برای احتیاط 4 تا قرص ال دی و دوازده ساعت بعدم 4 تا دیگه خوردم بعد قرص زیاد بود حالت تهوع گرفتم. مجدد پریود شدم بخاطر قرصایی که خوردم؟

تعداد بازدید : 1181
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۷/۱۱

سوال شما

سلام .....بازم مزاحم شما شدم هیشکی اطرافم نیست اطلاعات درست داشته باشه ک مزاحم شما نشم میدونم سرتون شلوغه ببخشید خانم خیابانی من 4 مهر روز هفتم پریودم بود که رابطه داشتم و مایع منی داخل بدنم ریخته نشد برای احتیاط 4 تا قرص ال دی و دوازده ساعت بعدم 4 تا دیگه خوردم بعد قرص زیاد بود حالت تهوع گرفتم رفتم سرم زدم بهتر شدم الان امروز 11 من پریود شدم بخاطر قرصایی که خوردم؟؟؟دفعه های بعد منظم میشه مثه قبل؟؟؟باید 27 پریود میشدم اینم بگم دفعه اولی بود که این قرصو خوردم الان نگرانم ممنون میشم جواب بدید

پاسخ

سلام عزیزم. بله این پریود مجددت بخاطر مصرف قرص ال دی هست . 

بله از سری بعد تقریبا منظم میشه پریودت . 

ارسال نظر
امکان پاسخ به سوالات درون کامنت وجود ندارد. در صورت داشتن سوال بر روی کلید پرسش سوال اورژانسی کلیک کنید.
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اسفند 1395
ی د س چ پ ج ش
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930