تعداد بازدید : 613
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۲۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۳/۴
کاربران آنلاین : 0
123ahmad
۱۴۰۰/۸/۲۴ ۲۱:۴۶:۰۶
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۴:۴۰:۰۰

تعمیر یخچال وستینگهاوس

(ویرایش)

تعمیر یخچال
برای تعمیر یخچال به HomeServe اعتماد کنید. خدمات فنی یخچال ما در تمامی استان ها و شهرهای اسپانیا حضور دارد و آماده تعمیر یخچال به سریع ترین و به صرفه ترین روش می باشد. ما با مارک های اصلی کار می کنیم: بوش، ال جی، فاگور، لیبهر، ایندزیت، سامسونگ و بالی در میان دیگران.

از داشتن تکنسین های تعمیر یخچال ما دریغ نکنید و آنها در اسرع وقت برای حل مشکل شما به خانه شما می آیند و بدون تعهد به شما بودجه می دهند! ما هزینه ای برای سفر از شما دریافت نمی کنیم!

از آنجایی که می دانیم یخچال تا چه حد برای روز شما اهمیت دارد، تکنسین های تعمیر یخچال وستینگهاوس و در اسرع وقت و با قیمتی متناسب با جیب شما آن را تعمیر خواهند کرد.

چرا خدمات تعمیر یخچال HomeServe را انتخاب کنید؟
خانه کوچک | HomeServe ما متخصص در تعمیر یخچال با بیش از 25 سال تجربه هستیم

خدمات تعمیر یخچال فنی ما بیش از 25 سال است که در بازار وجود دارد. بیش از 70000 مداخله از ما حمایت می کنند و به ما اعتماد به نفس می دهند تا ادامه دهیم و خدماتی با بالاترین کیفیت ارائه می دهند تا مشتریان ما کاملاً احساس رضایت کنند.

خانه کوچک | HomeServe قیمت هایی که بدون غافلگیری و با سفر رایگان با جیب شما سازگار است.

هنگامی که اخطار تعمیر یخچال را دریافت می کنیم، یک تکنسین تعمیر یخچال در اسرع وقت به خانه شما می آید تا بهترین راه حل را به شما ارائه دهد. بدون هیچ نوع تعهد و هزینه ای برای سفر!

میانگین قیمتی که تعمیر یخچال در هر برند دیگری هزینه دارد حدود 120 یورو است، اما ما در HomeServe یکی از رقابتی‌ترین نرخ‌های تعمیر یخچال را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به بهترین وجه با اقتصاد شما سازگار است و با 1 سال ضمانت تعمیر. . فرمی را که در بالا پیدا می کنید تکمیل کنید و ما فوراً با شما تماس می گیریم تا بتوانید آنچه را که نیاز دارید به ما بگویید.

خانه کوچک | HomeServe 24 ساعت شبانه روز، 365 روز سال از طریق تلفن در دسترس است

ما اهمیت تعمیرات در منزل شما را می دانیم و به همین دلیل مرکز تماس تخصصی تعمیر یخچال را به صورت 24 ساعته و در 365 روز سال در اختیار داریم.

خانه کوچک | HomeServe 1 سال ضمانت اضافی در تعمیر یخچال

ما آنقدر از تعمیرات یخچال شما مطمئن هستیم که 1 سال گارانتی به شما می دهیم تا نگران چیزی نباشید.

HomeServe را برای تعمیر یخچال انتخاب کنید!

۱۴۰۱/۳/۴ ۱۶:۴۳:۴۰
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱۴ ۱۰:۱۲:۵۰
(ویرایش)

علت سرما نداشتن یخچال فریزر بوش چیست؟

سرما نداشتن فریزر و یخچال می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. مثلا ممکن است دمای یخچال تنظیم نباشد. پرکردن بیش از حد یخچال نیز مانع گردش هواست و می تواند علت سرما نداشتن یخچال بوش باشد. همچنین ممکن است درب یخچال مشکل پیدا کرده باشد و به خاطر خرابی و شل شدن لاستیک‌های دور درب، هوای بیرون به داخل بیاید و اجازه ندهد که یخچال به خوبی خنک شود. این احتمال نیز وجود دارد که کمپرسور و رله‎ی کمپرسور آسیب دیده باشد یا گاز مبرد نشتی پیدا کرده باشد و اجازه ندهد که فرایند خنک کردن مواد غذایی به خوبی صورت گیرد. توصیه می شود که برای رفع مشکل سرد نکردن یخچال از یک تعمیرکار یخچال فریزر بوش کمک بگیرید.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران