تعداد بازدید : 202
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۹/۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۹/۶
کاربران آنلاین : 0
ElShokri
۱۴۰۱/۹/۶ ۱۱:۱۴:۳۴
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۶ ۱۱:۱۴:۳۶

ورزش برای لاغری

(ویرایش)

محققان بیان کرده اند: بهترین زمان چپربی سوزی و ورزش اول صبح و بصورت ناشتاست. دلیل ان امر این است که گلوکز خون بدن پایین است و بدن برای بوجود آوردن انرژی باید از اسیدهای چرب بیشتری استفاده کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین ورزش برای لاغری آشنا شوید.

شیوه‌های ورزش کردن و دستیابی به اندام متناسب روز به روز دچار تحول می‌شود. حالا در این شلوغی زندگی برای اینکه کار شما راحت‌تر شود در اینجا چند رشته جدید ورزشی برای لاغری و خوش فرمی بدن را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با توجه به نوع بدن خود، وضعیت جسمانی و روحی، بهترین ورزش را جهت سلامت و تناسب اندام انتخاب کنید.

بهترین تمرین برای چربی شکمی

اگر به طور منظم ورزش نمی کنید، هیچ زمانی بهتر از امروز برای شروع وجود ندارد، اما ابتدا باید سطح تناسب اندام و قدرت خود را افزایش دهید. شما نمی خواهید در روز اول زیاده روی کنید، زیرا این باعث می شود از تمرین خود متنفر شوید و باعث آسیب شوید. می‌توانید یک سوم تمرین‌هایی را که در این مقاله گفته می شود ، در پنج روز اول برای مبتدیان . پنج روز بعد، می توانید این مقدار را به نصف آنچه انجام داده اید، و پنج روز پس از آن، آن را به دو سوم تمرین افزایش دهید. این به افزایش استقامت و ایجاد انگیزه در شما کمک می کند.چند تا از سریع ترین روش های لاغری شکم و پهلو نشان داده شده است، اما اصول اولیه تمرین به شرح زیر است:

حرکت قیچی

یکی از پایه ای ترین و اصلی ترین تمرین های تقویت عضلات شکم و پهلو است. این حرکت بیشتر حالت استقامتی دارد و به همین دلیل، عضلات به صورت ریشه ای و بنیادی تقویت می شوند.

تقریبا می توان گفت که حرکت قیچی برای تمامی افراد بدنساز مفید است و می توان آن را در اغلب برنامه های بدنسازی قرار بدهند. یکی از دیگر مزایای این حرکت این است که در طولانی مدت باعث افزایش تعادل در قسمت پایین تنه می شود. در نتیجه استفاده از یک ورزش لاغری پا بسیار می تواند به شما کمک کند.

پیلاتس

این ورزش برای تمامی سنین مفید است. پیلاتس عضلات را تقویت می‌کند ولی باعث حجیم شدن آنها نمی‌شود و بدنی خوش‌فرم و منعطف با شکم تخت به شما می‌دهد. پس می توان پیلاتس را در دسته ی بهترین ورزش برای لاغری شکم قرار داد.

منب

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران