با توجه به اینکه از قرص اورژانسی استفاده کردم، این دو ماه هم پریود شدم و تست خونم هم منفی شده باز احتمال بارداریم هست یا خیر؟

تعداد بازدید : 10088
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۲۱

سوال شما

سن:29
وضعیت تاهل:
تعداد فرزند:
پرسش: سلام ممنون که راهنمایی میفرمایین
هفته اول خرداد رابطه کامل داشتم منی داخل واژن ریخته نشد اما تماس با پیشاب وجود داشت و بعد از انزال باز رابطه داشتیم و ممکنه آلت به منی آلوده باشه. بعد از چند ساعت از قرص اورژانسی استفاده کردم دو تا 0.75 رو همزمان خوردم. اون ماه با چند روز تاخیر پریود شدم و دیگه نگران هم نبودم. اما یکباره ترسیدم و توی سایتای مختلف خوندم که با پریود شدن هم امکان بارداری وجود داره. الانم که تیر ماهه پریود هستم. از دو ماه قبل هم بخاطر افسردگیم دچار کاهش وزن و بی اشتهایی شدم و یکم حالت تهوع هم داشتم. بعد که ترس از بارداری اومد همه این تهوع و بی اشتهایی رو ربط دادم به امکان بارداری
استرسم به حدی بود که چند روز پیش رفتم دکتر و توضیح دادم. دکتر گفتن تا 90 درصد با توضیحاتی که دادی امکان بارداریت وجود نداره و برام آزمایش خون بتا رو نوشتن و منم با وجود پریود بودن آزمایش رو انجام دادم و عدد بتا 1.7 بود که دکتر گفت باردار نیستم. اما تو سایتا از زبان خانوما خوندم که بعضیا حتی تا دو ماه و نیم بعد از بارداری ممکنه آزمایش خونشون نشون نده که باردارن و باز ترسیدم که نکنه آزمایشم اشتباهه. یا اینکه بعضیا با وجود بارداری تا چندماه کاملا عادی و مثل قبل پریود میشن.
سوالم اینه این نوشته ها تو سایتای مختلف در مورد پریود شدن عادی در زمان بارداری و یا آزمایش خون منفی کاذب چقد صحت داره؟
و اینکه با توجه به اینکه از قرص اورژانسی استفاده کردم، این دو ماه هم پریود شدم و تست خونم هم منفی شده باز احتمال بارداریم هست یا خیر؟ بنظرتون لازمه دوباره آزمایش بدم؟
خواهش میکنم کمکم کنین

پاسخ

سلام گلم.

بهتره از سایت های نامعتبر و غیر علمی مطالعه نکنی. anim2-wacsmiley

یک خانم باردار ممکنه در بارداریش خونریزی داشته باشه ولی مثل پریود مثلا هر 28 روز ، 7 روز خونریزی نیست . 

درضمن برای بارداری حداقل باید جواب آزمایش شما مثبت میشد . اونم بعد از دو ماه .  anim2-65d6a5d6s

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران