نگرانی استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی در دوران بارداری

دوران بارداری هر خانمی جز حساس ترین دوران هاست، دورانی که مادر برای حفظ سلامت جنین خود تا حد امکان احتیاط های لازم را به خرج می دهد. یک مادر آگاه و مطلع در این دوران به زیبایی پوست و بدن خود بیشتر اهمیت می دهد و جهت مراقبت از جنین خود از محصولات آرایشی بهداشتی گیاهی، بدون مواد نگهدارنده شیمیایی و برندهای معتبر و ایمن جهت بارداران استفاده می کند.

محصولات صد در صد گیاهی مراقبت از پوست هاگینا

هاگینا یک کمپانی خانوادگی است که از 50 سال پیش در زمینه تولید فرآورده های آرایشی بهداشتی از مواد موثره گیاهی در کشور آلمان فعالیت می کند. فرآورده های هاگینا منشا گیاهی داشته و تمام مواد اولیه و محصولات این شرکت در لابراتورهای کمپانی هاگینا مطابق استانداردهای کشور آلمان و تحت آزمایش ها و نظارت های مداوم متخصصین تولید می شوند.

تکنولوژی خاص در محصولات آرایشی بهداشتی هاگینا

کمپانی هاگینا با انجام تحقیقات مداوم، به فرمولاسیون اختصاصی دست یافته است که بدون استفاده از مواد نگهدارنده مضر و شیمیایی،طول عمر محصولات خود را همچون سایر محصولات آرایشی و پوستی حاوی این مواد افزایش دهد.هاگینا عاری از پارابن، پلی اتیلن گلیکول و هر گونه مواد شیمیایی دیگر که ممکن است سلامت شما یا جنینتان را تهدید کند می باشد.

هاگینا این اطمینان را به شما می دهد که پوست ارزشمند شما را بدون هیچ آسیب و حساسیتی به خوبی تغذیه نموده و از آن مراقبت نماید.

مزایای محصولات هاگینا

  • عدم استفاده از مواد نگهدارنده شیمیایی و سرطان زا از جمله پارابن
  • عدم استفاده از مواد آلرژی زا و ممنوعه در دوران بارداری از جمله سرب،سالیسیلیک اسید،فتالات و رتینول آ
  • عدم استفاده ار روغن های معدنی خطرناک از پلی اتیلن گلیکول
  •  جذب سریع و عمیق مواد مغذی با استفاده از تکنولوژی لیپوزوم
  • استفاده از مواد طبیعی،عصاره های گیاهی و عسل در فرمولاسیون محصولات
  • عدم آزمایش مواد بر روی حیوانات
  • توصیه شده جهت خانم های باردار و افراد با پوست حساس
  • قابل استفاده برای مصرف کنندگان محصولات گیاهی(vegan, vegetarians)

 

هاگینا دوستدار طبیعت

کمپانی هاگینا در راستای انجام مسئولیت های خود در زمینه حفاظت از محیط زیست،از جمله معدود تولیدکنندگان فرآورده های آرایشی و بهداشتی می باشد که از حیوانات جهت آزمایش مواد اولیه و محصول تولید شده خود استفاده نمی نماید ،هم چنین استفاده از مواد و بافت های حیوانی که استخراج آن ها منجر به آزار موجود زنده می گردد همچون مشک،صفرای خرس،پودر ابریشم و...  در این کمپانی ممنوع می باشد.

 

برخی از محصولات آرایشی بهداشتی هاگینا

روغن پاک کننده هیدروفیل

فرآورده پاک کننده هیدروفیل دارای ترکیبی ارزشمند از گیاه بابونه به نام آزولن می باشد.این محصول پوست را با عمق و کیفیت مطلوبی از آلودگی و آرایش پاکسازی کرده و همچنین موجب نرمی و طراوت پوست می گردد.این پاک کننده جهت انواع پوست از جمله پوست های حساس مناسب می باشد.

روغن پاک کننده هیدروفیل

کرم روز مرطوب کننده گیاهی

این کرم فوق العاده با داشتن عصاره گیاهانی چون دم اسبی،رازک ،ملیسا،دارواش و بومادران به همراه فاکتورهای مرطوب کننده با کیفیت بالا،ضمن تغذیه و تامین طراوت پوست ،چربی پوست های مختلط و چرب را نیز متعادل می نماید.

کرم روز مرطوب کننده گیاهی

کرم بازسازی کننده مولتی ویتامین(حاوی رویال ژلی)

مناسب پوست های معمولی و خشک

این کرم شب ،حاوی روغن های باارزشی همچون روغن آووکادو،روغن بادام تلخ و ترکیباتی مانند عصاره جین سینگ،رویال ژلی و ویتامین A,C  است که از پوست شما مراقبت می کند.در طول شب این کرم با قابلیت جذب بالا،موجب بازسازی و تغذیه پوست شده،چروک های سطحی را کاهش داده و صبح پوستی شاداب تر،صاف ترومحکم تر خواهید داشت.

این محصول در مراقبت از پوست صورت،گردن و بالای سینه موثر بوده و همچنین برای ماساژ صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

کرم بازساری کننده مولتی ویتامین

کرم مناسب چروک های سطحی پوست

مناسب پوست های آسیب دیده

پوست های حساس و آسیب دیده بیشتر در معرض ایجاد چروک می باشند.این محصول با داشتن6 روغن گیاهی  همچون روغن آووکادو ،روغن جوانه گندم،روغن بادام تلخ،لسیتین و...به پوست شما لطافت بخشیده و موجب ترمیم و بازسازی پوست در هنگام شب می گردد.

مواد موثره این کرم به هنگام استراحت ،چروک های پوست را برطرف نموده و نشاط را به پوست شما باز می گرداند.

کرم مناسب چروک های سطحی پوست

کرم گیاهی تغذیه کننده پوست(اکتیوکرم)

مناسب پوست های چرب و جوش دار

این فرآورده یک کرم شب لوکس است که با روغن های ارزشمند گیاهی همچون روغن آووکادو و روغن جوانه گندم همراه شده است.هنگام شب که پوست ،نهایت آمادگی را برای بازسازی دارد،اکتیوکرم با تغذیه آن موجب استحکام و قوام پوست شده و از ایجاد چروک های اولیه جلوگیری می نماید.

کرم گیاهی تغذیه کننده پوست

کرم ضد چروک دور چشم

مناسب انواع پوست

این محصول غنی شده از سرامید گیاهی،آووکادو و ماکادامیا،با تغذیه پوست لطیف دور چشم و تحریک کلاژن سازی ،موجب کاهش چروک های دور چشم و پیشگیری از ایجاد چروک های جدید می گردد.

کرم ضد چروک دور چشم

ماسک مرطوب کننده پوست حاوی جوانه گندم

مناسب پوست های خشک

ماسک جوانه گندم با داشتن روغن جوانه گندم ،آووکادو،لسیتین و زینک اکساید رطوبت پوست را تامین نموده و موجب آرامش و تسکین پوست می گردد.

ماسک مرطوب کننده پوست حاوی جوانه گندم

کنسانتره (سرم) گیاهی لیپوزوم

این محصول حاوی عصاره های ارزشمند گیاهی است که با کمک تکنولوژی لیپوزوم به بخش های عمیق پوست نفوذ کرده و ترشح چربی های پوست را متعادل می سازد.

کنسانتره گیاهی لیپوزوم

کنسانتره (سرم) روشن کننده لیپوزوم

این فرآورده سرمی با قابلیت نفوذ بسیار عالی در پوست های سخت و ضخیم ،مواد موثره خود را به عمق پوست می رساند و به پوست ،ظاهری شفاف و روشن می بخشد.

سرم روشن کننده لیپوزوم

کنسانتره لیپوزوم برای پوست های حساس

این کنسانتره سرمی با نفوذ به لایه های عمیق پوست های حساس،التهاب و قرمزی پوست را برطرف نموده و به آن طراوت و تازگی خاص می بخشد.

کنسانتره لیپوزوم برای پوست های حساس

ژل ضد چروک دور چشم حاوی کیوتن

این محصول ارزشمند مخصوص پوست حساس دور چشم می باشد و به دلیل وجود کیوتن به عمق پوست نفوذ می کند.این محصول از بهترین مواد اولیه تهیه شده است.وجود مرطوب کننده های خاص و ویتامین E  در محصول باعث می شود که پوست خاصیت ارتجاعی خود را حفظ کرده و همچنین موجب برطرف شدن چروک های دور چشم ومانع از بروز مجدد چروک می گردد.

ژل ضد چروک دور چشم حاوی کیوتین

کرم روز بازسازی کننده گیاهی حاوی کیوتن

این محصول حاوی کیوتن و روغن گرانبهایی است که رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم می سازد و موجب نرمی،لطافت،درخشندگی و استحکام پوست می شود.بعد از 30سالگی با مصرف این کرم ،جوانی را در پوست خودهمیشگی نمایید

کرم روز بازسازی کننده حاوی کیوتین

کرم شب بازسازی کننده گیاهی حاوی کیوتن

این کرم غنی شده شب ،با دارا بودن کیوتن با قدرت جذب بالا،به هنگام شب و استراحت که زمان مناسبی برای تغذیه پوست می باشد،ضمن تامین رطوبت پوست موجب بازسازی،قوام و جوانی پوست می گردد.

کرم شب بازسازی کننده حاوی کیوتین

شیرپاک کن حاوی آزولن

پاک کننده ای ملایم،حاوی روغن بادام تلخ،روغن آووکادو و آزولن می باشد که بدون ایجاد سوزش و کشیدگی ،به خوبی و به طور عمیق پوست را از مواد آرایشی و آلودگی پاک می کند. به کارگیری این محصول به همراه تونیک صورت حاوی آزولن و یا تونیک حاوی هاماملیس،پوست برای استفاده دیگرفرآورده های مراقبت پوست آماده می سازد.این محصول برای انواع پوست و حتی پوست های حساس مناسب است.

شیرپاک کن حاوی آزولن

تونیک صورت حاوی آزولن

تونیکی ملایم با ترکیباتی همچون آزولن و هاماملیس می باشد که از خاصیت نرم کنندگی برخوردار بوده و به دلیل وجود عصاره گل سرخ و پیش ساز ویتامین B5  باعث شادابی و تغذیه پوست های حساس می گردد.

این تونیک پوست را برای دریافت مراقبت های روزانه آماده می سازد.

تونیک صورت حاوی آزولن

کرم روز حاوی آزولن

این فرآورده ،یک کرم روز لوکس حاوی روغن جوانه گندم،روغن آووکادو،روغن بادام تلخ،عسل و فاکتورهای مرطوب کننده قوی با کیفیت بالایی همچون آزولن و عصاره بابونه بوده که ضمن مرطوب نمودن پوست ،التهاب و برافروختگی آن را برطرف کرده و به پوست آرامش می بخشد.

این محصول همچنین برای پوست های حساس و تحریک شده و همچنین پوست های قرار گرفته در معرض آفتاب مناسب است.

کرم روز حاوی آزولن

میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران