چاپ این صفحه

مراحل بلیچینگ دندان در منزل

تعداد بازدید : 249
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۲۴

اگر قصد بهره‌مندی از این روش دندانپزشکی زیبایی را دارید، باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. مشاوره اولیه

    در ابتدا باید بررسی شود که آیا این روش می‌تواند برایتان گزینه مناسب باشد یا خیر. برای این کار لازم است جلسه‌ای به کلینیک دندانپزشکی مراجعه داشته باشید. لازم به ذکر است که این جلسه در مطب دندانپزشکی دکتر لبافی برای شما رایگان می‌باشد.
  2. آماده سازی دندان‌ها

    وجود جرم و پلاک روی دندان‌ها و همچنین پوسیدگی‌های دندانی از مواردی هستند که مانع از به دست آمدن نتیجه مطلوب از درمان می‌شوند. به همین دلیل دندانپزشک با وجود این مشکلات بلیچینگ دندان را انجام نخواهد داد و استفاده از هوم بلیچ را نیز در این شرایط به شما پیشنهاد نخواهد کرد.
    بنابراین، در ابتدا باید برای ترمیم پوسیدگی‌های دندانی و جرم گیری دندان اقدام گردد.
  3. قالب گیری از دندان‌ها

    بعد از اینکه مشخص شد شما کاندیدای مناسبی برای بهره‌مند شدن از این روش زیبایی در دندانپزشکی هستید و سلامت دهان و دندان خود را به دست آوردید، قالبی از دندان‌های شما تهیه شده و به لابراتوار ارسال می‌گردد تا تری اختصاصی برایتان ساخته شود.
  4. آموزش استفاده از تری بلیچینگ

    در مطب دندانپزشکی دکتر لبافی، بعد از حدود 48 ساعت تا 72 ساعت تری اختصاصی برایتان ساخته شده و شما برای دریافت و آموزش نحوه استفاده از آن به کلینیک مراجعه نمایید.
  5. ادامه روند درمان در منزل

    در ادامه با توجه به آموزش‌هایی که دریافت کردید، حدود 2 هفته بلیچینگ در منزل را انجام خواهید داد و پس از آن برای بررسی شرایط دندان‌ها می‌توانید به کلینیک مراجعه نمایید.

قیمت بلیچینگ دندان در تهران

 

چاپ این صفحه