تعداد بازدید : 281
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱/۲۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۱/۲۵
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۱/۱/۲۵ ۱۲:۵۷:۴۷
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۳/۹ ۰۹:۴۷:۵۵

هایفوتراپی روشی برای جوانسازی

(ویرایش)

هایفو چیست؟
HIFU یا HIFU، یک میانبر اولتراسوند متمرکز با شدت بالا است. HaiFi یک روش نسبتا جدید در درمان های لوازم آرایشی برای سفتی و بالا بردن پوست است که بدون درد و غیر تهاجمی است و می تواند آسانسور چهره را جایگزین کند.

 از سونوگرافی استفاده می کند. یعنی امواج مشابه در دستگاه های اولتراسوند استفاده می شود. با این حال، در هایفوتراپی ، این امواج انرژی یک لایه خاص از پوست را تمرکز می کنند و تولید فیبرهای کلاژن را تحریک می کنند. کلاژن مسئول تقویت بافت های بدن، از جمله پوست است؛ بنابراین، این باعث می شود که پوست ما قوی تر و بدون چین و چروک باشد.

هایفوتراپی چندین سال برای درمان تومورهای سرطان زا استفاده می شود. استفاده از این روش برای درمان های زیبایی در سال 2008 پیشنهاد شد. هایفو توسط آژانس مواد غذایی و دارویی ایالات متحده (FDA) در سال 2009 با استفاده از Brows تایید شد. در سال 2014، FDA استفاده از این روش را برای بهبود وضعیت خطوط و چین و چروک در اطراف گردن خط و سینه بالا تایید کرد.

با توجه به تازگی این درمان، برخی از کاربردهای آن هنوز توسط FDA تایید نشده است، اما هیچ شواهدی وجود ندارد که استفاده های مختلف هیپرترمی مضر یا مضر باشد و این روش بسیار امن تر از جراحی زیبایی شناختی است.

اگر چه هیچ آزمایش بالینی گسترده ای از درمان با HaiFi وجود ندارد، چندین مطالعه کوچکتر نشان داده اند که برای افزایش فرد و بهبود ظهور چین و چروک، ایمن و موثر است.

افرادی که این درمان را دریافت کرده اند می توانند پس از چند ماه با اثرات مثبت دیده شوند؛ بدون در نظر گرفتن خطرات و اثرات نامطلوب عملیات زیبایی شناختی و عملیات بلند کردن.برای چه کسی هایفوتراپی است؟
به طور کلی، این درمان بسیار مناسب برای افراد بین 30 تا 75 سال است که از پوست آرام آرام تا متوسط ​​رنج می برند و می خواهند روند پیری پوست را تاخیر کنند.

هدف اصلی روش Haififa این است که میزان پیری را کاهش دهد، به طوری که در متقاضیان جوانتر، پاسخ بیشتری به درمان می بینیم. متقاضیان بیش از 25 سال نیز می توانند از این درمان به عنوان یکی از موثرترین روش های جلوگیری از پیری پوست استفاده کنند.

افرادی که پوست آنها به علت قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اشعه های ماوراء بنفش یا آرامش قوی پوست آسیب دیده است، نیاز به چندین جلسه درمان برای دستیابی به نتایج مورد نظر دارد.


افراد مسن تر از پوست به شدت آرام و آرام در اطراف گردن رنج می برند معمولا متقاضیان hyperthermia خوب نیستند و ممکن است به جراحی نیاز داشته باشند. این روش برای افراد مبتلا به زخم، عفونت، آکنه کیست و ایمپلنت های فلزی در منطقه هدف مناسب نیست.
برنامه های کاربردی برای هایفو
به گفته انجمن آمریکایی جراحی پلاستیک لوازم آرایشی و بهداشتی، HaiFi و دیگر تکنیک های جوان سازی که پوست را جوان نمی کنند، می تواند جایگزین برای بلند کردن یک فرد باشد. از سال 2008، شهرت HaiFi برای درمان زیبایی پوست به سرعت در حال رشد است، و در سال های اخیر استفاده از این روش به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در 5 سال گذشته، استفاده از هایفوتراپی حدود 60 درصد افزایش یافته است.

HaiFi دارای مزایای زیبایی و جوان سازی پوست است و برخی از آنها عبارتند از:

چروک را بر روی پوست کاهش دهید
سفت شدن پوست آرام و آرام در ناحیه گردن و چانه (به نام یک گردن ترکیبی)
چشمانتان، ابروها و پلک ها را بلند کنید
افزایش وضعیت خط چانه
سر و صدا کردن و سفت کردن پوست روی صورت
بالا بردن گردن و گردن
طراحی لبخند را تغییر دهید
می تواند برای تمام رنگ های پوستی در هر زمان انجام شود.

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران