سلام مرد متاهل هستم و حدودا ده ساله ازدواج کردم. متاسفانه از سال اول سردی در روابط جنسی از ...

تعداد بازدید : 541
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۵/۱۴

سوال شما

سلام
مرد متاهل هستم و حدودا ده ساله ازدواج کردم. متاسفانه از سال اول سردی در روابط جنسی از سوی همسرم وجود داشت و تا الان ادامه داره. به نوبه خودم تلاش زیادی کردم که هردومون از روابط جنسی لذت ببریم. و با راههای مختلف اولویتم ارضای جنسی ایشون بود و با اینکه بعدش همیشه ارضا میشدن ولی برای نوبت بعدی که معمولا آخر هفته بعد می شد هیچ انگیزه ای ازش دیده نمیشد و حتی تا چندین هفته بعد هم اگه تقاضایی ازم وجود نداشت امکان نداشت خودش موضوع رو پیش بکشه. تعجب میکنم چرا اینجوریه! خودش میگه تموم خانومهای همکارش هم این شکلی اند! نمیدونم واقعا درسته یانه ولی برای من بسیار آزاردهنده است و خیلی خودم رو کنترل می کنم که سراغ چیزای دیگه نرم. میدونین که تو جامعه چه خبره و کافیه به اصطلاح اهل اینکارا باشی و ... دوست دارم زندگیم گرمی خودش رو داشته باشه و منم پدری باشم که سایه ام بالاسر دوتا بچه هام باشه و البته یه شوهر خوب برای همسرم. ولی متاسفانه سردی مسایل جنسی اش اذیتم میکنه.
بهش کاملا اعتماد دارم و چون ازخونواده مذهبی هستن میدونم بهم وفاداره ولی متاسفانه انقدری که برای آشپزی و شیرینی وقت میزاره تو شوهرداریش نیست
ممنون میشم راهنماییم کنین

پاسخ

سلام.

خب شما این قضیه رو تعریف کردی برای من و آخرش نوشتید "راهنماییم کنید" .

من در واقع شما رو نباید راهنمایی کنم !

بلکه همسرتون نیاز به راهنمایی و مشاوره دارند که مستلزم اینه که من با خودشون صحبتی داشته باشم. و خیلی سوالات رو ازشون بپرسم.

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران