تعداد بازدید : 315
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۲۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۵/۱۹
کاربران آنلاین : 0
sakara
۱۴۰۱/۴/۲۵ ۱۱:۵۶:۵۳
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۴ ۲۳:۰۸:۳۱

مدت اعتبار ویزای کار پس از تحصیل در کانادا چند سال است؟

(ویرایش)

به منظور دریافت ویزای تحصیلی کانادا ابتدا باید نامه پذیرش تحصیلی (LOA) را از یک موسسه یا دانشگاه معتبر دریافت کنید. برای دریافت پذیرش می‌توانید به دو شیوه اصلی آنلاین یا کاغذی اقدام کنید. توجه داشته باشید که این مرحله باید پیش از دریافت استادی پرمیت از سفارت کانادا انجام شود.

حداکثر مدت اعتبار ویزای کار پس از تحصیل در کانادا، 3 سال است و حداقل مدت اعتبار آن نیز به طول دوره تحصیل متقاضی در کانادا بستگی دارد. این یک قاعده کلی است که اعتبار ویزای کار پس از تحصیل کانادا، از مدت ویزای تحصیلی متقاضی طولانی‌تر نخواهد بود. Work Permit برای دوره‌های آموزشی 8 ماهه الی 2 ساله، حداکثر 2 سال و برای دوره‌های آموزشی بیش از 2 سال نیز، حداکثر 3 سال خواهد بود.

۱۴۰۱/۵/۵ ۱۲:۵۸:۰۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۶:۱۴:۴۶
(ویرایش)

یه سوال داشتم ممنون میشم اگه کسی میدونه کمکم کنه..

میخواستم ببینم برای گرفتن پاسپورت دومینیکا هم مثل کانادا که بیومتریک میخواد و باید بریم تو یه کشور دیگه اثر انگشت بدیم برای دومینیکا هم پاسپورت بیومتریک نیازه؟

دکور خانه شما بخشی از شخصیت شماست.
۱۴۰۱/۵/۱۹ ۱۳:۰۴:۵۴
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۲۹ ۱۷:۲۶:۵۲
(ویرایش)

تحصیل در مقطع لیسانس
افراد بسیار زیادی از ایران و سایر کشورهای جهان تمایل دارند که از همان ابتدا در دانشگاه های معتبر دنیا تحصیل خود  را آغاز نمایند، از بین این دانشگاه ها همیشه دانشگاه های کاناداجزء دانشگاه های محبوب می باشد زیرا مدارک تحصیلی در مقطع لیسانس در بیشتر دانشگاه های کانادا و آمریکا مورد تایید سایر کشورها می باشند. شرایط اخذ پذیرش و سیستم آموزشی در دانشگاه های آمریکا و کانادا بسیار به هم نزدیک می باشد. متقاضیان برای تحصیل در مقطع لیسانس باید مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی با حداقل معدل 14 یا بالاتر داشته باشند. برای پذیرش در برخی از رشته ها مثلMechanical Engineering  حداقل معدلمورد نیازباید بالای 15 باشد.همچنین برای پذیرش از دانشگاه های ممتاز حداقل معدل بالای 15 جزء الزامات می باشد همچنین داشتن مدرک زبان آیلتس حداقل 6 ضروری است. هزینه تحصیل در دوره لیسانس در دانشگاه های کانادابین 14 هزار دلار تا 18 هزار دلار در سال است که میزان دقیق آن بستگی به استان محل تحصیل، مقطع تحصیلیو دانشگاه دارد

.مهاجرت به کانادا


تحصیل در مقطع فوق لیسانس

برای تحصیلات تکمیلی،دولت کانادا دارای معتبرترین دانشگاههای دنیا می باشد،دانشجویان بسیار زیادی از سرتا سر دنیا آرزوی تحصیل در دانشگاههای معتبر کانادارا در سر می پرورانند. برای اخذ پذیرش تحصیلی در کاناداهر دانشجویی که معدل بالاتر داشته باشد و در دانشگاه معتبرتری تحصیل کرده باشد شانس بیشتری برای اخذ پذیرش دارد. امکان اخذ بورسیه های تحصیلیدر دانشگاههای کانادا برای مقاطع فوق لیسانس و بالاتر امکان پذیر می باشد که این امر وابسته به رزومه شخص متقاضی است. برای اخذ پذیرش تحصیلیاز دانشگاههای کانادا چه به صورت بورسیه و چه بصورت پذیرش عادی داشتن نمره آیلتس 6.5 الزامی است. برای رشته های مدیریت مدرک GMAT  و برای رشته های مهندسی مدرک GREالزامی می باشد.

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران