تعداد بازدید : 537
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۹/۱
کاربران آنلاین : 0
123ahmad
۱۴۰۰/۹/۱ ۱۱:۵۹:۰۹
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۴:۴۰:۰۰

تعمیر یخچال در محل

(ویرایش)

5 مشکل سازترین و رایج ترین خرابی یخچال ها

توسط یخ مسدود شده است:
این رایج ترین عیب زمانی است که دستیاران تکنسین یخچال ما به خانه ها می روند. معمولاً خرابی هزینه بالایی ندارد، اما اگر مورد شماست، منتظر تماس برای رفع آن نباشید. اگر یخچال شما NO FROST است، اگر گزینه No Frost به خوبی کار کند، هرگز این مشکل را نخواهید داشت. اگرچه در برخی موارد در یخچال‌های بدون برفک توانسته‌ایم بخریم که مقاومت‌ها، پروب‌های دما، ترموستات‌ها یا حتی برد الکترونیکی مسدود و شکسته شده‌اند.

مدار یا برد الکترونیکی:
قبلاً این شکست ها وجود نداشت. امروزه 99 درصد از دستگاه ها آن را دارند. با این بشقاب یخچال ما زندگی ما را آسان می کند. اگر این تقصیر شما در قیمت است، می تواند بین 80 تا 500 یورو باشد، همه چیز به مدل یخچال شما بستگی دارد، در بسیاری از موارد توصیه می کنیم به دلیل هزینه بالا آن را تعمیر نکنید.

نشت گاز:
این یکی از جدی ترین خرابی هاست، در 90 درصد موارد غیر قابل جبران هستند، مقدار آن زیاد می شود یا از محل نشتی نمی توان فهمید. در برخی موارد خدمات فنی ما می تواند نشتی را تشخیص دهد و تعمیر شده است، اگر قابل تعمیر باشد قیمت آن خیلی بالا نیست. مورد دیگر این است که یخچال گزینه ای است که می تواند اواپراتور جدید قرار دهد، اگرچه ارزش این تعمیر بسیار بالا است، از 400 یورو به بالا. که گزینه شارژ مجدد گاز را به شما نمی دهند، زیرا مجبور خواهید بود دائماً این کار را انجام دهید و در نهایت گران تر می شود.

ترموستات:
این معمولاً تقسیم‌بندی ارزان‌ترین است، بسته به مدل یا سازنده، قیمت آن می‌تواند بین 70 تا 150 یورو باشد.

موتور یخچال یا کمپرسور:
رفع این مشکل ارزان نیست، علاوه بر این، خیلی سریع متوجه خواهید شد که یخچال شما کاملاً سرد خود را از دست می دهد. قیمت می تواند بین 200 یورو تا 400 یورو باشد، همه چیز به مدل و مارک یخچال بستگی دارد.


نکته مهم: قیمت هایی که در اینجا نشان داده شده است به عنوان مثال، ما قصد نداریم قیمت های ثابتی ارائه دهیم، بودجه به عوامل زیادی بستگی دارد، مدل یخچال، برند و غیره. برای اطلاعات بیشتر، با تکنسین های ما مشورت کنید.

برای ماندگاری بیشتر یخچال چه کار کنم؟

مطمئناً دوست ندارید که از روزی به روز دیگر یخچال شما از کار بیفتد، خانه بدون یخچال امروزه تقریباً غیرممکن است. یخچال یک وسیله ضروری است، همه ما می دانیم که چگونه از آن استفاده می شود، اما نحوه نگهداری آن را نمی دانیم، دانستن این جنبه ها به عمر یخچال شما کمک می کند تا سال ها طول بکشد، بنابراین توجه داشته باشید که چرا این مورد برای شما جالب خواهد بود:


1- یک اشتباه بسیار رایج این است که گاهی اوقات ظروف داغ را در یخچال می گذاریم، این برای دستگاه شما خوب نیست، زیرا موتور آن برای مدت طولانی 100% شروع به کار می کند تا دما به وجود خود بازگردد. قبل از گذاشتن آنها، اجازه دهید ظروف خنک شوند.

2- ظروف حاوی مایع را بپوشانید تا رطوبت اضافی ایجاد نکند

3- در را برای مدت طولانی باز نکنید، این کار باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

4- آیا می دانید با قرار دادن صحیح محصولات از ایجاد انسداد در دریچه های هوا جلوگیری می کنید؟ اگر این کار را به درستی انجام دهید، یخچال شما به انرژی کمتری نیاز دارد و عملکرد آن را بهبود می بخشد.

5- هرگز به 100% تایمر دمای استاندارد اعتماد نکنید، ما توانسته ایم بررسی کنیم که خرابی های زیادی وجود دارد، توصیه می شود یکی را کنار بگذارید، در فروشگاه های سخت افزار معمولا قیمت آنها بیشتر از 3 نیست. یورو

6- در دفترچه راهنمای دستگاه اطمینان حاصل کنید که دماها درست است، پایین بودن دما به این معنی نیست که مواد غذایی داخل آن بهتر نگهداری می شود.

7- اگر به مرخصی می روید و یا بیش از 15 روز می خواهید دور باشید، توصیه می شود دستگاه را جدا کرده و همچنین با در باز باشد، به این ترتیب بو جمع نمی شود.

8- تمیز کردن یخچال بسیار مهم است، بهتر است هر 4 ماه یکبار آن را به طور کامل، داخلی و غیره تمیز کنید. واشرهای بیرونی و داخلی از جمله لاستیک ها را به خوبی تمیز کنید، اگر مشاهده کردید که لاستیک ها در وضعیت نامناسبی قرار دارند، آنها را تعویض کنید، زیرا بخش بسیار مهمی از یخچال است و از عدم نشتی و عدم نشتی اطمینان می دهد. دما حفظ می شود.

9- فریزر را حداقل سالی یکبار یخ زدایی کنید

چه لوازم یدکی برای یخچال در روز می توانیم داشته باشیم؟

در خدمات تعمیر یخچال خود در مادرید، ما انبار زیادی برای خدمات تعمیرات خود داریم، بنابراین در 90٪ موارد می توانیم در اولین بازدید راه حل ارائه دهیم، ما برای کلیه تعمیرات خود با قطعات اصلی و با کیفیت کار می کنیم:


- موتورها و فن ها - ماژول های الکترونیکی - توری های تهویه - پروب های دما - ترموستات ها - لولای درها - لامپ ها، لامپ ها - قفسه های بطری - ضد آب و هوا، آب بندی درب ها - کشوها و سینی ها - شیر برقی - فیلترهای آب - کلیدها - لوازم جانبی - تابلوهای الکترونیکی - و مقدار بیشتر...

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران