سلام خانم خیابانیرعزیز خانومی سی و پنج ساله هستم حدود پنج ساله ازدواج کردم ولی به دلیل ترس ...

تعداد بازدید : 593
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۲۳

سوال شما

سلام خانم خیابانیرعزیز

خانومی سی و پنج ساله هستم حدود پنج ساله ازدواج کردم ولی به دلیل ترس و عدم تمایل و علاقه به همسرم رابطه جنسی نداشته ام .اکنون با گذشت پنج سال مشکلاتم کمرنگ شده اند ولی ازبین نرفته اند و مسءلله بکارت گویی از یک اهمیت فراززمینی برای من برخوردار است. با تمام این اوصاف قصد دارم برای تغییر در شرایط زندگی زناشویی را اغز کنم و برنامه یک سفر را در اخر ماه دارم میتونید لطفا در خصوص کارهایی که باید انجام بدم از لحاظ بهداشت فردی و مساءل ارامش روانیبه من کمک کنید .همچنین در خصوص استفاده از قرص ضد بارداری الان که روز سوم پریود هستم قابل استفاده هست ؟واستفاده در طول یک هفته موثر خواهد بود؟ ببخشید که طولانی شو ولی واقعا در شرایط بغرنجی هستم ممنون میشم کمکم کنید

پاسخ

سلام عزیزم.  خب ترجیح میدادم حرفت رو راحت تر بنویسی و از کلمات سخت استفاده نکنی ...

چیزی که من متوجه شدم اینه که شما مساله ی وآژینیسموس دارید .همون مشکلی که خیلی ها دارن و اینجا هم راجع بهش توضیح دادم. 

و این رو متوجه شدم که قراره یک مسافرت هم برید .حالا من معنی حرفتون و معنی کلمه " اغز " رو متوجه نشدم...آیا تصمیم به رابطه داری ؟ میخای تو مسافرت رابطه داشته باشی ؟

اگر بله ، خب خوبه . اما برای جلوگیری از بارداری توسط قرصها ، شما باید از شب اول پریودت شروع کنی هر شب یکی بخوری . و کل بسته رو تموم کنی . (حتی اگر فقط 1-2 بار نزدیکی کنی) . ضمنا کسانی که ماه اول استفاده ی قرصشون هست ، باید 2 هفته ی اول یک روش کمکی (مثل کاندوم یا روش طبیعی ) رو انتخاب کنند .

برای مشاوره بیشتر ، میتونید با من تماس بگیرید :

 

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران