چاپ این صفحه

از دستگاه پرس وکیوم چه می دانید ؟

تعداد بازدید : 453
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۲۵
ماشین های پرس وکیوم در مقایسه با پرس های هیدرولیک یا مکانیکی هزینه سرمایه بسیار کمتری را ارائه می دهند. برق کمتری برای پرس وکیوم مورد نیاز است. بارگیری از کف بسیار سبک تر است و نگهداری کمتری مورد نیاز است.
 پرس های خلاء می توانند پانل های منحنی یا شکل مانند آن پانل های تزئینی را در اطراف ستون ساختمان بچسبانند. ابزار پشتیبانی برای پانل های منحنی یا شکل مورد نیاز است، اما معمولاً می تواند توسط هر مغازه نجاری مناسبی ساخته شود.

ماشین‌های پرس وکیوم با بیش از 30 سال تجربه در پیوند دادن پانل‌های کانتور، پشتیبانی عالی را در طراحی ابزار برای پانل‌های شکل‌دار ارائه می‌کنند. 

پرس های جاروبرقی مدولار LT Machines دارای یک شاسی بسیار مستحکم با سطح تخت بسیار صاف و برش لیزری هستند. Roll Out Flexible Membrane بدون نیاز به گیره وقت گیر خود آب بندی می شود.

پمپ های خلاء باکیفیت، قدرتمند و روغن کاری شده در مصرف انرژی کارآمد هستند و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند تا در صورت لزوم جاروهای با چسبندگی بالا را فراهم کنند.
 استحکام خلاء را می توان به راحتی در صورت لزوم برای اتصال پانل های با هسته های فوم با چگالی کم کاهش داد.

 تایمر چرخه ای تعبیه شده است که اجازه می دهد پرس در پایان یک شیفت به طور خودکار کار کند. این می تواند به معنای یک دسته اضافی پانل در روز باشد.
الان در حال حاضر این دستگاه طرفدار بسیار زیادی دارد همه کارگاههای نجاری از این دستگاه استفاده می کنند . 
چاپ این صفحه