارو را از شارژر جدا کرده و قسمت های مختلف آن را جدا کنید.
  • مراقب باشید در هنگام تمیز کردن دکمه پاور را فشار ندهید.
  • فیلتر دستگاه یکی از مهم ترین قسمت هایی است که باید به خوبی تمیز شود.
  • برای تمیز کردن فیلتر می توانید از محلول شوینده مخصوص یا ترکیبی از سرکه، جوش شیرین و آب استفاده کنید.
  • برای تمیز کردن مخزن دستگاه ابتدا آن را بیرون آورده و سپس بشویید.
  • پس از شستشو، فیلتر و مخزن باید کاملا خشک شوند. زیرا قطرات آب و رطوبت می تواند به قسمت حساس و الکتریکی دستگاه نفوذ کرده و باعث آسیب به دستگاه شود.
  • قسمت بیرونی دستگاه را با یک پارچه مرطوب آغشته به سرکه تمیز کنید.
  • پس از خشک شدن قطعات، آنها را دوباره در جای خود قرار داده، شارژ کنید و استفاده کنید.

نحوه کارکرد جارو شارژی

نحوه شارژ دستگاه

نحوه شارژ جاروبرقی های شارژی نقش مهمی در افزایش طول عمر دستگاه دارد. بنابراین ابتدا باید دفترچه راهنمای جارو شارژی را به دقت مطالعه کنید و در مورد کاربردهای مختلف دستگاه صحبت کنید.

باطری های جارو شارژی معمولا 12 ولت هستند که حداکثر در 20 دقیقه شارژ کامل می شوند. حتما از شارژر خود دستگاه برای شارژ دستگاه استفاده کنید، زیرا استفاده از شارژرهای مختلف ممکن است به باتری دستگاه آسیب برساند.

بررسی علت‌ های شارژ نشدن جارو شارژی

یکی از رایج ترین و مهم ترین مشکلاتی که در هنگام استفاده از جارو شارژی ممکن است ایجاد شود، شارژ نشدن دستگاه است.

با استفاده از راهنمای استفاده از جارو شارژی به برخی از عوامل دخیل در این امر اشاره می کنیم که در صورت بروز این مشکل باید بررسی شود.

عواملی مانند قطعی برق، پریزهای آسیب دیده، اتصال نادرست باتری در پایه شارژر، خرابی باتری داخلی دستگاه، مشکلات قسمت داخلی پایه شارژر و مواردی از این دست می تواند در روند شارژ دستگاه اختلال ایجاد کند. زمانی که مشکلی در شارژ دستگاه وجود دارد، بهتر است به این عوامل توجه کنید.

چاپ این صفحه