تعداد بازدید : 911
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
کاربران آنلاین : 0
ترنجدخت
۱۳۹۶/۱۰/۱۹ ۱۱:۲۴:۵۵
آخرین حضور: ۱۳۹۷/۳/۱۹ ۰۱:۲۸:۱۰

اختلال نعوظ

(ویرایش)

من دو سال و نیمه که ازدواج کردم. از هفته های اول بعد عروسیمون یه مشکلاتی پیش میومد که نمیتونستیم نزدیکی داشته باشیم. دکترم گفت بکارتت خیلی ضخیمه و 6 ماه بعد از عروسی بکارتمو عمل کردم ولی بعد کم کم متوجه شدیم همسرم هم مشکل داره.

الان دو سال و نیم از ازدواجون میگذره ولی مشکل نعوظ همسرم برطرف نشده. دو سه بار آزمایش داده دکتر اورولوژیست میگه اسپرمات سالمن و آزمایشت نرماله و فقط بهش قرص تقویتی  wellman میده. ولی بازم نمیتونیم برای بارداری یک شب در میون نزدیکی داشته باشیم. همسرم به آمادگی میرسه ولی زود از اون حالت درمیاد و معمولا انزال بیرون از بدن من انجام میشه. این مساله خیلی روی هردومون  تاثیر گذاشته. دکتر من همش دارو و آمپول میده ولی وقتی ما نزدیکی درست و حسابی نداشته باشیم، به چه دردی میخوره؟ دکتر خودم میگه برای آی یو آی زوده و فعلا باید خودت اقدام کنی با دارو و اینجور چیزا.

خواهشا یکی کمکم کنه. خیلی سعی میکنم خودمو کنترل کنم ولی این مساله باعث شده منم موقع نزدیکی استرس خیلی زیادی داشته باشم. اختلال نعوظ درمان میشه؟ کسی هست که همسرش مشکل داشته باشه ولی درمان شده باشه؟

خواهش میکنم کمکم کنین. اگه کسی میدونه که راه حل این مشکل چیه یا پیش دکتر خاصی جواب گرفته بهم بگه. من گیلان هستم ولی اگه تو تهران هم دکتر خوبی باشه میایم.

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ۱۷:۱۹:۵۶
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ ۰۰:۳۵:۰۴
(ویرایش)

سلام وقت بخیر .من دقیقا حالت همسر شما بهم دست داده .بنده چند ماهی است اینجور شدم .که در اوج شهوت و نعوظ سخت یهو نعوظ میخوابه با مشورت و پرس جو علت استرس های زیاد زندگی و کاری و روز مره است .و بسیار تاثیر گذار است .

و پیاز خام خوردن برای مرد بسیار تاثیر دارد .البته من سوالم رو گذاشتم تو گروه .

خیلی مجاب به حق مردم خوری نباید انجام بشه
۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ۱۷:۴۰:۱۵
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۲/۷ ۱۷:۲۱:۱۰
(ویرایش)

ابتدا باید متذکر شویم که این پدیده ای بسیار متداول بین مردان است و ممکن است در هر سنی از زندگی جنسی ایجاد شود. مسائلی همچون استرس، اضطراب و درگیریهای فکری از عوامل مهم محسوب می شوند. از دست دادن نعوظ ممکن است منجر به مشکل روحی شود که به دو دلیل اصلی اتفاق می‌افتد:

- ناتوانی در اثبات مردیت خود

- ناتوانی در ارضای شریک‌جنسی

این دلایل موجب می‌شود که مرد دچار فروپاشی احساسی فوری شود و وارد حالتی از اضطراب و تشویش گردد که فقط وضعیت را بدتر می‌کند.

باید بگوییم که در اکثر موارد--به‌ویژه درمیان جوانان--از دست دادن نعوظ با عوامل روحی-روانی ، مثل «اضطراب عملکرد»، مرتبط است که موجب از دست دادن نعوظ قبل از وارد شدن آلت‌جنسی مردانه به واژن همسر یا در زمان کشیدن کاندوم روی آلت جنسی اتفاق می‌افتد.

در چنین مواردی به هیچ عنوان نباید بترسید یا مضطرب شوید. سعی کنید ریلکس کنید و به رابطه‌جنسی بعنوان عملی فوق‌العاده که قرار است آخر آن به شما نمره بدهند فکر نکنید. فقط به این فکر کنید که هیجان خود را در محیطی کاملاً طبیعی بدون نگرانی ارضا کنید.

حتی اگر جوان هستید و مشکل جسمی دارید، می‌بایست با این مشکل برخورد کنید.

سعی کنید با یک متخصص مشورت کنید تا روش درمانی مناسب برای وضعیتتان ارائه کند.

در بزرگسالی، علت از دست دادن نعوظ معمولاً ذات هورمونی یا عروقی دارد. بعد از ۵۰ سالگی، مشکل کاهش تستوسترون مطرح می‌شود که موجب بدکاری نعوظ یا در موارد حاد ناتوانی جنسی می‌گردد.درمورد از دست دادن نعوظ به دلیل مشکلات عروقی، درک مکانیزم آن کار را راحت‌تر می‌کند: گردش خون به آلت‌جنسی کاهش یافته و در نتیجه آن نعوظ دچار مشکل می‌شود.

نوشیدن الکل و مصرف انوع مواد مخدر نیز می تواند یکی از دلایل از دست دادن نعوظ باشد.داروهای مربوط به بدکاری نعوظ:

ارکتو  (Erecto)، ویاگرا (Viagra)، سیالیس (Cialis) و لویترا (Leviytra) هستند که به بالا بردن گردش خون در آلت‌تناسلی کمک می‌کنند.

باید بدانید که حتی در سنین بالا نیز علت از دست دادن نعوظ ممکن است روانی باشد. دلیل آن ممکن است مثلاً استرس محل کار یا مشکلات روابط باشد.در اینگونه موارد، مهمترین مسئله این است که نترسید و بهترین راهکار را برای مشکلتان پیدا کنید، سعی کنید درک کنید که افراد بسیار زیادی مشکل شما را دارند و درمان‌های موثری برای آن وجود دارد

🌟یک روز، تمام رویاهات به حقیقت میپیوندن، صبور باش.🌟

🔒
۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ۱۷:۴۲:۴۴
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۲/۷ ۱۷:۲۱:۱۰
(ویرایش)

عزیزم شوهرت قرص ویاگرا خورده ؟

این قرص خیلی میتونه کمک کنه ی بار امتحان کنید راحت میتونه از داروخانه تهیه کنه.

سعی کنید استرسو از خودتون دور کنید مشکلتون حل میشه نگران نباش

🌟یک روز، تمام رویاهات به حقیقت میپیوندن، صبور باش.🌟

🔒
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران