تعداد بازدید : 353
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱/۱۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۱/۱۷
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۱/۱/۱۷ ۱۶:۲۵:۲۶
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۳/۹ ۰۹:۴۷:۵۵

ویژگی های بوتاکس دیستون

(ویرایش)

چرا بوتاکس بهترین راه است؟
بوتاکس گزینه‌ای سریع و کارآمد برای از بردن چروک است. اثر بوتاکس بین ۴ تا ۷ روز پس از تزریق مشخص می‌شود. جلسه یا جلسات درمان با بوتاکس معمولاً ۲۰-۴۵ دقیقه طول می‌کشند. هنگام شروع باید منتظر یک درد و ناآرامی ملایم و کم را داشته باشید.

با توجه به روش درمان، می‌توانید سه تا ده تزریق در هر منطقه درمان انجام دهید. اثرات تزریق بوتاکس دیستون به تعداد تزریق قبلی بین ۴ تا ۶ ماه طول می‌کشد. اگر در یک سال هر سه ماه تزریق بوتاکس انجام شود، کم‌کم فاصله‌ی بین تزریق‌های بعد بیشتر خواهد شد، یعنی در عمل اثرات بیشتر بوتاکس در تزریقات کمتر حاصل می‌شود.

بوتاکس با یک سوزن ریز به محل‌هایی از عضلات صورت تزریق می‌شود که مسئول چین و چروک‌ها و خطوط اخم هستند و شل شدن عضلات را به همراه دارند. بوتاکس جلوی انتقال سیگنال از عصب به عضله را می‌گیرد و انقباض و ایجاد چروک‌های بد را کاهش می‌دهد.
پلک زدن زیاد و یا اخم کردن در طول زندگی می‌تواند ایجاد چین و چروک در پوست را به همراه داشته باشد. با گذشت زمان، پوست حالت ارتجاعی کمی خواهد داشت یا حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و خطوط اخم بین ابروها ظاهر شده و باقی خواهد ماند و ظاهری مسن و پیر را برای فرد رقم خواهد زد، ممکن است باعث عصبانیت و ناراحتی شود. استفاده از بوتاکس نتایج قابل توجهی را به همراه دارد.

بوتاکس دیستون باعث از بین بردن چین و چروک‌های ریز می‌شود که میزان استفاده از این بوتاکس به عمق چروک‌ها بستگی دارد.

قبل از انجام بوتاکس چه کنیم ؟
از استفاده‌ی داروهای رقیق کننده خون و کافئین دار، یک هفته قبل از درمان با بوتاکس خودداری کنید.
حداقل باید دو هفته از آخرین لایه برداری پوست شما گذشته باشد.
بعد درمان چه کنیم؟
حدودا هر جلسه درمانی، دو ساعت طول می‌کشد.
تا دو هقته بعد به سراغ هیچ عمل زیبایی دیگری نروید.
از ورزش سنگین و قرار گرفتن در معرض گرما و نورخورشید حداقل تا ۳ روز اجتناب کنید.
عضلات قسمت‌هایی که مورد درمان قرار گرفته است را تا ۴ ساعت بعد از درمان منقبض کنید، ابروها را جمع کنید بالا بکشید و اجازه دهید سم به تمام عضلات برسد.
نقاطی که تازه تزریق صورت گرفته را لمس نکنید و نمالید، حداقل تا ۴۸ ساعت پس از تزریق از ماساژ دادن پرهیز کنید، چون سم تزریق شده باید در جای خود بماند.
اگرد در محل تزریق کبودی ایجاد شد از کرم آرنیکا استفاده کنید.
برای دردهای خفیف پس از عمل نیز می‌توانید از پاراستامول استفاده کنید.
بهبود محل درمان ممکن است تا یک ماه طول بکشید؛ لذا ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد هم ممکن است در ظاهر خطوط اخم بین ابروها شاهد لطافت باشید.

ظاهر شدن نتایج ممکن است تا ۴ ماه طول بکشد. نتایجی که ظاهر می‌شود ممکن است متفادت باشد، پس حتما با پزشک مربوطه خود در تماس باشید.

قیمت بوتاکس دیستون چقدر است؟
میزان هزینه به خود شما و نیازهایی که دارید بستگی دارد و هم روش و هم هزینه درمان ممکن است متفاوت باشند. قبل از شروع به درمان حتما با مشاوران و یا پزشک زیبایی خود تماس بگیرد.

اگر به هر کدام از مواد موجود در بوتاکس حساسیت دارید، نسبت به سایر محصولات سم بوتولینوم مانند Myobloc  Dysport یا Xeomin واکنش آلرژیک دارید و یا عفونت پوستی در محل تزریق دارید، بوتاکس دیستون را استفاده نکنید.

بوتاکس و تغییر رنگ پوست
افراد زیادی از اقوام با رنگ پوست مختلف با دیستون درمان شده‌اند. تزریق بوتاکس دیستون فقط بر روی عضلات زیرین است، پس هیچ گونه نگرانی جهت تغییر رنگ پوست یا تاثیر بر روی بافت بدن شما وجود ندارد.

انواع بوتاکس دیستون
بوتاکس دیستون ۵۰۰ واحدی
بوتاکس دیستون ۳۰۰ واحدی

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران