تعداد بازدید : 1387
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۲۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۸/۲۷
کاربران آنلاین : 0
دختر هنرمند
۱۴۰۰/۸/۲۷ ۱۴:۰۶:۳۰
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۸/۳۰ ۱۶:۵۵:۰۸

20 مدل پله دوبلکس برای خانه کوچک

(ویرایش)

در این مقاله قصد داریم تا 20 مدل پله دوبلکس برای خانه کوچک را مورد بررسی قرار دهیم. در واقع راه پله ها یکی از المان های کاربردی و مهم در دکوراسیون داخلی می باشد و عدم توجه به آن می تواند تاثیر منفی در دکوراسیون داخلی منزل شما داشته باشد. زمانی که بخواهید از خانه‌های دوبلکس و نوع طراحی آن استفاده کنید، باید در مورد راه پله دوبلکس نیز اطلاعات خود را افزایش دهید. بسیاری از خانواده‌های ایرانی ترجیح می‌دهند تا در طراحی ساختمان خود از راه‌ پله‌های گرد و مارپیچ استفاده کنند. شاید یکی از مهم‌ترین دلایل این خواسته، جذابیت این مدل از راه ‌پله‌ها باشد.

باید به این موضوع توجه داشته باشید که برای طراحی راه پله، در نظر گرفتن شرایط طراحی ساختمان بسیار مهم است. راه پله‌های دوبلکس از انواع مختلفی تشکیل شده است که مهم‌ترین آن راه پله مارپیچ، خطی، دو طرفه، سه طرفه و منحنی است. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با چند مدل پله دوبلکس برای خانه کوچک آشنا شوید.

معرفی خانه های دوبلکس

قبل از بررسی مدل پله دوبلکس برای خانه کوچک بهتر است که تعریفی خلاصه وار از خانه های دوبلکس داشته باشیم و با این مدل خانه ها آشنا شویم. خانه های دوبلکس یک طبقه است و فضای داخلی آن از دو طبقه تشکیل شده است . به طور معمول طبقه اول اتاق نشیمن و پذیرایی است و طبقه دوم اتاق خواب ها قرار دارد . با توجه به این مورد وجود راه پله امکان ارتباط را برقرار می سازد .

مدل پله دوبلکس برای خانه کوچک یکی از جذاب ترین بخش های این خانه ها می باشد. جالب است که بدانید خیلی از افراد به دلیل وجود راه پله های زیبا و شیک جذب خانه های دوبلکس می شوند. این نوع راه پله ها هم با توجه به مساحت خانه و فضا مورد نظر شما طراحی می گردد. یکی از مدل های معروف و جذاب راه پله دوبلکس برای خانه های کوچک مدل گرد می باشد.

پله دوبلکس گرد

یکی از انواع مدل پله دوبلکس برای خانه کوچک که بسیار هم پر طرفدار و محبوب می باشد، پله دوبلکس گرد می باشد. این نوع راه پله ها برای فضا های کوچک و خانه های کوچک بسیار مناسب است به این دلیل که فضای کمتری را اشغال می کند. این نوع پله ها از طرح های متنوع زیادی برخوردار هستند که باعث زیبای منزل شما می شود.

پله دوبلکس گرد

 

برای ساخت انواع پله دوبلکس با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

پله دوبلکس مدرن

از دیگر مدل پله دولکس برای خانه کوچک استفاده از راه پله مدرن است و استفاده از این مدل راه پله کاملا بستگی به طراحی و معماری داخلی خانه شما دارد. در ساخت و تولید این مدل پله ها متریال های مدرن در طرح و رنگ های مختلفی استفاده می شود.

پله دوبلکس مدرن

 

مدل پله دوبلکس برای خانه کوچک از جنس چوب

استفاده از متریال چوب در راه پله های دوبلکس بسیار رایج است و این نوع پله ها به نوعی نوستالژی می باشد و به دلیل رنگ گرمی که چوب دارد آرامش و زیبایی خاصی به خانه شما می دهد. با استفاده از این مدل راه پله می توانید دکوراسیون داخلی کلاسیک و جذابی داشته باشید.

پله دوبلکس چوبی

پله گرد کنج دیوار

این نوع راه پله یکی از مدل پله دوبلکس برای خانه کوچک است که بسیار کاربردی و در عین حال زیبا می باشد. این نوع راه پله ها در کنج دیوار و در کنار ورودی در قرار می گیرد. این مدل پله های گرد بسیار ساده در عین حال زیبا است و برای منازل کوچک بسیار مناسب است. یکی از خصوصیات این مدل راه پله ها ، قابلیت دسترسی آسان می باشد .

پله بدون نگهدارنده

یکی از مدل پله دوبلکس برای خانه کوچک استفاده از راه پله بدون نگهدارنده است. به طور معمول برای طراحی راه پله ها از محافظ و نرده استفاده می شود .  امروزه ایده های جالبی برای طراحی راه پله دوبلکس برای خانه های کوچک  ارائه شده است که بدون نگهدارنده یا محافظ است. این مدل از راه پله ها بسیار فانتزی بوده است و نمایش جذاب و شیکی به فضای شما می دهد .

پله بدون نگهدارنده

ایده هایی برای طراحی راه پله خانه های دوبلکس کوچک

جالب است که بدانید برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس کوچک بهتر است که راه پله آن توجه ویژه داشته باشید. زیرا همانطور که گفته شد راه پله جز جذاب ترین بخش های خانه های دوبلکس می باشد. استفاده از راه پله های گرد و سه طرفه ، کلاسیک و مدرن باعث می شود تا فضای خانه بسیار زیبا تر شود. در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس استفاده از سبک کلاسیک و مدرن بسیار پر زرق و برق است و از تزئینات داخلی بسیاری استفاده می شود اما در سبک مدرن به این صورت نمی باشد و بر پایه سادگی است و از هیچ گونه تزئینات اضافی استفاده نمی شود .

کلام آخر

در این مقاله شما را با چند مدل پله دوبلکس برای خانه کوچک آشنا کردیم که این آشنایی باعث می شود تا با توجه به معماری منزل خود راه پله مناسب خود را انتخاب کنید که این انتخاب تاثیر مثبتی در دکوراسیون داخلی منزل شما خواهد داشت. زیرا همانطور که گفته شده راه پله ها از فاکتور های مهم و تاثیر گذار در دکور خانه هستند. تکنومتال از مجریان ساخت سازه های فلزی در تهران و کرج می باشد که توانسته با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و در نظر گرفتن قیمت های استثنایی طرفداران خود را پیدا کند. برای اطلاع از شرایط فروش، نصب و آخرین قیمت با کلیک بر تکنومتال اقدام نمایید. هدف ما کسب رضایت 100 درصدی شما عزیزان می باشد.

خلاق
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران