تعداد بازدید : 135
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
کاربران آنلاین : 0
1400tahi
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۰۹:۲۶:۰۷
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۱/۱۴ ۱۱:۴۲:۳۱

نحوه سفت کردن واژن

(ویرایش)

نحوه سفت کردن واژن

 

تمرینات زیادی برای سفت کردن کف لگن و واژن وجود دارد که می تواند به زنان کمک کند نه تنها قدرت قبلی خود را بازیابند بلکه به بدنی قوی نیز برسند. تمرینات کف لگن یک تکنیک عالی برای تقویت عضلات کف لگن شما است. این ماهیچه ها بخشی از هسته شما هستند و از مثانه، رکتوم، رحم و روده کوچک حمایت می کنند. برای مشاوره با دکتر خوب واژینوپلاستی در تهران اینجا کلیک کنید.

 

1. رانش لگنی


این شامل هل دادن ناحیه لگن است. نیمه بالایی را روی یک سکو قرار دهید و پایین تنه خود را به سمت پایین و بالا حرکت دهید. در این کار می توانید از هالتر یا صفحات وزن دار برای اعمال فشار به ناحیه تحتانی شکم استفاده کنید. هسته شما تحریک می شود و ناحیه لگن در نتیجه وزن اضافی روی ناحیه شکم شما کار می کند. قدرت لگنی که برای حرکت نیاز دارید به انقباض و شل شدن عضلات کف لگن کمک می کند که به درمان سفت کردن واژن کمک می کند.

 

2. نگه داشتن پل

این روش یوگا است که تحت تمرینات سفت کردن واژن قرار می گیرد. در اصل یک تخته کف لگن است. به سادگی در حالت بریج دراز بکشید، باسن خود را فشرده کنید، قسمت پایین شکم خود را بمکید و در وضعیت نگه دارید. هر چه مدت بیشتری این وضعیت را حفظ کنید، ناحیه لگن شما بیشتر منقبض می شود و باعث انقباض واژن می شود.

 

3. اسکات وزنه دار


اسکات با وزنه برای تقویت عضلات کف لگن و همچنین ارائه باسنی گردتر به شما کمک می کند. با این حال، مطمئن شوید که هر زمان که برای سفت کردن واژن خود اسکات وزنه انجام می دهید، باید به ناحیه لگن فشار وارد کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید!

از این ژل ضد راش استفاده کنید که با ایجاد مانعی بین پوست و لباس شما از درد ناشی از سوختگی ران پیشگیری و تسکین می دهد. جلوگیری و تسکین می دهد .

4. مخروط ها

از تمرینات کگل می توان برای کمک به تقویت اندام لگنی، بهبود کنترل مثانه و کاهش خطر بی اختیاری مدفوع در دوران بارداری یا پس از زایمان استفاده کرد. برای شروع، ابتدا باید عضلات کف لگن خود را بشناسید. برای انجام این کار، در وسط ادرار کردن کاملا متوقف شوید. اگر موفق شوید، ماهیچه های صحیح را شناسایی کرده اید. در طول تمرین کگل، سعی کنید ران، شکم یا باسن خود را سفت نکنید. فقط روی کف لگن خود تمرکز کنید. سه ست کگل را 5 تا 10 بار در روز برای نتایج بهینه تمرین کنید.
 

پس از اتمام کار، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

  • برای کگل ها، بیشتر افراد به پشت دراز می کشند.
  • عضلات کف لگن خود را سفت کنید.
  • پنج ثانیه نگه دارید و سپس پنج ثانیه استراحت کنید.
  • این تمرین را حداقل پنج بار پشت سر هم تکرار کنید و روش را تکرار کنید.
  • با بهبود قدرت، زمان را به 10 ثانیه افزایش دهید.

 

5. تمرین شیب لگن

تمرین شیب لگن ماهیچه های واژن را بهبود می بخشد تا به سفت شدن واژن کمک کند.

با شانه و باسن رو به دیوار رو به رو شوید. زانوهای خود را از هر دو طرف نرم نگه دارید. ناف خود را به ستون فقرات نزدیک کنید. در حین انجام این کار باید پشت شما به دیوار صاف شود. قبل از رها کردن ناف خود را به مدت چهار ثانیه سفت کنید. تمرین را 10 بار، حداکثر تا پنج بار در روز تکرار کنید.

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران