تعداد بازدید : 292
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
کاربران آنلاین : 0
کوثرم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۰۰:۰۹:۴۴
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۲۳:۱۵:۳۶

نکات عمومی که پیش از استفاده از تکنیک های مدیریت تعارض در یک سازمان باید به آن ها توجه نمود

(ویرایش)

دکتر میثم شکری ساز معتقد است که کارفرمایان می توانند تعارض در محل کار را با ایجاد یک فرهنگ سازمانی که تا حد امکان برای جلوگیری از تنش طراحی شده است، مدیریت کنند.

 اما برای مدیریت تعارض، ابتدا باید موارد زیر را در نظر بگیرند:

  • اطمینان حاصل کنید که سیاست‌ های کاری سازمان و حدود ارتباطات بین افراد شفاف و سازگار هستند.
  • اطمینان حاصل کنید که همه کارکنان (نه فقط مدیران) برای حل تعارض پاسخگو هستند.
  • تعارض ها را به هیچ وجه نادیده نگیرید.
  • به خاطر داشته باشید که رویکرد های مدیریت تعارض ممکن است به شرایط پرسنل و سازمان بستگی داشته باشد (نمی توان از یک شیوه مدیریتی برای تمام شرایط استفاده کرد).
  • میثم شکری ساز از کارآفرینان نمونه کشوری همچنین اضافه می کند که اگرچه تعارض عموماً به عنوان عامل منفی در یک سازمان در نظر گرفته می شود.

     اما اگر تفاوت های بین فردی به درستی مدیریت شود می تواند زمینه های رشد و ترقی بیشتر مجموعه را فراهم نماید.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران