تعداد بازدید : 1168
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۱/۱۷
کاربران آنلاین : 0
drdiet
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ۱۵:۲۵:۱۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۲/۳۱ ۱۵:۱۹:۰۱

لاغری موضعی برای تمام نواحی چاق بدن

(ویرایش)

اگر با هدف لاغری موضعی به دنبال رژیم لاغری هستید احتمال اینکه با مشقت زیاد باز هم به طور صد در صد به نتیجه ی دلخواه نرسد بسیار زیاد است. اگر از تجمع چربی در مناطقی از بدنتان مانند شکم ، ران ، پهلو ، باسن و یا بازوهایتان رنج می برید بهترین راه برای رهایی از چاقی های موضعی در شما استفاده از دستگاه لاغری موضعی است .
شما می توانید با استفاده از دستگاه لاغری موضعی چربی های تجمع یافته در اندام های مختلف بدنتان را از بین برده و اندامی ایده آل و متناسب داشته باشید .
لاغری موضعی با دستگاه به دلیل انقباض عضلات، کلاژن سازی پوست را تحریک کرده و به جوان سازی آن کمک می کند.
یکی از عارضه هایی که اگثر بانوان با آن دست به گریبان هستند معضل سلولیت یا پوست پرتقالی است که در ادامه بیشتر درباره ی آن توضیح خواهیم داد.

درمان سلولیت

برای درمان سلولیت باید جریان خون مویرگی در موضع افزایش داده شود.
آب و مواد سمی زائد بوسیله درناژ لنفی از موضع خارج گردد.
متابولیسم از طریق اکسیژن رسانی افزایش یابد.
سایز سلول های چربی کوچک شود.
با تحریک فیبرها, خاصیت الاستیسیته بافت همبند باز گردانده شود.
امروزه دستگاههای غیر تهاجمی برای درمان سلولیت به کار می روند.

اگر تحت نظر دکتر تغذیه باشید با توجه به شرایط شما یکی از سه روش زیر را برای درمان سلولیت به شما پیشنهاد می دهد .
 
درمان رادیوفرکوئنسی یا آر اف (RF)
دستگاه آر اف با گرم نمودن سلول های چربی سبب شکسته شدن بافت همبند و لاغری موضعی می شود. این فرایند در کنار پیروی از رژیم لاغری موجب کوچک شدن بافت های چربی و کاهش سایز اندام هایی از بدن مثل شکم ، پهلو ، باسن و ... که دچار چاقی موضعی هستند، می شود.
 
 دستگاه کویتیشن
 
دستگاه لاغری کویتیشن ، تکنیکی است مشابه سونوگرافی. امواجی که ساتع می شود موجب در هم شکستن سلول های چربی شده و این از هم گسستگی باعث دفع چربی و آب درون سلولی از طریق سیستم لنفاوی و ادرار می گردد.
این دستگاه چربی تری گلیسیرید را به گلیسرول و اسید های چرب تبدیل می کند و ورود گلیسرول به درون خون سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.
 
اندرمولوژی یا دستگاه وکیوم لاغری
 
این دستگاه با تحریک سیستم گردش خون و سیستم لنفاوی و بازسازی بافت همبند ،موجب چربی سوزی ، سم زدایی بدن و در نهایت جوان سازی پوست می شود .در نهایت با استفاده از این دستگاه پوستی جوان و زیبا و اندامی لاغر و متناسب پیدا خواهید نمود.

دستگاه لاغری موضعی رادیو فراکانسی  (RF)

    شما در باشگاه و روی تردمیل همه ی تلاشتان را می کنید تا بدنتان گرم شود و در نهایت در این گرما چربی ها بسوزند. درمان های هم RF باعث گرم شدن سلول های چربی می شود. گرمای حاصل  از RF  بدن را مجبور به آزاد سازی اسیدهای چرب (که به عنوان یک فیلتر برای بدن عمل می کند) و انتقال به سیستم لنفاوی می کند. هنگامی که اسیدهای چرب از بافت چربی ها آزاد می شوند، کوچک می شوند و بدن لاغرتر می شود علاوه بر از بین بردن چربی موضعی بدن، تکنولوژی RF بدن را نیز سفت می کند.

 

    به این نحو که هر دو لایه  پوستی و زیر پوستی را گرم می کند. دستگاه Ultra Slim Plus II از فرکانس رادیویی تری پولار استفاده می کند و انرژی یک قطبی و دو قطبی را در یک دستگاه تلفیق می کند. انرژی تری پولار در حین محافظت از لایه سطحی به لایه چندتایی پوست منتقل می شود. این روند گرمایش در طول درمان، باعث می شود فیبر کلاژن در لایه های پوست منقبض شود. انقباض فیبرها پوست را سفت می کند و ظاهری روشن تر و جوان تر به آن می دهد.

 

    در نتیجه افزایش متابولیسم فیبروبلاست ها، فیبرهای جدید کلاژن و الاستین زیر سطح پوست ایجاد می شوند. این تولید باعث اثرات طولانی مدت می شود.انرژی RF با لیزر (نور)  متفاوت است زیرا در روش لیزر انرژی نور جذب لایه های بالایی پوست می شود و باعث می شود گرما بدون آسیب، سخت تر به لایه های عمیق تر برسد. لیزرها بر کلاژن دربخش فوقانی  پوست تأثیر می گذارد، در حالی که انرژی RF قادر به نفوذ عمیق تر به پوست (زیر عضله) است و بر لایه های عمیق تر و لایه های زیر جلدی تاثیر می گذارد و باعث ایجاد سفتی و بهبود ساختار بافت زیرین می شود.

 

 

۱۳۹۸/۵/۲ ۱۲:۵۰:۴۸
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۵/۶ ۱۰:۲۴:۲۱
(ویرایش)

تشکر بسیارررر عالی بود

۱۳۹۹/۱/۱۷ ۱۱:۲۶:۳۰
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱/۱۷ ۱۱:۲۶:۳۲
(ویرایش)

سلام .

بنظرم در کنار استفاده از این دستگاه ها تو رژیم غذایی روزانه از کربوفایت هم استفاده بشه میتونه تاثیر بیشتری بذاره چون وقتی دریافتی های کربوهیدرات ها هم پایین بیاد . و همین طور میل به خوردن شیرینی . و با کمک دستگاه هم چربی های قدیمی کم بشن سرعت تغییر سایز میتونه بیشتر بشه. 

ستاره ای؟؟
پس بدرخش
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران