چاپ این صفحه

قیمت کولر 12000 اینورتر گرین و کولر 9000 اینورتر گرین در iranbabco.com

تعداد بازدید : 282
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۲۲

کولر گازی دو تکه که به آن اسپلیت نیز می گویند، یک سیستم تهویه مطبوع با دو واحد داخلی و خارجی است که یک مدل تهویه مطبوع پیشرفته و محبوب نیز به حساب می آید. قطعاتی مانند کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط و غیره همه در واحدهای بیرونی و کویل و تهویه مطبوع این سیستم در انواع دیواری،زمینی،کاستی،پنجره ای و مدل های ایستاده تولید می شوند. اسپلیت بسته به نوع کمپرسور به دو مدل معمولی و اینورتر تقسیم می شود که مدل اینورتر به شما کمک می کند تا 60 درصد در مصرف برق صرفه جویی کنید.
قیمت کولر گازی گرین
اسپلیت نیازی به کانال کشی ندارد. اسپلیت های دیواری برای هر اتاق به طور جداگانه نصب می شوند و می توانید دمای هر اتاق را جداگانه کنترل کنید. در مدل های اسپلیت می توانید عملکرد سرمایش و گرمایش داشته باشید. این بخش در ظرفیت های مختلف و برای مناطق جغرافیایی خاص تولید می شود. مزایای کولر گازی عبارتند از:
قیمت مناسب - تولید سرد و گرم در محیط - مجهز به فیلتر هوای ضد آلودگی - در ظرفیت های مختلف برای مکان های کوچک و بزرگ تولید می شود.
کولر 9000 اینورتر گرین و کولر 12000 اینورتر گرین ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ادامه به ارائه و توضیح آن ها می پردازیم. هر عملکردی که در کولر گازی استفاده می شود، راحتی را برای کاربران فراهم می کند و همچنین شرایط استفاده از کولر گازی را تسهیل می کند.
یکی از مهمترین نکات با کولر گازی گرین پرتاب باد شدید است. در واقع ویژگی مثبت این دستگاه این است که در حالت سرمایش باد به سمت آسمان پرتاب می شود و در حالت گرمایش باد به زمین پرتاب می شود و بستگی به کارایی دستگاه از جمله کل محیط دارد. ویژگی های ذکر شده به مصرف کنندگان این فرصت را می دهد که به طور مداوم محیط را خنک و گرم کنند، چه در زمستان و چه در تابستان. علاوه بر این امکان تنظیم باد چهار طرفه نیز در دستگاه وجود دارد که باعث پخش شدن یکنواخت باد در همه جا (حتی در گوشه اتاق) می شود.
در حالت توربو، اسپلیت های گرین به سرعت خنک می شوند یا دمای اطراف آن را گرم می کنند. به محض روشن کردن دستگاه، سرمایش بهینه به مدت 30 ثانیه و گرمایش مطلوب پس از یک دقیقه دریافت خواهید کرد. به این فناوری سیستم توربو نیز می گویند که به معنای سرمایش یا گرمایش سریع است.

قیمت کولر گازی 9000 اینورتر گرین​

کولر گازی 9000 اینورتر گرین مدل T1 R410دارای عملکرد سرمايش و گرمایش، دارای اینورتر جهت صرفه جویی در مصرف انرژی با رده انرژی A، مناسب برای فضای 12 تا 15 متر مربع، دارای گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری مناسب آب و هوای معتدل به همراه 3 متر لوله رایگان؛ همچنین اسپلیت اینورتر گرین 9000 سرد و گرم مدل R410 T1 دارای گرید انرژی A هستند.
قیمت کولر گازی گرین 9000 اینورتر
کولر گازی اینورتر 9000 گرید A گرین 5 سال ضمانت كمپرسور و 2 سال گارانتی قطعات فنی می باشد. مجهز بودن به فیلترهای فراوان برای تصفیه بهینه هوا و راندمان جریان هوا در شعاع 15 متری یکی از مهمترین ویژگی های اسپلیت 9000 اینورتر گرین است.

قیمت کولر گازی 12000 اینورتر گرین​

کولر گازی 12000 اینورتر گرین مدل T1 R410دارای عملکرد سرمايش و گرمایش، دارای اینورتر جهت صرفه جویی در مصرف انرژی با رده انرژی A، مناسب برای فضای 17 تا 22 متر مربع، دارای گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری مناسب آب و هوای معتدل به همراه 3 متر لوله رایگان؛ همچنین اسپلیت اینورتر گرین 12000 سرد و گرم مدل R410 T1 دارای گرید انرژی A هستند.
قیمت کولر گازی گرین 12000 اینورتر
کولر گازی اینورتر 12000 گرید A گرین 5 سال ضمانت كمپرسور و 2 سال گارانتی قطعات فنی می باشد. مجهز بودن به فیلترهای فراوان برای تصفیه بهینه هوا و راندمان جریان هوا در شعاع 15 متری یکی از مهمترین ویژگی های اسپلیت 12000 اینورتر گرین است.

تهویه مطبوع گرین یکی از محصولات استاندارد شرکت گرین است. شرکت گرین به لطف استفاده از قطعات پیشرفته و متخصصان، محصولات باکیفیت را با موفقیت به بازار معرفی کرده و طیف وسیعی از مشتریان را به خود جذب می کند. کولر گرین عمر طولانی دارند و اگر به موقع سرویس شوند همیشه هوای مطبوعی را در روزهای سرد و گرم حس خواهید کرد. محصولات گرین دوستدار محیط زیست نیز هستند و به همین دلیل بسیاری از دوستداران طبیعت حامی این برند هستند. کولر گازی گرین دارای 6 سال گارانتی کمپرسور و 24 ماه گارانتی قطعات اصلی شرکت می باشد.
منابع:
مشخصات کولر اینورتر گرین 9000
مشخصات کولر اینورتر گرین 12000
برای مشاهده جزئیات بیشتر و لیست قیمت کولرهای گرین(GREEN) در فروشگاه ایران بابکو بر روی این لینک کلیک نمایید.

چاپ این صفحه