تعداد بازدید : 286
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۳/۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۳/۴
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۱/۳/۴ ۱۶:۱۰:۴۸
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۳/۹ ۰۹:۴۷:۵۵

آیا لیزر زیر بغل ضرر دارد؟

(ویرایش)

یکی از آزاردهنده ترین نواحی موهای زیر بغل است که نیاز به مراقبت منظم دارد. هرچقدر هم که آنها را اصلاح کنید، به حالت عادی خود باز می گردند!

اما با لیزر، داشتن پوست صاف و بدون مو در ناحیه زیر بغل دیگر رویایی دست نیافتنی نیست. بدون شک شما علاقه مند به لیزر زیربغل هستید.  اگرچه این روش در کوتاه مدت گرانتر از تیغ و موم است، اما به شما این امکان را می دهد که با خرید ابزار اصلاح در هزینه های طولانی مدت صرفه جویی کنی همچنین میتوانید برای لیزر پا و دست نیز اقدام کنید 

این وضعیتی است که بسیاری از ما تجربه کرده ایم: پیراهن یا لباس مورد علاقه خود را پوشیده ایم و احساس می کنیم که فراموش کرده ایم پیشانی خود را بتراشیم. امیدوارم قبل از اینکه در معرض دید عموم قرار بگیرید، این را درک کرده باشید، تصور کنید اگر مدت طولانی اصلاح نکرده باشید و سلامت شخصی شما بدتر شده باشد، چقدر موهای شما بد می شود.

با لیزر موهای زائد به شما این آزادی داده می‌شود که راحت‌تر و معقول‌تر لباس بپوشید و نگران موهای زیاد نباشید و از شر بوی بد زیر بغل خلاص شوید. اگر می دانید قبل از لیزر زیر بغل چه کاری انجام دهید، می توانید عوارض لیزر مانند درد، سوزش و تورم آن ناحیه را کاهش دهید و سریعتر به نتایج دلخواه برسید مونتاژ لیزر.
تراشیدن مکرر پیشانی این ناحیه را مستعد رشد موهای زیر پوستی می کند. خطر ایجاد کیست و شکستگی در نتیجه اصلاح با تیغ نیز افزایش می یابد. اما لیزر موهای زائد کندولا با لیزر کندولا الکس راه حلی برای از بین بردن موهای زیر دست است.

با لیزر موهای زیر پوستی به طور کامل از بین رفت.پس از آن پلک ها را بسته و پوستی صاف برای شما ایجاد می کند. اصلاح، موم، تیغ برش و غیره را بردارید. درمان با لیزر زیر بغل به معنای واقعی کلمه فقط چند دقیقه است و شما به راحتی نتایج اولین درمان خود را خواهید دید.


لیزر موهای زائد زیر بغل بهترین گزینه برای یک روش حذف موهای زائد ناکارآمد است. تراشیدن مو زیر دست های سنتی مستلزم تکرار این روند حداقل به صورت هفتگی است. علاوه بر این، پوست تیغ بسیار حساس است و به راحتی می تواند مستعد تحریکات جزئی با تیغ باشد.


متخصصان پوست اغلب استفاده از لیزر موهای زائد زیر بغل را برای افرادی که پوستشان به راحتی تحریک می شود توصیه می کنند. البته متخصصان نکات قبل از لیزر زیر بغل را به بیماران ارائه می کنند تا با این روش نتیجه بهتری بگیرند و عوارض لیزر زیر بغل را کاهش دهند. موهای زیر بغل با لیزر موهای زیر پوستی را از بین می برد و همچنین از التهاب جلوگیری می کند که نتیجه روش های دیگر از بین بردن موهای زائد این ناحیه است. لیزر موهای زائد به شما امکان می دهد از آسیب های دردناک، تورم فولیکول های مو که در نتیجه نرم شدن پوست زیر بغل ایجاد می شود، جلوگیری کنید.


روش ساخت زیر بغل با لیزر


لیزر موهای زائد زیر بغل مانند هر قسمت دیگری از بدن باعث کاهش رشد موهای زائد در آن ناحیه شده و با برداشتن فولیکول های زیر پوست آن ها را از بین می برد.
مو در سه مرحله رشد می کند: مرحله آناژن یا رشد فعال، مرحله کاتاژن یا مهاجرت، و مرحله تلوژن یا استراحت. لیزر موهای زائد فقط زمانی که مو در حال رشد یا آناژن است. اثر دارد هنگامی که مو در حال تغییر یا شکستگی است، لیزر نمی تواند به فولیکول های مو آسیب برساند.

برای اطمینان از اینکه لیزر زیر بغل موثر بوده و رشد مو را هدف قرار می دهد، بیمار باید چندین جلسه را طی چند هفته تکرار کند، در این مدت موهایی که در مرحله دیگر هستند وارد فرآیند آناژن می شوند و تکنسین لیزر در جلسه بعدی با کندال در دسترس است. لیزر مو الکس، فولیکول های مو زیر بغل را هدف قرار می دهد.


زیرا موهای زیر دست معمولا ضخیم و تیره است. لیزر کندال الکس به کاهش سریع رشد مو کمک می کند و بلافاصله موهای زائد آن ناحیه را از بین می برد تا نتایج حتی پس از دوره درمان اولیه قابل مشاهده باشد. اگر توصیه های متخصص را در مورد اقدامات قبل از لیزر زیر بغل دنبال کنید. انجام کار کامل؛ به سرعت اثرات لیزر موهای زائد زیر بغل را خواهید دید.


قبل از لیزر زیر بغل چه باید کرد؟


طبق تحقیقات کندال، لیزر موهای زائد  اغلب برای از بین بردن موهای زائد صورت، گردن، گردن، سینه، پشت، اندام تناسلی، بازوها، پاها، انگشتان استفاده می شود. با یک متخصص پوست در مورد فرآیند، عوارض جانبی آن و اینکه آیا کاندیدای خوبی برای این روش هستید، آشنا شوید. اگر تصمیم به انجام لیزر موهای زائد کندال الکس دارید، دستورالعمل های لیزر را قبل از زیر بغل به دقت دنبال کنید.


1. با یک متخصص پوست مشورت کنید


 لیزر موهای زائد یک روش درمانی رایج است و امروزه در بسیاری از سالن ها و کلینیک های زیبایی از آن استفاده می شود. با این حال، تکمیل درمان با لیزر مو کندال الکس از متخصص پوست دارای مجوز انجام لیزر، ایمن ترین روشی است که می تواند به کاهش خطر لیزر موهای زائد، عوارض جانبی آن و بهبود پاسخ این روش کمک کند.واد

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران