تعداد بازدید : 363
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۲/۲۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۲/۲۴
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۱/۲/۲۴ ۱۶:۱۹:۵۴
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۴:۵۴:۲۸

سنگ مزار گرانیت

(ویرایش)

کتیبه روی سنگ قبر


معیار دیگری که بر زیبایی سنگ قبر تأثیر می گذارد ، متنی است که روی سنگ حک شده است. این اشعار شامل ترانه های مشهور و ناشناخته نوشته شده یا برای توصیف انسانهای خالص یا توصیف دلتنگی ابدی ناشی از جلسه ای است که قبلاً اتفاق افتاده است!

این ترانه ها با یک خط ریتمیک و جذاب بر روی سنگ قبر حک شده اند و افراد زنده سالهاست که آن مرحوم را می شناسند ، صرف نظر از شخصی که زنده بود ، همانطور که او روی سنگ قبر می نویسد! نوشتن روی سنگ قبر گرانیت عالیه اگر خواستید خدای نکرده سنگ قبر تهیه کنید به شما پیشنهاد می کنم برای  خرید سنگ قبر گرانیت اقدام کنید . دلیلش رو در ادای مقاله ذکر کردم

دوام و سختی مقبره ها
آنچه می تواند معیار اصلی هنگام انتخاب سنگ قبر باشد ، استقامت آن در برابر فرسایش ناشی از باد ، باران و نور خورشید است. زیرا سنگ قبر باید سالها در برابر فرسایش دوام آورد و نیازی به ترمیم نیست. این به دلیل هزینه های بالایی است که گاهی اوقات توسط سنگ قبر خانواده آن مرحوم انجام می شود.

انواع سنگ قبرهای مورد استفاده در ایران
سنگ از سیمیم اصفهان  یک سنگ گرانیتی سیاه با دانه های سفید در داخل است و از مقاومت خوبی در برابر گرما و هوای سرد و بد برخوردار است. سنگ سیمین اصفهان ، که کمتر از این نوع گرانیت شفاف است و دارای رگهای سفید و دانه های موجود در سنگ است.

Stone Shabk

این سنگ نیز به رنگ سیاه است که به دلیل زرق و برق و زرق و برق بسیار محبوب است و طرفداران زیادی وجود دارد.
سنگ مرمر سفید: این سنگ وارد شده از معادن سنگی در هرات ، افغانستان و رنگ آن سفید است ، اثر فوق العاده ای دارد و مقاومت ویژه ای در برابر سرما ، گرما و هوای بد دارد و درخشش آن به کیفیت آن بستگی دارد. عدم وجود رگ ها و خطوط موجود در سنگ باعث افزایش کیفیت آن می شود.

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران