با سلام. مردی 35 ساله هستم، مسلط به اصول تغذیه اسلامی و درمان با طب سنتی و گیاهان دارویی. ...

تعداد بازدید : 341
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۵

سوال شما

با سلام. مردی 35 ساله هستم، مسلط به اصول تغذیه اسلامی و درمان با طب سنتی و گیاهان دارویی. متأسفانه از دوران نوجوانی دچار انحراف جنسی شدم، خودم دلیلش را تاحدودی مربوط به تغذیه (با استناد به سخنان حکیم آیت ا... ضیایی) و محیط نامساعد رشد و تربیت و کم کاری والدین در امر تربیت صحیح می دانم. منظورم بلوغ زودرس جنسی بود. در حال حاضر بعد از 3 سال ازدواج با یک زن خوب، صبور، آرام و مهربان، هنوز نتوانسته ام یک رابطه جنسی موفق منجر به باردار شدن همسرم بشوم. در طول این سه سال فقط 6 یا 7 مرتبه رابطه جنسی رضایت بخش داشته ام!!!!! ...

من و همسرم از تخت خواب استفاده می کنیم، همسرم، سمت چپ من می خوابد و من سمت راست او، شب ها معمولا نعوظ دارم و گاها از شدن درد نعوظ بیدار میشوم اما در بیداری هیچ نوع تحریک و تحرکاتی باعث میل جنسی من نمی شود(سردی جنسی) با اینکه گرمی هم می خورم. در حقیقت با خوابیدن، بخشی از سیستم تناسلی من فعال می شود. قوه شهوت ندارم.

سوال1 : مشکل من چیست؟ چکار کنم نیاز جنسی ام متعادل و مؤثر بشود؟

سوال 2: به نظرم رسیده سمت راست بدن من فعال تر است و باید سمت چپ همسرم بخوابم. البته با استناد به حدیثی متوجه شدم که در هنگام نزدیکی ، زن باید سمت راست مرد باشد. مشابه راننده ای که سمت چپ در حال رانندگی و همسرش در سمت راست قرار دارد. این می تواند مؤثر باشد؟

سوال 3 : حجامت گودی کمر انجام دادم، زیاد مؤثر نبود. یکی از پزشکان می گوید: در ناحیه بیضه زالو درمانی کنید. نظر شما چیست؟
چند خصوصیت من که به شما کمک می کند مشکلم را حل بفرمایید:
1- خوش مشرب و اجتماعی نیستم. تمایل به خنداندن کسی ندارم اما آرزو دارم کسی مرا بخنداند و مرا شاد کند! و به سبب این شادی، اعصاب سمپاتیک فعال شده و به نیاز جنسی من پاسخ مثبت بدهد.
2- طبع سرد دارم. رقبتی به ایجاد ارتباط با همسرم ندارم(کشش ندارم) اما همسرم طبع گرمی دارد و مرتب از من خواهش جنسی دارد.
3- شغل من: کامپیوتر
4- کمتر شاد هستم و دائما ذهن درگیر و فعالی دارم. بدنم کمتر درگیر است!
5 چندی پیش آزمایش دادم متوجه شدم هورمون تستوسترون به میزان لازم ترشح می شود اما FSH اندکی پایین است که ظاهرا مربوط به عملکرد قسمت قدامی مغز سر می باشد.

پاسخ

سلام

اینجا سایت زنان و مامایی ه . 

درمورد مشکلتون بهتره به پزشک ارولوژی مراجعه کنید .و یا پزشک طب سنتی .

و حتما لازمه آزمایشات بیشتری انجام بدید .

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران