تعداد بازدید : 414
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۲۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۹/۲۳
کاربران آنلاین : 0
طراح لوگو
۱۴۰۰/۹/۲۳ ۱۷:۴۵:۴۰
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۹/۲۳ ۱۷:۴۵:۵۸

نکات مهم ایجاد برند بوک برای لوگو

(ویرایش)

راهنمای سبک برند یک آیین نامه است که توضیح می دهد چگونه یک سازمان از طریق آرم ، انتخاب فونت و رنگ ، عکاسی و موارد دیگر خود را به جهانیان معرفی می کند. به عبارت دیگر ، این یک ابزار مرجع است که به حفظ قوام در آنچه یک مارک به نظر می رسد ، احساس می کند و به نظر می رسد کمک می کند. این بسیار قدرتمند است که برخی از مردم حتی آن را یک کتاب مقدس می نامند ، اما اجازه ندهید که شما را مرعوب کند - اینها فقط نامهای مختلفی برای همان سند هستند.

برند بوک برای لوگو و آرم یک دفترچه راهنمای استفاده از لوگو می باشد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی لوگو اینجا کلیک کنید. استفاده از یک کتاب مارک تضمین می کند که مارک شما یکسان به نظر می رسد و احساس می کند ، حتی اگر افراد مختلفی در زمینه خدمات به مشتریان ، بازاریابی ، طراحی و فروش کار می کنند.

چرا دستورالعمل های برند مهم هستند?
-
به هویت برند خود به عنوان شخصیت شرکت خود فکر کنید. اینگونه است که جهان شما را به رسمیت می شناسد و شروع به اعتماد به شما می کند. اگر می بینید کسی همیشه نگاه می کند و به نظر می رسد چگونه عمل می کند ، احساس نمی کنید که می دانید آنها چه کسانی هستند و مطمئناً به آنها اعتماد نخواهید کرد.

طراحی طلسم یک پاندا فشرده
توسط adamuk
تصور کنید که یک همکار که همیشه پیراهن لباس پوشیده از شلوارک را پوشیده است ، موهای خود را به طور مرتب کوتاه می کند. حال تصور کنید که آیا همان فرد یک روز بدون لباس ، لباس شلوار جین بریده شده و ورزش یک خال کوبی جدید از ببر سوار بر موتور سیکلت از طریق شعله های آتش ، وارد کار شد. احتمالاً احساس ناراحتی می کند زیرا این چیزی نیست که شما قبلاً به آن عادت کرده اید. حتی ممکن است با او چک کنید تا مطمئن شوید همه چیز خوب نیست.

همین منطق در مورد مارک ها نیز صدق می کند: ناسازگاری باعث سردرگمی و بیگانه شدن مشتریان شما می شود. یک راهنمای سبک مهم است زیرا به شما کمک می کند تا تجارت شما به طور مداوم در تمام تیم ها و کانال ها ارتباط برقرار کند.

مؤلفه های اصلی هویت برند
-
قبل از ایجاد یک راهنمای سبک ، باید نام تجاری خود را بشناسید. پنج مؤلفه اصلی وجود دارد: مأموریت ، بینایی ، مخاطب هدف ، شخصیت برند و ارزشهای اصلی. برای اطلاعات بیشتر و منبع برند بوک اینجا کلیک کنید.

با هم ، اینها مهمترین چیزهایی هستند که برای لوگو برند شما لازم است زیرا آنها به جهانیان می گویند که شما برای چه چیزی ایستاده اید. تمام قسمت های دیگر راهنمای سبک برند شما عناصر ملموس هستند که آن اجزای اصلی را از طریق طراحی لوگو به جهان ارتباط می دهند.

ماموریت و چشم انداز: بیانیه ماموریت در مورد دلیل وجود شرکت شما و بیانیه بینایی در مورد جایی که می خواهید نام تجاری شما برود بنویسید. اینها می توانند بزرگ باشند (شما می خواهید دنیا را تغییر دهید) یا کوچک (شما یک مشکل کوچک و آزار دهنده را حل می کنید) ، تا زمانی که آنها به مارک شما صادق باشند.

مراحل آماده سازی یک مارک برای یک راهنمای سبک
مخاطب هدف: توصیف کنید که مشتریان شما چه کسانی هستند و چرا به شما احتیاج دارند (یعنی. چگونه محصولات یا خدمات شما مشکلات خود را حل می کنند). اگر تحقیقات بازار را انجام داده اید ، هرگونه بینش را که می تواند به تیم شما کمک کند تا به طور مؤثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کند ، درج کنید. در اینجا یک راهنمای عمیق تر در مورد چگونگی تعریف مخاطب هدف خود آورده شده است.

شخصیت: لیستی از 3-5 صفت را تهیه کنید که مارک شما را توصیف می کند. این لحن را برای طراحی و نوشتن تنظیم می کند. آیا شما پیشرفته یا دمدمی هستید? کلاسیک یا مرسوم ، مد روز? از تیم خود برای ورودی و چشم انداز بخواهید.
نکته: همچنین می توانید لیست 3-5 صفت را که مارک شما نیست ، لیست کنید. در حقیقت ، بسیاری از آژانس های تبلیغاتی پروژه های برندسازی خود را با یک تمرین "Is / Is" آغاز می کنند.

مقادیر: اصول راهنما را برای تصمیمات و اقدامات شرکت تعیین کنید. ارزش های به یاد ماندنی باعث می شود تیم شما بتواند در مارک تجاری خود بماند.

نحوه ایجاد راهنمای سبک برند در 5 مرحله
-
مرحله 1: الهام بخش راهنمای برند را جمع کنید
شما این جمله را شنیده اید که یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد ، درست است? با صرفه جویی در نقاط مرجع که در مارک احساس می کنید ، راهنمای سبک برند خود را آماده کنید. برای فرآیند rebranding 99designs ، هر تیم یک هیئت مدیره Pinterest ایجاد کرد تا نشان دهد که ارزشهای اصلی برای آنها چیست. این یک تمرین عالی است که باعث می شود افراد زیادی در یک شرکت درگیر شوند و به ایجاد خرید کمک می کنند.


آنچه در گذشته برای نام تجاری شما کار کرده است? نمونه هایی از تبلیغات موفق ، ایمیل ، نامه پستی و غیره را جمع آوری کنید.
مارک های دیگر چه کاری را انجام می دهند که دوست دارید?
چه سؤالاتی بارها مطرح می شود? بازخورد مکرر را پیگیری کنید. اگر توجه دارید که همان یادداشت را به نویسندگان و طراحان خود می دهید ، ممکن است اضافه کردن به راهنمای سبک شما مفید باشد.
اینها نمونه های مشخصی برای تعریف ظاهر و احساس برند شما به شما می دهد.

در مورد آنچه دوست دارید و دوست ندارید یادداشت های خاصی بسازید (به عنوان مثال. تصویر بر روی مارک است اما متن درست نیست). ممکن است در پایان با استفاده از برخی از این مواد در بخش تصاویر یا مارک های صوتی راهنمای خود استفاده کنید.

مرحله 2: 6 عنصر راهنمای اصلی برند را تعریف کنید
هنگامی که الهام خود را جمع کردید ، وقت آن است که با یک طراح کار کنید تا همه این موارد را جمع کنید. یک طراح را انتخاب کنید که به خوبی ارتباط برقرار کند و باعث راحتی شما شود. طراحی برند فرایندی از کشف است و طراح شما در این فرآیند شریک زندگی شما خواهد بود. او ممکن است ایده هایی داشته باشد یا ورودی را که شما در نظر نگرفته اید ارائه دهد.

6 عنصر اساسی یک راهنمای سبک برند
شش عنصر اساسی وجود دارد که باید در هر راهنمای سبک برند بروید. اینها باید اولین مواردی باشند که شما با طراح خود در اولویت قرار می دهید. برخی از این موارد ممکن است قبلاً ایجاد شده باشد (مانند آرم شما). اما برای دیگران می خواهید به تابلوهای الهام بخش خود برگردید. یک طراح به شما کمک می کند تا آن روحیه ها ، احساسات و تصاویر را بگیرید و آنها را به عناصر برند ملموس تبدیل کنید.

عنصر 1: داستان برند
نام تجاری خود را به جهانیان معرفی کنید. خلاصه ساده به مردم بینش می دهد تا به قلب و روح شرکت شما کمک کنند ، که به آنها کمک می کند تا نحوه نمایندگی برند شما را درک کنند.

چشم انداز و مأموریت 99d
پنج مؤلفه اصلی برند که قبلاً در مورد آنها بحث کردیم - ماموریت ، دید ، مخاطب ، شخصیت و ارزش ها - همه می توانند در آن گنجانده شوند. یا ممکن است تصمیم بگیرید که فقط بخشی از آن را به صورت عمومی به اشتراک بگذارید.

آنچه را که می تواند به عنوان یک مرجع مفید باشد ، سنجید. هر چیز دیگری در دستورالعمل های برند شما باید در مورد این مؤلفه های اساسی صادق باشد.

عنصر 2: دستورالعمل های آرم
ممکن است بدانید که آرم شما باید چه رنگی باشد ، اما آیا می دانید در محیط های مختلف چگونه به نظر می رسد? این بخش از راهنمای سبک برند شما اطمینان می دهد که از آرم شما به روشی که در نظر گرفته شده استفاده می شود. همچنین از اشتباهاتی مانند کشش ، تغییر ، تراکم یا تراز مجدد جلوگیری می کند - که می تواند پیام اشتباهی ارسال کند.

دستورالعمل های برند dos و don
تمام نسخه های تأیید شده از آرم خود را درج کنید ، زمان استفاده از هر کدام را توصیف کنید و نمونه های بصری را نشان دهید تا واقعاً روشن شود.

اندازه: حداقل اندازه و نسبت های مناسب را لیست کنید.
فضا: اگر آرم به مقدار مشخصی از فضای سفید اطراف آن احتیاج دارد ، دستورالعمل های واضح را ارائه دهید.
رنگ ها: تغییرات (معکوس ، رنگی ، سیاه و سفید) را نشان دهید و چه زمانی از آنها استفاده کنید.
دان: این می تواند به همان اندازه مهم باشد که نشان دهد چگونه نمی خواهید از آرم خود استفاده شود.
به یک نقطه مرجع احتیاج دارید? دستورالعمل های 99designs را برای استفاده از آرم بررسی کنید.

عنصر 3: پالت رنگ برند
صحبت از رنگ ها ، تعریف یک پالت مارک تجاری مسیری طولانی را برای ایجاد یک ظاهر و احساس مداوم طی می کند. بیشتر مارک ها چهار یا کمتر رنگ اصلی را انتخاب می کنند و خیلی دور از رنگ آرم خود دور نمی شوند.

پالت رنگی طراحی هویت heineken
پالت رنگی از دستورالعمل های برند Heineken.
انتخاب یک رنگ روشن برای پس زمینه ها ، رنگ تیره تر برای متن ، رنگ خنثی و همچنین رنگی که ظاهر می شود ایده خوبی است. هاینکن این قانون انگشت شست را به یک تی شرت دنبال می کند.

در راهنمای سبک خود ، دسته هایی از رنگ های مارک خود را نشان دهید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مورد نیاز برای تولید دقیق آن رنگ را در هر کجا که پیام مارک شما باشد ، درج کنید.

مطابقت رنگی: نام و شماره PANTONE
چاپ رنگ: CMYK
رنگ دیجیتال: کدهای RGB و HEX
در اینجا چند ابزار آنلاین مفید برای کمک به شما در انتخاب یک طرح رنگی یا تبدیل رنگ دیجیتال به مقادیر دیگر ارائه شده است.

عنصر 4: دستورالعمل های تایپوگرافی و قلم
بخش بزرگ دیگری از طراحی هویت ، انتخاب قلم است. نیازهای برند شما دیکته خواهد کرد که آیا یک خانواده نوع تمام نیازهای شما را برآورده می کند یا می خواهید چندین قلم مارک را تعریف کنید. یک قانون خوب استفاده از یک قلم متفاوت از آنچه در آرم شماست استفاده می کند ، زیرا کنتراست به ایستادگی آن کمک می کند. یک طراح فصلی می تواند شما را در این فرآیند راهنمایی کند.

نوع طراحی هویت مطلق
نوع اصلی از دستورالعمل های برند Absolut.
مهم نیست که طرح تایپوگرافی شما چقدر ساده یا پیچیده است ، با توضیح انتخاب و ارائه دستورالعمل های واضح برای استفاده ، اطمینان حاصل کنید که از همه روش های مناسب استفاده شده است.

معرفی: داستان نوع چهره هایی را که استفاده می کنید ، نحوه ارتباط آنها با نام تجاری شما و آنچه را که برای هر یک از آنها استفاده می شود (عناوین ، متن بدن ، زیرنویس ها و غیره) بگویید.).
تراز: اگر می خواهید کپی همیشه راست ، چپ یا محور باشد ، آن را روشن کنید.
فاصله: برای حفظ سبک ثابت هنگام تغییر اندازه قلم ، نسبت های ردیابی و کرنر را درج کنید.
عنصر 5: دستورالعمل های تصویر
تصاویر نام تجاری nike football
دستورالعمل تصاویر از کتاب مارک Nike Football.
وقتی این شرکت شماست ، یک غریزه طبیعی دارید که عکس ها و تصاویر برای مارک شما مناسب است. بخش تصاویر در راهنمای سبک شما ، هر کس دیگری را در جهت صحیح هدایت می کند بدون اینکه تأیید بیشتری به کارهای شما اضافه کند.

می توانید به چند روش مختلف به این موضوع نزدیک شوید. حتی ممکن است از برخی از نکات الهام بخش جمع آوری شده برای تهیه راهنمای سبک خود استفاده کنید!

بهترین تمرین: نمونه هایی از تصاویر را نشان دهید که برای برند شما عملکرد خوبی داشته اند. اطمینان حاصل کنید که به روشهای اصلی ارتباط شرکت شما ، خواه یک فروشگاه چاپی یا یک حساب اینستاگرام ، پرداخته اید.
Aspirational: اگر تمام نمونه هایی را که می خواهید برای مارک خود داشته باشید ، آنچه را که از مارک های بزرگتر احساس می شود ، پیدا کنید. این هنوز هم به تیم شما حس می دهد که سبک را با هم تراز کند ، به علاوه هرگز به هدف بالا آسیب نمی رساند!

 

طراح لوگو
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران