سن:25 وضعیت تاهل:مجرد(باکره نیستم) تعداد فرزند: پرسش:سلام... وقتتون بخیر.... من الان یک سا ...

تعداد بازدید : 867
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۲۱

سوال شما

سن:25
وضعیت تاهل:مجرد(باکره نیستم)
تعداد فرزند:
پرسش:سلام... وقتتون بخیر.... من الان یک سال و چند ماه هست که بایک شخص مشخص و مطمئن رابطه جنسی دارم...مطمئنم که قبلش رابطه نداشته و در حال حاضر فقط با منه خودمم اولین و تنها رابطم هست... در طول این مدت دوبار عفونت قارچی گرفتم و درمان کردم.... دفعه دوم برای اطمینان از کامل برطرف شدنش به پزشک هم مراجعه کردم و هیچ مشکلی نبود... ولی اندام تناسلیم همیشه ملتهب هست و سوزش دارم که بتامتازون و ی پماد دیگه دادن که استفاده کنم موقع التهاب... ولی این جریان حین برقراری رابطه خیلی برام آزاردهنده ست واذیتم میکنه... سوزشی که حین رابطه دارم نمیذاره هیچ لذتی ببرم و فقط میخوام که زودتر تموم شه....سوزشی که هم حین رابطه و هم بعدش وجود داره و خیلی دردناکه... از انواع روغن ها و لوبریکانت هم استفاده کردم..و این حالت همچنان هست.
استفاده از کاندوم هم به تعداد دفعات محدود داشتیم.. .. نوع پردمم از نوع حلقوی ارتجاعی هست... خواستم ببینم علت این سوزش چی میتونه باشه.... لازمه که بازم حضوری ب پزشک مراجعه کنم؟
و من موقع خودارضایی کاملا ارضا میشم کلیتورال...ولی حین رابطه هيچوقت ب مرحله ارضا نمیرسم... نه کلیتورال و نه با دخول... علت چی میتونه باشه؟

پاسخ

سلام عزیزم. وقت بخیر . مسلما تشخیص و درمان عفونتها بصورت مجازی از پشت سایت امکان پذیر نیست ! و حتما این مساله باید حضوری بررسی بشه . چون نیاز به معاینه هست .

در رابطه با ارضا شدن ، بله ، اکثرررر خانمها ارضاشون کلیتورال هستش و این اصلا غیر طبیعی نیست . شما باید تو سکس با شریک جنسی تون متوجه ش کنید و از پوزیشن و کارهایی استفاده کنید که ارضای کلیتورال تون به شکل مناسبی انجام بشه .

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران