تعداد بازدید : 400
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۷/۴
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۰/۷/۴ ۱۵:۰۵:۰۹
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۳/۹ ۰۹:۴۷:۵۵

پارافریز مقاله

(ویرایش)

پارافراریز چیست؟
ترجمه و بازنویسی متون و مقالات به معنی ایجاد تغییرات در متن و جملات به گونه ای است که از شباهت متن تغییر یافته با متن اصلی کاسته شود ، اما تغییری در معنای متن ایجاد نشود.

در پارافریز مقاله ، عبارات و کلمات به گونه ای تغییر می کنند که به معنی و مفهوم جملات آسیبی نرسد. واژه نویسی علاوه بر شفاف سازی ایده ها و نظرات نویسنده ، به کاهش سرقت ادبی نیز کمک می کند.
در برخی از فرایندهای تحقیقاتی علمی ، مانند انتشار مقالات ISI ، استفاده مستقیم از مطالب منتشر شده در مقالات و منابع دیگر قابل قبول نیست و نویسنده مقاله جدید مجبور است این عبارت را بازنویسی کند.

پارافریز مقاله

مجلات علمی معتبر ، معمولاً با ابزارهای نرم افزاری گران قیمت که به مجموعه های بزرگی از مقالات منتشر شده متصل شده اند ، شباهت مقالات ارسالی با مقالات سایر نویسندگان را بررسی می کنند و اگر شباهت از حد معینی بیشتر باشد ، به دلیل سرقت ادبی ، مقاله را رد می کنند. و از چاپ آن خودداری کنید.

به همین دلیل ، توصیه می شود برای مقابله با این موضوع از خدمات پارافراسیون استفاده کنید. دانشگاهیان می توانند خود این وظیفه را بر عهده بگیرند یا این کار را با مهارت های زبانی خوب و واژگان مناسب به عهده بهترین مترجمان و ویراستاران شبکه مترجمان اشراق بگذارند.

یکی دیگر از کاربردهای متون پارافراسیون شده در SEO (بهینه سازی موتورهای جستجو) است. از آنجا که کپی کردن متن از سایت های دیگر در وبلاگ یا وب سایت شما ممکن است بر رتبه بندی موتورهای جستجوی شما تأثیر منفی بگذارد ، تولیدکنندگان محتوا ابتدا مطالبی را که از منابع دیگر بدست آورده اند ، نقل کرده و سپس منتشر می کنند. در این زمینه مترجمان تخصصی شبکه مترجمان اشراق قادر به ارائه خدمات هستند.
محاسبه قیمت بازنویسی و بازنویسی متون بسته به مشخصات و حجم سفارش شما متفاوت است. پارامترهایی مانند تعداد کلمات ، زمان بندی ، کیفیت و ... تأثیر مستقیمی در تعیین قیمت سفارش دارند. همچنین تخفیف های مختلف کاربر و حجم بر اساس تعداد و حجم سفارشات اعمال می شود.

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران