چاپ این صفحه

خرید سینک توکار با کیفیت

تعداد بازدید : 167
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۱۷

معرفی و خرید سینک آشپزخانه
برای خرید سینک ظرفشویی ابتدا باید فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که چه نوع ماشینی را خریداری کنید. در انتخاب سینک آشپزخانه، روش نصب، ابعاد، تعداد کاشی، جنس و ضخامت ورق آن از همه مهمتر است.
روش های نصب سینک ظرفشویی چیست؟
سینک ظرفشویی در مدل‌های مختلف و روش‌های نصب متفاوت برای مطابقت با هر دکوراسیون آشپزخانه موجود است. به طور کلی سینک در سه سبک نصب می شود.
1. نصب سینک آشپزخانه به شکل روکار
سینک های سقفی در مدل های مختلفی تولید می شوند و در قالب محصولات مستطیلی شکل ارائه می شوند. نصب این سینک آشپزخانه نسبت به مدل های دیگری که در نزدیکی کابینت نصب می شوند و به دیوار متصل می شوند، راحت تر است. اگر نیاز به تعویض صفحه سینک خود دارید، این کار را می توان به راحتی انجام داد. این سینک عمدتا از فولاد ساخته شده است و از زنگ زدگی و خط و خش محافظت می شود.

سینک روکار اخوان
 

2.نصب سینک آشپزخانه به شکل توکار
برای نصب سینک توکار اخوان، ابتدا باید محل نصب (معمولاً کابینت) را بریده و سینک را داخل آن قرار دهید. این روش نصب باعث زیباتر شدن فضای آشپزخانه می شود. البته در این حالت لبه های سینک در کابینت قرار گرفته و نمایان می شود. عیب این مدل سینک ها این است که باید دائماً اطرافشان خشک شود تا به کابینت آشپزخانه آسیبی نرسد. تنوع محصولات این گروه از سینک ها پاسخگوی نیاز اکثر مصرف کنندگان خواهد بود.
3.نصب سینک ظرفشویی به صورت زیر صفحه ای یا زیر کورین 
سینک های زیر صفحه ای بدون سینی بوده و تنها دارای لگن است که مناسب خانه های مدرن و شیک می باشند. 
این سینک به صورت تک لگنی و دو لگنی موجود است و عمق آن نسبت به ماشین ظرفشویی معمولی بیشتر است که به آن اجازه می دهد ظروف بیشتری را در خود جای دهد. برای نصب سینک زیرزمینی پس از برش سطح نصب (ام دی اف یا سنگ کورین) به کمک چسب و پیچ های مخصوص از زیر در محل مورد نظر نصب می شود. 
یکی از فروشگاه های دارنده این محصولات،سازه کالا می باشد.
سینک آشپزخانه استیل ضد زنگ
سینک فلزی یکی از ضدآب ترین سینک هایی است که از قدیم الایام در اکثر خانه ها مورد استفاده قرار می گرفته است. به علت جنس فلز و خنثی بودن رنگ سینک استیل، به راحتی با سایر لوازم آشپزخانه هماهنگ می شود. 
ورق فلزی در اثر حرارت آسیب نمی بیند و ذوب نمی شود اما احتمال تیره شدن در این قسمت وجود دارد.

سینک گرانیتی
سینک های گرانیتی به دلیل سختی و چگالی بالا نسبت به سینک های استیل مقاومت بیشتری در برابر خش دارند و به لطف تنوع رنگی که دارند می توانید آزادانه رنگ را انتخاب کرده و با لوازم آشپزخانه خود هماهنگ کنید. نصب این سینک مشابه سینک استیل توکار بوده و نیاز به نصاب مجرب دارد. 
یکی از نکات منفی سینک گرانیتی این است که در هنگام کار با سینک امکان لیز خوردن ظروف از دست و شکستن ظروف چینی به دلیل سنگی بودن سینک وجود دارد.
سینک ظرفشویی در دو مدل سینی و بدون سینی ساخته شده است. برای نصب سینک ابتدا باید فضای آشپزخانه را در نظر بگیرید تا ببینید این سینک قابلیت نصب دارد یا خیر. اگر فضای کافی وجود ندارد، می توانید از سینک بدون سینی استفاده کنید. اگر هر یک از آنها را انتخاب کنید، گزینه های زیادی برای خرید دارید.
عمق لگن سینک ظرفشویی
سینک ظرفشویی با عمق بیشتر فضای بیشتری را برای ظروف فراهم می کند و از پاشیدن آب به روی فرد و اطراف سینک جلوگیری می کند. همچنین این سینک عمیق تر، با کیفیت تر و قوی تر است. در عین حال عمر ماشین ظرفشویی افزایش می یابد.
ضخامت ورق در سینک ظرفشویی
سعی کنید سینک ظرفشویی با ضخامت ورق 0.8 یا 1 میلی متر خریداری کنید، زیرا ورق های ضخیم تر کیفیت بهتری دارند و می توانند ضربه و فشار ظروف سنگین را تحمل کنند. اگر ضخامت ورق کم باشد، سینک به راحتی با یک فشار کم یا یک ضربه کوچک شکل اولیه خود را از دست می دهد.

چاپ این صفحه