تعداد بازدید : 451
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۹/۶
کاربران آنلاین : 0
solmazsk
۱۴۰۰/۹/۶ ۱۲:۴۲:۵۲
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۹/۱۴ ۱۲:۱۵:۱۶

یخچال بدون درب فروشگاهی

(ویرایش)

یخچال  پرده هوا، به یخچال های بدون دربی گفته می شود که هوا و سرما را در طبقات خود پخش نموده و مواد غذایی و دیگر موادی که نیاز به نگهداری در یخچال دارند، را تازه و سال نگه می دارد. این یخچال ها در فروشگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و از مهم ترین و محبوب ترین تجهیزات فروشگاه ها و هایپرمارکت ها می باشند.

یخچال پرده هوا از چندین طبقه تشکیل شده است و به دلیل اینکه بدون درب هستند دیگر از دردسرهای باز و بسته کردن درب یخچال آسوده هستید . نکته مهمی که در هنگام خرید یخچال پرده هوا باید به آن توجه کنید ظرفیت آن است که متناسب با نیاز شما باشد، در غیر این صورت هزینه اضافی مصرف انرژی را بر دوش شما می گذارد.این یخچال ها معمولا برای نگه داری انواع محصولات لبنی،نوشیدنی ها، میوه ها و.... مورد استفاده قرار می گیرند.

عملکرد یخچال پرده هوا به چه صورتی است؟
این یخچال ها که نام دیگر آن ها،یخچال روباز فروشگاهی است، منافذ بسیار ریزی در فضای زیر طبقات آن وجود دارد که هوای سرد به آرامی در داخل یخچال جابجا می شود.دمای این یخچال در کمتر از یک دقیقه به حد مطلوب می رسد.یخچال پرده هوا در دو نوع ایستاده و خوابیده طراحی شده است.

 

با تثبیت دمای یخچال،گردش مداوم هوای سرد باعث می شود هوای داخل محفظه همیشه مطبوع باشد .ویژگی های منحصر به فرد این یخچال باعث شده محبوبیت آن در بین مشتری های فروشگاه های زنجیره‌ای و همین طور صاحبان فروشگاه ها دو چندان گردد .

بزرگترین مزیت این یخچال صنعتی چیدمان و برداشتن سریع و بی دردسر اجناس از داخل آن و فضای بسیار زیاد موجود در یخچال می باشد.

منبع:

یخچال بدون درب فروشگاهی

https://uranoosboroodat.com/
https://aminbrodatsarma.com/
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران