تخمدان پلی کیستیک دارم الان 7 تا از قرص ال دی خوردنم نگذشته از 3 روز پیش که باشگاهو شروع کردم لکه بینی زیاد دارم . این مشکلم طبیعیه؟

تعداد بازدید : 883
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۷/۹

سوال شما

سلام مامای عزیز خسته نباشید. من 26 سالمه و تخمدان پلی کیستیک دارم این ماه سومیه که با قرص و امپول باردار نشدم و ماه آخر هم وقتی دوباره پرویود شدم و روز 3 رفتم سونو دکترم گفت اصلا تخمکت آزاد نشده و قرص ال دی دادن که این ماه بخورم بهش گفتم کیست شده گفت نه و من از این ماه شروع کردم به خوردن قرص ال دی و رفتن به باشگاه ایروبیک.اما الان 7 تا از قرص ال دی خوردنم نگذشته از 3 روز پیش که باشگاهو شروع کردم لکه بینی زیاد دارم
1-این مشکلم طبیعیه؟ یا از عوارض ال دیه؟یا باشگاه رفتنم کار اشتباهیه؟آخه من شنیده بودم وزن کم کردن و ورزش برای اونایی که تنبلی دارن خ خوبه.
2-دکترم چرا برای این ماه بهم قرص ال دی اصلا داده؟ کیست پیدا کردم؟
3- دکترم استاد دانشگاهه و تو رشت معروفه ولی خ پولکیه.احساس می کنم داره عمدا طول درمانمو زیاد میکنه.آخه من قبلا ی دکتر دیگه می رفتم اچ سی جی می زدم تخمکم آزاد می شد این ماه ایشون بهم آویترل داد که خ گرونتر از اچ سی جیه اما من اینطوری شدم.اصلا هم برام توضیح نمی ده تخمک ازاد نشده یعنی چی؟

پاسخ

سلام عزیزم.

1.لکه بینی در ماه اول و دوم قرص ال دی میتونه طبیعی باشه . اما عزیزم اگر زیاده بهتره پیگیری کنی ممکنه پزشک ت داروت رو عوض کنه . نه ، باشگاه رفتن ت مشکل نداره . اما با دستگاه و ...کار نکن . ایروبیک   و ..انجام بده .

2. بله بدلیل اینکه کیستت از بین بره.

3. خب ؟   این سوال بود الان ؟ anim2-21

ارسال نظر
امکان پاسخ به سوالات درون کامنت وجود ندارد. در صورت داشتن سوال بر روی کلید پرسش سوال اورژانسی کلیک کنید.
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1396
ج ش ی د س چ پ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031