تعداد بازدید : 417
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۹/۹
کاربران آنلاین : 0
otiyana
۱۴۰۰/۹/۹ ۱۶:۲۸:۴۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۹/۲۸ ۱۲:۲۰:۱۶

تنظیمات دستگاه حضور و غیاب

(ویرایش)

تنظیمات تاریخ و ساعت در انواع دستگاه حضور و غیاب

تنظیمات انواع دستگاه های حضور و غیاب شامل نرم افزار یا مکانیزمی است که برای نظارت و ثبت زمان شروع و پایان کار کارکنان استفاده می شود. هدف همه دستگاه های حضور و غیاب ثبت تعداد ساعات کار هر فرد، وقت شناسی و ثبت حوادث احتمالی در طول روز کاری آنها است.

تنظیمات دستگاه حضور و غیاب برای ردیابی و نظارت بر شروع و توقف کار کارکنان استفاده می شود. تنظیمات دستگاه حضور و غیاب به کارفرما این امکان را می دهد تا بر ساعات کار و ورود دیر هنگام، خروج زود هنگام، زمان استراحت و غیبت کارکنان خود نظارت داشته باشد.

چرا تنظیمات دستگاه حضور و غیاب مهم است؟

تنظیمات دستگاه حضور و غیاب کارکنان به بخش منابع انسانی کمک می کند تا ببیند چه کسی و در چه ساعتی در ساعات کاری کار می کند.

به وسیله تنظیمات دستگاه حضور و غیاب می توانید مطمئن باشید که حقوق کارکنان خود را فقط برای زمان کار آنها می پردازید. تنظیمات دستگاه حضور و غیاب کارکنان تصویر دقیقی از هزینه نیروی کار سازمان را ارائه می دهد.

تنظمیات، پردازش، تجزیه و تحلیل داده ها در دستگاه حضور غیاب، غالبا در منوی اصلی نرم افزار قرار داده شده است. پس از انجام تنظیمات تاریخ و ساعت، با گزینش کلید پردازش داده ها، شما می توانید سوابق حضور غیاب را در هر بخش از سازمان در زمان دلخواه خود ردیابی کنید.

بدین وسیله سوابق همه کارکنان با جزئیات کامل در دسترس خواهد بود و امکان ارسال گزارشش های هفتگی یا ماهیانه حضور و غیاب کارکنان وجود دارد. بدین ترتیب برای گرفتن خروجی از نتایج فقط باید در منوی مربوطه روی کلید خروجی کلیک نمائید.

تنظیمات ساعت و تاریخ دستگاه حضور و غیاب چگونه است؟

کار اصلی دستگاه های حضور و غیاب ثبت ساعت و تاریخ دقیق ورود و خروج افراد به سازمان به منظور نظارت دقیق مدیران بر ساعات کاری کارکنان و ورود و خروج آنها می باشد.

با بکارگیری دستگاه حضور و غیاب محاسبه اضافه‌کاری‌ها، تاخیر ها و غیبت ها و مرخصی های ماهیانه یا ساعتی دیگر دشوار نیست و کارفرمایان و حسابداران با استفاده از این اطلاعات به راحتی حقوق و دستمزد کارمندان را محاسبه می نمایند.

همانطور که ملاحظه نمودید تنها وظیفه دستگاه حضور و غیاب ثبت ساعت و تاریخ کار کارکنان است. به منظور شروع کار دستگاه های حضور و غیاب، ابتدا باید ساعت و تاریخ را در آنها تنظیم کرد که با توجه به نوع هر دستگاه متفاوت است.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران